Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2014-01-20 23:35
jsg: napisz do centrali Air Serbia to może Ci odpowiedzą czy takie połączenie z Ochrydą planują :D
Czy ktoś się może orientuje czy JU planuje otwarcie trasy BEG-OHD?
gosc_686ba
2014-01-17 07:56
Z tym A319 to chyba do końca jeszcze nie wiadomo, bo w trakcie zakupu przy wyborze miejsca widać że miejsca A i F są poblokowane, więc w rzędach są na razie 2x2, więc może się okazać że przy mniejsszej od zakładanej sprzedaży poleci AT7.
gosc_c5dbc
2014-01-16 12:26
Wszędzie na Bałkany latam służbowo Austrianiem via Wiedeń. Jak Air Serbia będzie mieć konkurencyjne ceny to przeskakuję na nich.
@krzysiekl, @sauvi, domyślam się że nie oczekujecie emirates od sezonu zimowego w regionach, ale śmieszne byłoby zobaczyć np 50 paxów w małym saloniku biznesowym w KRK. 'pan tu nie siedział' 'kto zapchał kibel' 'pani już siedzi przy komputerze pół godziny, teraz moja kolej' 'kto ma egzemplarz the economist bo chciałam poczytać'
@arahja: myslalem o jakims dowozie w code-sharingu (tak jak ma Etihad z TXL), nie o bezposrednim polaczeniu.
krzysiekl
2014-01-15 15:00
@arahja
to nie ma żadnego znaczenia. moja wypowiedź jest zbyt hipotetyczna by analizować obecną sytuację na lotniskach, w regionach czy nawet położenie układu słonecznego w płaszczyźnie galaktyki :>
@krzysiekl tak hipotetycznie, wyobraź sobie najmniejszy z ich samolotów, a330 z 27 osobową klasą biznes, startujący z wybranego przez Ciebie portu regionalnego w Polsce. żaden z nich nie ma i nie będzie w najbliższym czasie mieć salonu biznesowego który ich wszystkich pomieści w cywilizowanych (jak na tą klasę) warunkach
krzysiekl
2014-01-15 14:30
Czekamy na Emirates w regionach ;);)
do Lyonu latają mimo, że szybko można dojechać TGV do Paryża. PS. zwracam uwagę na dodane emotikony.
@mietek: z WAW oznacza to dodatkowa przesiadke. Ale o ile mi wiadomo, ani Qatar ani Emirates nie proponuja polaczen z regionow, a Etihad owszem, przez przez TXL. Oczywiscie do WAW mozna sie dostac lotem krajowym czy koleja, ale to juz nie to samo tj. nie na jednym bilecie.
Zawsze to dodatkowe połączenie, więcej paxów i bezpośrednia konkurencja na tej trasie. Ale czy to jest sposób Etihadu na konkurowanie z Qatar i Emirates? O ile bilet musiałby być tańszy żeby ktoś wybrał na przykład WAW-BEG-AUH-BKK zamiast WAW-DXB-BKK?
gosc_d8686
2014-01-15 02:10
jsg: a kiedy niedługo, skoro kilka dni temu Wowereit oficjalnie potwierdził, ze w tym roku BER nie zostanie otwarte?
Troche historii o JAT, poprzedniku AirSerbia. Aby odczytac pelen tekst nalezy sie zalogowac.
zobacz link
Brakuje jednak trochę PRN, ale spokojnie zawsze można wziąść busa i w niecałe dwie godzinki być w Kosowie:P
Super, jakie ładne przesiadki i w dobrych cenach, wygrają na tym. Mozliwość przesiadki na jednym bilecie do: LJU, OHD, TGD, SJJ, SKP, SKG i TIV. Kibicuje im:) Wreszcie Bałkany zostaną w pełni otwarte dla Polaków!
@jsg: juz od paru lat ma tak byc, ale trudno powiedziec jaka bedzie ostateczna data.
piotrek737
2014-01-14 17:00
Tylko że to niedługo, to trwa już prawie 4 lata ;)
@suavi: TXL ma juz niedlugo by zastapiony przez BER.
@jsg: zatem Etihad ma dwa ciasne i przestarzale porty przesiadkowe, TXL i BEG. I rzecz jasna nie stanowia one zadnej konkurencji dla hubu w WAW wspanialych linii LO.
katowiczan
2014-01-14 16:37
To po prostu jeden ze sposobów (oprócz AB do BER) na konkurowanie Etihadu z Qatarem i Emirates bez uruchamiania lotów do WAW