Po obejrzeniu zdjęć w innym serwisie nie wydaje mi się aby nadawał się do naprawy.
kpt Wrona chyba kiedyś mówił że w symulatorze ćwiczy się lądowanie z jedną golenią.
gosc_816a5
2014-01-05 19:42
Znakomite ladowanie. Pasazerowie ranni, bo sie tratowali przy ewakuacji. Ladowanie bez podwozia jest 100x bardziej niebezpieczne.
gosc_83d17
2014-01-05 18:10
piotrek737: A ten samolot ma wrócić do służby? oraz kto jest ważniejszy samolot czy pasażerowie?
greg0303
2014-01-05 17:58
Krótki film z awaryjnego lądowania w Medynie:
zobacz link
Zgadzam się, ale efekt końcowy w Warszawie był znakomity bo nikt z pasażerów nie ucierpiał. Oczywiście oprócz cierpień psychicznych.
piotrek737
2014-01-05 15:30
Marku: Należałoby porównać warunki na lotnisku panujące w danej godzinie. W WAW miał dobrą widoczność plus zero wiatru. Do tego prawie zawsze jak masz uszkodzoną tylko jedną goleń to i tak siada się na pozostałych bo jest szansa, że samolot wróci do służby. Ponadto Wrona siadał za widoku, a tutaj było nad ranem i ciemno, więc nikt nie będzie kombinował po omacku siadać całkowicie bez podwozia.
Czy nie bardziej bezpieczne byłoby lądowanie bez wysuniętego całego podwozia tak jak zrobił to Kapitan Wrona?