Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_014ab
2014-02-02 14:09
Najlepsze jakie znam lotnisko to Katowice-Pyrzowice. Nieźle rozbudowane i do tego zarabia na siebie
gosc_ddda5
2014-01-24 18:20
gosc_7c970
A umiesz czytać ze zrozumieniem i wiesz co to cytat i cytowanie?
Przeczytaj dokładnie jeszcze raz a później się dopiero oburzaj.
gosc_7c970
2014-01-24 13:16
gosc_785ff: jako jedyne zarabia na siebie? A WAW i KRK nie zarabiają na siebie? Twój link (oficjalne dane :) ) pokazuje że jednak zarabiają i to o wiele więcej niż KTW więc o co halo? KRK i inne lotniska też się rozbudowują nie tylko KTW. Nie stawiaj tak tych KTW na piedestał i nie zachwalaj ich tak bo nie wiem czy rzeczywiście jest co zachwalać.
gosc_785ff
2014-01-24 11:10
Do goscia c86d6
"w KTW rozwój i ruch jest stabilny i jako jedyne lotnisko zarabia na siebie i potrafi sie rozbudowywać. Potem przyjdzie czas na zniwa"
Tylko że twoje prowokacyjne wypociny nie pokrywają się z oficjalnymi danymi.
zobacz link
gosc_675bc
2014-01-24 08:33
Przecież Katowickie czartery to w 100% ruch wylotowy z Aglomeracji Śląskiej Dolny Śląsk, Opolszczyzna, południowe Łódzkie i Wielkopolskie, Małopolska oraz północne Czechy i Słowacja ? I niby dlaczego tour operatorzy mieliby to wszystko przenosić do KRK ?
gosc_3b485
2014-01-23 23:38
Gość c70c6c : Czy ty chłopie masz pojęcie jak zarabiają czartery ? Jak chcesz przeliczać ilość pasażerów z charterów na zysk firmy. Za czym chcesz pisać na tym portalu , poducz się.
gosc_0dbb7
2014-01-23 23:34
Naprawdę , szkoda z takim poziomem ludzi dyskutować. Niech lepiej jadą do Anglii.
gosc_70c6c
2014-01-23 18:34
widzę, że kolega się strasznie napalił na poprzedni pochwalny wpis o Balicach.Spokojnie czas pokaże, kto ma rację.A uwaga o charterach to dobry żart.Pyrzowice potęgą 1 dzień to cały rok w Krakowie.Trochę umiaru Pozdrawiam
gosc_c86d6
2014-01-23 18:08
GO gosc_729f2 Ty to sie chyba naćpałeś. Chartery i CARGO w KRK bedą większe niż w KTW??? Przez cały rok charterów w KRK było tyle co w KTW jednego dnia, CARGO - jakie CARGO, te pare ton w KRK i marny terminal uważasz, że zrobia cud???Pomódl się lepiej o lepsze czasy dla KRK bo to już schyłek tego lotniska. teraz beda inni gracze.Tyle rotacji ile było od 2006r. w KRK to nie miało żadne lotnisko, w KTW rozwój i ruch jest stabilny i jako jedyne lotnisko zarabia na siebie i potrafi sie rozbudowywać. Potem przyjdzie czas na zniwa!
gosc_d5382
2014-01-23 15:55
Ja latam z Katowic chociaz mam blizej do Krakowa. Krakow zle sie kojarzy w dodatku brak wielu rzeczy i wszystko drogie jak sie masz. Ponadto ta prowizorka. Fakt, Katowice maja mniej PAX, ale komfort jest o wiele wyzszy. Do tego dojazd i parking'i to sa dodatkowe plusy. Niech tam Krakow ma i 10 milionow pax, ja bede latac z Katowic.
gosc_c244d
2014-01-23 15:49
marked. A z Katowic jest coś w planach nowego narazie na lato?
gosc_19ed5
2014-01-23 15:37
Katowice to lotnisko z dobrymi perspektywami i jeszcze lepsza infastruktura, ktora jest juz niemal gotowa. Cargo z pewnoscia bedzie tutaj roslo, a na tym mozna niezle zarobic. Przynajmniej w terminalu nie ma tloku. Jest klasycznie i pieknie.
gosc_aece5
2014-01-23 15:37
KTW mialy potencjal byc 2 lotniskiem w Polsce, niestety stalo sie inaczej. Teraz na swoja 3 pozycje wrocil Gdansk i bedzie sie tam mocno trzymyc, a z czasem coraz blizej bedzie czuc oddech WMI. I nowe inwestycje nic nie pomoga jak ruchu nie przybywa.
gosc_e8d0e
2014-01-23 15:11
gosciu_729f2 coś cię chyba naprawdę uwiera, jaka walka, o co? każdy port robi swoje i tyle
gosc_729f2
2014-01-23 13:55
Jako "rozwój " KTW należy przyjąć że od 2006 roku do KTW poza szczątkowym Ryanem nikt z nowych przewoników nie przybył. Ponadto ubyli Air France i SAS. To już 8 LAT. Gdyby nie sprowadzony w 2004 WIZZ -air , to lotnisko by było głęboko w dziurze. Podgrzewanie atmosfery nowymi inwestycjami , ma rzekomo wywołać przyrost ruchu. Z obecną infrastrukturą KTW są w stanie przyjąć ok. 3,5 mln pasażerów. Gdzie są jakiekolwiek sloty nowych przewożników , wymuszających taką rozbudowę terminali i dróg kołowania oraz miejsc postojowych samolotów. Walka z KRK została przegrana 5 lat temu , kiedy umownie te dwa lotniska podzieliły się rynkiem pasażerskim , czarterowym i cargo. Jak KTW na tym wyszło widać w statystykach. Po 2015 roku ruch czarterowy i cargo przekroczy w KRK wyniki z KTW. PAMIĘTAJMY GRUDZIEŃ 2015.
gosc_98577
2014-01-23 13:23
Czy to aby nie na wyrost? Gdybyśmy mieli ruch jak w KRK to można by śmiało mówić o sukcesie ale w tym przypadku to jest trochę loteria. Dodatkowo niepokoi mnie rozbudowa KRK bo to też może być dla nas swego rodzaju cios. No ale nie ja jestem decydentem...
Katowice imponują rozmachem inwestycji, ale czy za tym pójdzie oczekiwany wzrost liczby pasażerów i przewozów cargo? Na razie nie słychać o zbyt wielu nowych połączeniach w siatce na lato 2014.
gosc_b9cab
2014-01-23 11:26
Katowice się rozbudowuja a w Krakowie ani widu ani słychu o ils II ani o nowej DS