gosc_59d07
2013-12-27 11:56
Dziwne - czyżby lepsza dla wizerunku lini była informacje,że badania okresowe pilotów są niedokładne i nie wyłapują objawów depresji lub innych chorób psychicznych?
greg0303
2013-12-23 16:14
W E-190 linii LAM automatyczny pilot był cały czas włączony i aktywowany, a wysokość była ustawiona poniżej poziomu gruntu.
W przypadku SilkAir 185, brano tez pod uewage jako przyczyne servozawor w stateczniku pionowym,ktory byl przyczyna katastrof b737 w usa
@tofik79, @b737800max: taka przyczyne ustalono tez w przypadku katastrofy ATR42 Royal Air Maroc, lot 630 w 1994 r. Pilot celowo wylaczyl automatycznego pilota i skierowal samolot ku ziemi aby popelnic samobojstwo. Niestety nie sam, byly 44 ofiary.
usuniety
2013-12-23 00:24
Fedex 705 też mniej więcej miał tak samo wyglądać jak katastrofa LAM, tyle że z tą różnicą, że "napastnika-oszołoma" udało się obezwładnić, a krwawiącemu pilotowi udało się wylądować bezpiecznie. Niestety, żaden z 3 członków załogi tego lotu też nie wrócił do służby.
Podobna przyczyne podejrzewano w przypadku Lotu SilkAir 185,z 19 grudnia 1997.Wypadku bral udzial B737-300.Ponizej podaje link do odcinka Katastrof w Przestworzach zatytulowanych "Samobojstwo Pilota"
zobacz link