Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_117b0
2014-01-13 19:05
There are only 6 regular destinations from lodz. If this was increased, more would fly to lodz direct. I fly to warsaw from brussels every weekend because there are no flights to lodz.
gosc_f0295
2014-01-10 14:34
Prawda jest taka, że zarząd jest dobry i nie w nim tkwi problem... Problem tkwi w mieście i jego włodarzach.
gosc_25685
2014-01-10 12:48
gosc_aa2a6 Co się dziwisz? Pasażer z Łodzi jest zahartowany w podróżowaniu pociągiem i pekaesem :)
gosc_4e1c2
2014-01-09 23:10
Pasażerów z województwa łódzkiego w połowie obsługują lotniska mazowieckie WAW/WMI, dalsze ok. 30% odprawiają POZ, GDN, KTW, WRO, KRK i inne, a około 20% z około 1,5 milona osób przypada na LCJ ... ... ...
gosc_aa2a6
2014-01-09 11:47
Ostatnio w pociągu spotkałem ludzi, którzy wracali do domu do Łodzi z Krakowa, gdzie wylądowali samolotem z UK (wylot też był z KRK).
Jak widać, nawet 3,5h w TLK nie odstrasza mieszkańców Łodzi przed podróżowaniem z innych lotnisk.
gosc_c2ddf
2014-01-08 23:39
Szanowny panie Damianie młody wiek i brak wiedzy o Polskim lotnictwie może usprawiedliwiać pana wypowiedz, ale po co się z tym afiszować, dlatego krótko kilka faktów dla pana: Łódź spóźniła się na pierwszy boom LCC głównie za sprawa warszawki. Słynne umieszczenie Lublinka w traktacie akcesyjnym do UE i pominiecie go w sieci TEN-T spowodowało, że w czasie kiedy inne lotniska budowały podstawową infrastrukturę Łódź traciła czas na naprawianie zawiści warszawki, gdy z tym się uporała boom się skończył, a PPL dalej działa na szkodę innych lotnisk, gdzie nie ma udziałów.
gosc_bd453
2014-01-08 22:54
po prostu - gdyby dotowano połączenia z Łodzi kwotą 540 mln złotych w roku 3013 - sytuacja byłaby zupełnie inna - teraz rozumiesz??
usuniety
2014-01-08 18:40
gosc_8e5a9: Co ma dotowanie LOT-u i pozostawanie portów w rękach PPL do nieudolności zarządu lotniska LCJ z 38 procentowym spadkiem?
gosc_c8211
2014-01-08 18:30
Łódź ma wybudować bocznicę na Lublinek aby po oddaniu tunelu kolejowego (pod miastem między Dworcem Fabrycznym a Dw.Kaliskim) pasażerowie ze wschodniej części województwa oraz zachodniego Mazowsza i stolicy mieli dogodny dojazd koleją między Okęciem a Lublinkiem ... a nie tylko autostradami A1 i A2.
gosc_8e5a9
2014-01-08 17:17
ale ludzie prowarszawscy piszecie kocopoły . Gdyby nie przejedzone przez warszawski LOT ok 3 miliardy złotych w postaci dopłat do połączeń - nigdy nie byłoby takiej sytuacji . Z Łodzi sam jeżdżę do Warszawy , Katowic , Bydgoszczy , aby polecieć gdzieś dalej , ale przyczyna jest jedna - dotowanie LOT-u i pozostawanie portów w rękach PPL.
gosc_9fd54
2014-01-08 16:34
Łódź będzie miała za chwilę piękny dworzec Łódź Fabryczna. Po co im lotnisko? :)
luciusvorenus
2014-01-08 15:56
HMMM GDN juz podał na facebooku łączne statystyki za 2013, a na pasazer.com jeszcze nic nie ma.
