Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_2d5cd
2014-02-03 12:51
Z głównej strony LUZ zniknęła reklama FR. Ciekawe, dlaczego? ;)
gosc_bf1f4
2014-02-02 16:35
Pod linkiem wywiad z członkiem zarządu oraz prezesem LUZu. Mowa między innymi o likwidacji 2 połączeń przez FR oraz planach na 2014 (230 000 PAX)
zobacz link
gosc_4e7db
2014-02-02 14:33
Proste - przez rok linia miała zniżki na nowe trasy. Minął rok i zmyła się dając do zrozumienia, żeby dać kasę albo w inny finansowy sposób zachęcić do pozostania. Wszystko wskazuje na to, że LUZ nie zamierza popełniać błęów innych lotnisk, w tym BZG i LCJ.
gosc_58d13
2014-02-02 11:31
Żadne innne lotnisko, nie jest w sprawie połączenia DUB-LUZ alternatyeą dla LUZ. Myślę, że p.Gaborec , czy jak jej tam ,dawała i daje czytelne sygnały odnośnie tego połączenia cyt."może wróci, nie wykluczone,że wróci, niektóre wrócą, więc trzeba mieć nadzieję i takie tam. Z tego wynika, że przywrócenie tego połączenia we wrześniu leży również w gestii zarządu LUZ. Tylko nie wiem jak wysoki postawi FR, ten próg opłacalności, czy lotnisko to udżwignie. Wydaje mi się, że próbować trzeba,bo chodzi o ponad 30000 pasażerow w skali roku. Ale to sprawa dla speców od biznesu lotniczego. Ja mogę tylko mocno trzymać kciuki za powodznia LUZ i robię to. FR, w sprawach biznesu jest okrutny.
wersatis
2014-02-02 08:36
RDo zacznie działać za 2 lata. W tym czasie wszystko sie może zmienić. Lotnisko ma m.in. nie przygotowane DK pod kod C. Nie wspominam o strefie ograniczonego użytkowania. To kolejna kwestia do dopracowania. Mogą być z tym niezła jaja WSA jeżeli to wyjdzie. Fr nie będzie latał do RDO, gdyż miasta jest za biedne na dotowanie tego przewoźnika.
gosc_8cbbd
2014-02-01 23:04
DUB to chlebowy kierunek ze wszystkich polskich lotnisk, ale FR ma swoja specyficzna polityke... moze z RDO bedzie tam latal ?
gosc_8af71
2014-01-31 23:58
gość_c7b5f Masz rację połaczenie LUZ-DUB, według oceny przewożnika, czli FR, było nieopłacalne. Tak powiedział dziś w telewizji lubelskiej prezes LUZ. Nie znam kryteriów oceny opłacalności połączeń FR, ale tak uznali i koniec dyskusji. Decyzja jest ostateczna. Szkoda, wielka szkoda. Trzymam kciuki za LUZ.
gosc_c7b5f
2014-01-31 19:06
Gelek83: skoro Ryanair usunął to połączenie ze swojej siatki to dla Ciebie nie jest znamienne. LF to nie wyznacznik opłacalności, a gdyby było rentowne to gwarantuje ci ze FR by go nie zamknął. Ta firma liczy kasę i nie kieruje sie sentymentami. Szczekać to ty potrafisz, i we wszystkim fani portu widza zła wole w stosunku do waszego portu. A to przewoźnik nie dobry, a to służba graniczna, a to PAZP, a to biura podróży , a to prasa, portal pasazer a o forumowiczach nie wspomnę ;)
gosc_0ea79
2014-01-31 15:52
No i co na to LUZ-accy krzykacze? Muahaha. A mialo byc tak pieknie.
gosc_a08e4
2014-01-31 15:45
Nie zdziwię się jeśli wkrótce pojawi się dodatkowy lot do DUB na WMI.
