Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl
2013-12-23 12:42
@maciek_waw
wypełnienie to nie podstawowy wskaźnik, dopiero jeśli sprzedają je za tyle więcej by mieć większy wpływ niż z większej ilości miejsc w klasie ekonomicznej można mówić o zysku.
i jednocześnie dla premium, jeśli biznesu nie sprzedaliby więcej;)
zenek767
2013-12-23 12:30
Teoretycznie mniej fotelli ECO da większe wpływu od ECO, ale wez pod uwagę, że polska to dosyć biedy rynek. Porównajmy: 21 ECO PLUS vs 46 ECO. Zdecydowanie łatwiej zapełnić w PL 46 tanich miejsc aniżeli 21 drogich. 3 x B787 w wariancie norwegiana/thomson daja LOTowi niesamowite możliwości na zimowe czartery (w tym kontrakty zagraniczne) i ACMI oraz egzotyczne połączenia tj. powrót do HAN 3 x weekly (może GRU połączony z DEL / TSE / ALA. DO PEK też przydałby się samolot ECO
gosc_0f3d6
2013-12-23 09:16
@zenek767 To by bylo zupelnie bez sensu. Na klasie ekonomicznej praktycznie sie nie zarabia. Y to swietne rozwiazanie, tylko dziwie sie , ze tak slabo reklamowene, bo kazdy sobie chwali.
maciek_waw
2013-12-23 02:25
@zenek767: LOT nie zrezygnuje z klasy Premium, bo na niej i w biznesie mają najlepsze wypełnienie.
gosc_6a3f3
2013-12-22 20:49
Zero innowacji. Dziwią się później, iż polacy latają via FRA/MUC.
gosc_09ec0
2013-12-22 20:47
Znów w tyle za innymi
zenek767
2013-12-22 20:36
LO raczej powinien pomyśleć o zmianie konfiguracji kolejnych B787. SP-LRF i dwa kolejne mogliby zamówić w wersji biznes 18 ze 250 w Eco
w lato np na LO7 czesto jest sprzedanych ponad 220 biletów w ekonomiku a samolot wraca niepełny z NYC. LO bije rekordy osób niestawiajacych sie na lot
gosc_eb37d
2013-12-22 18:02
krzysiekl: zdarzaja sie duzo wieksze overbookingi. Kiedys w maju (czyli poza bardzo wysokim sezonem) Lufthansa miala overbooking 40 osob w klasie ekonomicznej na trasie JFK-MUC. Pozniej okazalo sie, ze nie potrzebuja ani jednego chetnego do rezygnacji z miejsca - az tyle osob nie stawilo sie do odprawy albo nie zdazylo na polaczenie samolotu, a czesc pasazerow przerzucili do biznesu. Za to innym razem na trasie JNB-FRA LH zrobila overbooking 60 osob w klasie ekonomicznej i kilkanascie osob w biznesie. Wtedy potrzebowali chetnych, ale zarowno linii (najpozniej sprzedawane bilety sa najdrozsze) jak i chetnym to sie oplacilo.
I pisze to random który jak na razie nie popisał się swoją wiedzą a próbuje na siłę postawić na swojej racji. Nie widzę sensu dalej prowadzić tą rozmową może wyjdź już z internetu, jakiś spacer, melisa zakupy...
pablakiss
2013-12-22 17:44
Na stos z trolem!! ,, rafoxem
gosc_afc75
2013-12-22 17:03
rafox: Z Twojego zalogowania dla mnie nie płynie żadna informacja oprócz takiej, że utrzymujesz, że masz na imię Rafał i że utrzymujesz, że masz 19 lat, czyli mało doświadczenia, mało wiedzy i też nie warto z Tobą dyskutować.
gosc_f1cf1
2013-12-22 17:02
Świadczy to tylko i wyłącznie o polityce posiadania spójnej floty, którą łatwiej i taniej zarządzać. Podmiany ad hoc, jednolita obsługa techniczna. 30 miejsc więcej nie da kokosów, za to zapędzić się można w ogromne koszty. Brawo LOT za mądrą decyzję.
Zresztą jeśli zrezygnowali z wymiany 2 788 na 789 to raczej nie świadczy o tym, że samoloty latają wypchane po 100% i trzeba zamawiać większe.
@gosc_08c47 Ja stwierdzam fakty z tego co widzę i słyszę a jeśli chcesz dalej brnąć w ten temat to radze się zalogować bo z randomami nie prowadzę konstruktywnej dyskusji.
grzesiekg
2013-12-22 15:04
Może przypadek: LO41 01-08-2013 jedno miejsce wolne...
krzysiekl
2013-12-22 14:50
@gosc_0af19
overbookingi po 30 osób?
to juz chyba przegiecie, mozna liczyc ze nie przyjdzie kilka osob ale tyle?
wkurzaja ludzi i robia sobie dodatkowe koszty...po co tak?
Wszyscy tak robia?
gosc_08c47
2013-12-22 14:45
LO1/2 za sezen letni lf 87% LO3/4 85% rafox trolujesz i tyle w temacie
W sezonie letnim wyglądało to tak, że 787 potrafił latać z całymi rzędami pustymi do ORD na oko LF poniżej 50%. Jak jest teraz nie wiem do statystyk LO wglądu nie mam piszę tylko to co widziałem.
gosc_aa0f7
2013-12-22 13:54
Rafox: Według niedawno opublikowanych statystyk wynika, że średni LF na atlantykach był duży- chyba coś około 95 %. Tak bynajmniej podawano.