gosc_56c17
2014-01-04 15:23
Moim zdaniem SAS nie powinien sprzedawać SAS Ground Service, bo nigdy nie wiadomo jakie warunki zaproponuje im nowy właściciel takiej firmy, który filantropem nie będzie, a poza tym kiepska odprawa uderza też w linię, zatem pewnych rzeczy się nie robi...i część linii o tym wie, np, Lufthansa.
gosc_f1b67
2014-01-01 08:49
@gosc_1db7f te stare fotele sa zdecydowanie bardziej wygodzne od tych nowych..ekonomicznych..
gosc_1db7f
2013-12-31 18:05
SAS- dla mnie taka sobie linia, samoloty ze starymi, małowygodnymi fotelami, brak bezpłatnego cateringu (nawet wody nie otrzymałem!).
Są lepsze linie dla tych, którzy cenią wygodę i są w stanie wydać więcej kasy za bilet. Jedyne co mają fajne to bilety oparte o taryfy one-way (czyt. tanie) w stosunku do konkurencji. Minusem jest siatka połączeń
usuniety
2013-12-31 15:21
gosc_6a554:oby nie. Mam nadzieję, że nie dojdzie do sytuacji, że LH przejmie wszystkie europejskie linie należące do sojuszu Star Alliance. Czemu tak piszę? Bo mam wrażenie że do tego LH zmierza.
gosc_6a554
2013-12-31 14:52
No to wkrótce przeczytamy o przejęciu SASu przez LH :-)))
Ciekawe jest to, że najwięcej udziałów ma rząd Szwecji, a główny hub linii znajduje się w CPH.
gosc_87250: tak jak by to mialo zalezec od lini... ehhhh
gosc_87250
2013-12-31 10:41
lecialem z nimi na Swieta LHR>CPH>GDN. Szybko i przyjemnie. Zwykle lataja o czasie ale w CPH mieli problem z kolem i opozneinie wynioslo 40min. Jest chyba jedyna linia ktora wylatuje z LHR o czasie!