Widać jak to potencjał ma Lublin, oraz lotniska klasy C w Polsce czyli IEG, BZG, LCJ, RZE, SZZ i planowane nowe. Nawet taki pewniak masę siły roboczej czyli DUB nie jest rentowny. a gdzie sa teraz obrońcy lotniska w LUZ? Tak potencjał, ale w ich głowach... W PL sens maja lotniska w Wawie, Krakowie i Gdańsku pózniej przerwa i WRoclaw Poznan i rzutem na taśmę Katowice i to tyle. Reszta nie ma sensu...
A skąd masz informacje że tek kierunek z Luz był nierentowny...widać potrafisz tylko dużo szczekać i pluć jadem..nie masz pojęcia o czymś to się nie wypowiadaj!
gosc_6786e
2014-01-31 14:08
"Dotychczas Ryanair sprzedał około 20% miejsc na loty w sezonie letnim na tej trasie. Chcemy zminimalizować niedogodności dla pasażerów odwołanych rejsów dlatego przygotowaliśmy specjalną stronę, gdzie prezentujemy możliwości przesiadek przez Luton i Stansted. Naszym zdaniem to zdecydowanie lepsza alternatywa od męczącej podróży do Modlina oddalonego o 220km z Lublina i minimum 3,5 godziny czasu jazdy
zobacz link
gosc_f3b3e
2014-01-31 12:52
Żadna linia nie zastąpi FR, bo nie ma w tym interesu (poza może Eurolotem). Loty do Irlandii, matecznika FR, to krótkookresowy interes. Zainwestuje się w promocję połączenia i poniesie inne koszty, a FR jak tylko zobaczy, że ktoś zjada jego ciasteczka, przywróci połączenie z dumpingowymi cenami i wykończy konkurenta. Ćwiczy to już z Wizzem i WMI.
gosc_67341
2014-01-31 11:55
Z LUZ z połaczenia do Dublina skorzystało w 2013 ok. 30000 osób. Teraz będą korzystać z WMI. Innej możliwości nie ma i nie szybko bdzie. Szkoda.
gosc_3d66a
2014-01-31 11:33
Ezy nie lata do DUB. W6 też tam nie lata. W6 lata do LPL.
@solokhumbu: EZY w ogole nie lata do DUB ani innego irlandzkiego miasta.
gosc_583b8
2014-01-31 11:14
sauvi - pierwsze loty z Lublina miały miejsce tuż przed wojną, w 1939 (4 czerwca 1939). W czasie II wś z lotniska korzystali Niemcy. Zostało zniszczone w 1944. Tak w kwestii formalnej ;)
gosc_2fd46
2014-01-31 11:03
brak dobrego organizatora -zarzad nic nie robi prezesi biora kase a kontrolerzy z Rzeszowa kieruja samoloty z Lublina na Jesionke bobiora premie dodatkowe z Rzeszowa obiecone kierunki nie widac brak rozwoju a premie biora chwala sie ze 200 tys a 35 tys poszlo kolo nosa
gosc_83143
2014-01-31 10:55
Jeżeli połączenie do Dublina jest tak popularne i dochodowe (jak piszecie) to tylko patrzeć jak inna linia je przejmie. Bardzo bym chciał aby tak się stało i by to przejęcie było udane - Raian dostałby po nosie. Jeżeli nie będzie chętnych to inna bajka. Jest to swojego rodzaju sprawdzenie czy LUZ ma potencjał czy są to tylko pobożne życzenia.
solokhumbu
2014-01-31 10:54
Gościu: ale na kogo jest szansa na trasie do DUB (wszystko jedno, z którego portu w Pl). Aer Lingus - to wersja z zakresu sf (są tylko w WAW, nie ma ich w wielu znacznie silniejszych i starszych portach niż LUZ), W6 - to DUB na 99,% nie wejdzie, Easy? - nawet do WAW nie latają, zatem śmiem wątpić o LUZ. Kto jeszcze? Niestety, bez Mr MOLa i jego wygłupów szanse na wzrost liczby pax w LUZ (i nie tylko LUZ) są w zasadzie zerowe :(