gosc_92534
2014-01-08 14:42
14 miesięcy bezradności Zarządu, a właściwie 1,5 roku , bo sygnały kryzysu Zarząd miał zapewne wcześniej. Zamiast działać to szukano wytłumaczenia, a teraz pan J. (moderator kiedyś wyciął całe nazwisko dyr. d/s marketingu i sprzedaży pomimo, że nie jest jeszcze oskarżony) nabrał wody w usta i jak reszta zarządu milczy. Co przez te 1,5 roku Zarząd zrobił aby zatrzymać spadki połączeń i ilości pasażerów.?
gosc_7b243
2014-01-08 14:40
gosc_70532 Czy ty na głowę upadłeś? Nikt z Łodzi nie chce latać to jeszcze lotnisko jakieś robić pod Łodzią dla Warszawy? Hahahahaha. Następne mrzonki wymyślane przez ludzi z Łodzi. Zacznijcie latać ze swojego lotniska jak chcecie je mieć. Nikt z Warszawy nie będzie jeździł pod łódx, my mamy dwa lotniska w Warszawie, które dobrze prosperują.
gosc_9be16
2014-01-08 14:33
Serengeti, dokładnie tak jak mówisz, Modlin ma swój własny niskokosztowy profil działalności uzupełniając ofertę WAW. Przypominam, że lotnisko nazywa się Warszawa-Modlin
serengeti
2014-01-08 14:29
Drodzy fani LCJ, po pierwsze nie wyjezdzajcie mi tu z KRK i KRW, bo ja mowie o Warszawie a nie o Malopolsce i Slasku. Po drugie, nie zrozumieliscie mojego postu - WMI nie jest lotniskiem regionalnym, jest lotniskiem warszawskim, i tu jest pies pogrzebany. Modlin nie jest zadnym autonomicznym regionem generujacym ruch lotniczy, jest lotniskiem aglomeracji arszawskiej tak jak Goleniow jest lotniskiem aglomeracji (jesli takowa jest) szczecinskiej. na dodatek ma inny profil dzialanosci niz WAW, wiec z nim nie konkuruje ale je uzupelnia. LCJ nie jest lotniskiem aglomeracji warszawskiej bo jest za daleko, zaden warszawiak stamtad latac nie bedzie, tak samo jak i z Radomia. Dlatego sa to lotniska regionalne, ktore powinny generowac wlasny ruch, a tego (LCJ) nz jakichs powodow nie umie zrobic, przez co jest porazka.
gosc_70532
2014-01-08 14:19
Jeśli lotnisko w Łodzi nadal będzie w tak marnym stanie to jedynym sensownym rozwiązaniem jest likwidacja jego oraz ... likwidacja lotniska na Okęciu. To ostatnie dlatego, że jest położone za bardzo w centrum miasta na zbyt cennych dla budownictwa gruntach.
Oba lotniska zostałyby wtedy zastąpione przez port lotniczy w Baranowie lub Mszczonowie czyli przy autostradzie wpół drogi między Łodzią i Warszawą.
gosc_58162
2014-01-08 14:07
Modlin ma głęboki sens, bo istnieje jako naturalne niskokosztowe uzupełnienie lotniska głównego. Z Centralnego pociag do Modlina jedzie 40 minut, z Gdańskiego pół godziny, Modlinbus z metra młociny na lotnisko jedzie 25 minut. Dla ludzi z Warszawy pojechanie do Modlina jest rzeczą naturalną, czasami z jednego punktu w samej Wawie do drugiego jedzie się dłużej niż do Modlina. A już nie wspominam dla mieszkańców Tarchomina, Białołęki, Bielan a nawet Żoliborza, którzy do WMI mają tak samo, a czasami bliżej niż do WAW. Natomiast wyjazd do Łodzi czy też już jakiegoś Radomia, to ponad 100 km jazdy. Nikt z Wawy tam jeździć nie będzie. Pociąg z Radomia jedzie na dworzec śródmieście 2,5 godziny.
gosc_1be66
2014-01-08 13:46
A Modlin ma sens?
serengeti
2014-01-08 13:26
Ten wynik to tragedia. Udowadnia ze istnienie jakiegokolwiek portu regionalnego w promieniu 120 km od Warszawy nie ma sensu.