marqoos_pl
2014-01-19 01:22
DUB dostał "zamianę" na większy samolot i drugi lot dziennie znacznie wcześniej niż to było oryginalnie planowane. Takie ruchy były przewidywane po ok. 3 i 5 latach, ale ze względu na duży ruch i popularność EK w DUB, decyzja taka została podjęta dużo wcześniej. Wszystko to zostało poprzedzone wielką kampanią reklamową i bardzo ładnie przygotowane. Oprócz tego, EK oferuje bardzo fajne ceny do krajów Azji, Australii czy Afryki. Etihad nauczył klientów latać przez Emiraty, a Emirates na ten "dobry grunt" już przyszedł i robi bardzo ładny biznes. Oby tak dalej, wszystko z pożytkiem dla pasażera. LH/SK/AF/KL/BA straciły na ich rzecz masę klientów. TK zyskał, bo już nie jest to aż takie dziwne, żeby latać "w świat" przez IST, skoro można przez DXB lub AUH.
gosc_0b937
2014-01-17 17:32
Jak biznes klasa jest pusta z/do WAW to nie ma co marzyć o 777 lub drugim rejsie dziennie.
krzysiekl
2014-01-17 10:32
nie byłoby źle jakby starociowe A330 zabrali...aczkolwiek plusem tych ich samolotów są tylko dwa miejsca w rzędzie przy oknie, na ciasnotę w B777 (3-4-3) wiele osób narzeka (akurat nie ja...)
Idąc tym tropem, czyli DUB, to rzeczywiście najpierw podmianka na B777, a potem drugi rejs dziennie do WAW. Oby się sprawdziło:)
spotter10
2014-01-16 14:56
Własnie, w tekście jest wyraźnie napisane, że rozpoczęli loty do DUB w 2012 roku. Więc całkiem szybko ten drugi rejs. To czy się pokaże najpierw 777 nie jest do końca takie pewne. Bo czasami ważniejsze są możliwości transferowe, które dodatkowe rejsy stwarzają. Czasami lepiej latać mniejszymi maszynami, ale częściej. Chociaż akurat A330 do małych maszyn nie należy ;)
antyoszolom
2014-01-16 14:22
Nie ma szaleństwa ;) Dublin drugi rejs dostał dopiero po 4 latach, więc spokojnie panowie ;)
chyba wcześniej wymienią na 777
spotter10
2014-01-16 13:59
Jeżeli obłożenie na rejsach do WAW jest naprawdę spore, tak jak wszyscy mówią, to może w przyszłym roku zwiększą liczbę połączeń także do Polski:)