Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_ec4e8: jeśli jedziesz z południa kraju i mimo to wolisz tłuc się 10-15 godzin samochodem to musisz być albo sadomasochistą albo urodzonym poszukiwaczem przygód (problemów?). Ja mimo wszystko wolałbym lecieć samolotem. A jednak mam wątpliwości czy lotnisko w Koszalinie miałoby szansę się utrzymać obsługując 1-2 pary lotów przez 3 miesiące w roku. Czy jest szansa na inny ruch? Raczej wątpię, zwłaszcza że w Goleniowie też są pustki. I to właśnie na tym władze województwa jak i miasta Koszalin powinny się skupić - poprawić dostępność już działającego lotniska
gosc_ec4e8
2014-01-08 23:21
Też jestem zwolennikiem mniejszej ilości lotnisk a lepszej infrastruktury drogowej. P.S. mimo podwójnej średniej krajowej pensji nie planuję w najbliższych latach lotu krajowego, nad Bałtyk 4os. rodzinka to tylko autem.
gosc_a6b69
2014-01-08 21:56
Gdyby skutecznie rozszerzono okres wakacyjny np czrewiec-lipiec i sierpień-wrzesień to nie tylko Środkowe Wybrzeże zyskałoby na turystach i urlopowiczach, a rozbudowa bazy sanatoryjnej i wypoczynkowej gwarantuje stały dopływ klientów z całej Polski i coraz więcej z zagranicy ... co widać już w Kołobrzegu. Mieszkańcy południa kraju chętnie przylecą do Koszalina i odwrotnie ...
gosc_7c122
2014-01-08 16:39
Ciekawe kiedy te wszystkie lotniska zaczną bankrutować? Nikt się nie nauczył na przykładzie Hiszpanii? Po co w Polsce tyle lotnisk? Wystarczył by spokojnie GDN, WAW i KRK.
gosc_80998
2014-01-08 14:39
Lotnisko w Koszalinie to super sprawa. Natomiast KTW powinny być zlikwidowane. KRK, by sobie poradził i z podróżnymi z KTW. Tak samo jak WRO z Pażnaniem, a oszczędności, co niemiara.
gosc_bb00b
2014-01-08 14:22
"Zaoszczedzono 25 mln zl na drogach". Aha, czyli drogi dalej maja byc dziurawe i grozne dla zycia i zdrowia setek tysiecy ludzi kazdego dnia, bo ktos sobie wymyslil lotnisko dla kilkudziesieciu osob dziennie i to jak dobrze pojdzie!
pszn, tylko ze przy dzisiejszych cenach i zarobkach Polakow to czasem nie jest kwestia checi, ale mozliwosci ;)
gosc_ad655
2014-01-08 14:13
Radni ! Puknijcie sie w glowe.Szczecinslkie lotnisko ledwo zipie ,za to do Koszalina beda walic tlumy.Masa firm,tak ze biznes bedzie latal na okraglo.Kto ma latac do WAW ?.Lot ,eurolot nie chca latac do Bydgoszczy ,Lublina,Lodzi ,Zielonej Gory.Czas oprzytomniec z megalomanii i lnie marnowac pieniedzy !
as77, śmiem nawet twierdzić, że to do wakacji nad Polskim morzem trzeba dopłacić:) I to nie kilka stów ale raczej tysięcy. Mimo to masa ludzi z całej Polski jeździ nad Bałtyk i jedzą ryby po 10 euro za porcję:) Mała różnica? Porównaj sobie ceny w Heringsdorfie. Cena lotu tyle co na wyspy kanaryjskie, hotele dwa razy droższe, a mimo to ludzie tam latają ze wszystkich zakątków Niemiec. Z tego względu, nie oceniaj sensowności takich połączeń ze swojej perspektywy - nie każdy chce latać do Hiszpanii lub Egiptu.
gosc_750a4
2014-01-08 14:02
Wakacyjne lotnisko jak najbardziej ma sens (proszę zobaczyć np Świnoujście). Ale lokalizacja nie jest najlepsza - za daleko od morza. Lepszym byłoby rozwinięcie portu Kołobrzeg-Bagicz położonego w zbliżonej odległości od Koszalina, ale za to koło bałtyckich kurortów.
Szczyt głupoty! Lotnisko w Koszalinie czy Radomiu jest niepotrzebne. Pakowac miliony tylko po to, by uruchomic loty 1-2 razy dziennie do Warszawy? ;) Polska chyba rzeczywiscie nie ma co robic z pieniedzmi. Kto tam bedzie latal, ceny polaczen beda wysokie, przecietny Polak dolozy kilka stow i poleci na tydzien do Egiptu niz do Koszalina ;P
A Hiszpanii bym tez nie porownywal, bo tam potencjal jest ogormny, tylko zle to zorganizowano. Tam jest lotnisko obsluguje wiecej pasazerow niz cala Polska ;)
Biorąc pod uwagę zacofanie infrastrukturalne tego regionu tj. brak perspektywy budowy jakiejkolwiek drogi ekspresowej przynajmniej do 2020 roku, zdewastowaną sieć kolejową powodującą że podróż do Poznania trwa minimum 4 godziny, a do Warszawy 9 (o miastach Polski południowej nawet nie ma co wspominać), brak połączeń żeglugi pasażerskiej, wg mnie to lotnisko ma sens...
Nie patrzyłbym na nie tylko przez pryzmat ilości mieszkańców. Nie ma co też porównywać tego z inwestycjami poczynionymi przez Hiszpanów - tam na samym kontynencie zbudowano 40 lotnisk, więc Polsce z 13 portami jeszcze dużo brakuje.
do gosc_a080c: wykorzystanie istniejącego lotniska wojskowego do celów komunikacyjnych to nie budowa i nie porównujcie Polski do Hiszpanii bo oni robili cos innego i wydali dużo wiecej.
gosc_b20bf
2014-01-08 10:17
Te trasy powinny być obsługiwane cessna 172. Nic innego nie da sie zapełnić.
gosc_59dcf
2014-01-08 09:08
*** LOTNISKO W KAŻDEJ GMINIE! ***
:-D
gosc_2a007
2014-01-08 02:37
Kurcze, nie ma już małych liniowców w Polsce tak jak kiedyś do obsługi właśnie takich małych lotnisk... kiedyś było jetair (poprawcie mnie, jeśli nazwa była inna) można było latać małym samolocikiem z regionów, wygodnie było. Teraz najmniejszy gracz to Sprint, a ten lata tylko z ZIE z pax.
potencjal istnieje przez okolo trzy miesiace w roku a lotnisko i pracownikow trzeba utrzymywac caly czas, nawet Goleniow jeszcze nie rozwinal skrzydel
gosc_a080c
2014-01-07 23:10
Oby się tylko ta budowa mnóstwa lotnisk nie skończyła, jak w Hiszpanii...
gosc_488e3
2014-01-07 22:57
19 tysiecy pax-ow lotow prywatnych czyli wiwecej niz zielona gora ze swoimi rozkladowymi lotami do warszawy. w tym rejonie istnieje duzy potencjal turystyczne wiec lotnisko tam sie przeda, chociazby seozonwe loty wlasnie do WAW i KRK