Austrian: Częściej z Krakowa do Wiednia

Austrian: Częściej z Krakowa do Wiednia Austrian Airlines w sezonie letnim 2014 uruchomi dodatkowy, drugi rejs dziennie na trasie Kraków - Wiedeń. Loty odbywać się będą 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty. Pierwszy rejs nowej rotacji  zaplanowano na 31 marca 2014 roku. Wiedeń - Kraków (123456)OS599 Wiedeń 20:50 - 21:50 KrakówOS600 Kraków 7:20 - 8:25 WiedeńWedług systemu rezerwacyjnego austriackiego...
20/12/2013 18:04   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_489ac 2013-12-23 19:19   
gosc_489ac - Profil gosc_489ac
no to jak żałujesz to dorzuć te 40 czy 45 zł i lataj wygodniejszym LOTem :D w czym problem? Ja tak robię i nie narzekam!
pozpiotr 2013-12-21 14:40   
pozpiotr - Profil pozpiotr
gosc_4b4e6: pomimo faktu , że LH podniosła ceny, to i tak jest tańsza od LO. Nie wiem jakie kierunki porównywałeś, ale mi już od dłuższego czasu bardziej opłaca się latać LH (czego zresztą bardzo żałuję).
gosc_4b4e6 2013-12-21 09:23   
gosc_4b4e6 - Profil gosc_4b4e6
Jesli chodzi o doloty z portow regionalnych ,to nic sie nie zmienia .Liczba polaczen pozostale bez zmian.Jest jeszcze aspekt ceny.Otoz LH podniosla ceny i trudno jest zlapac okazje ponozej 700 pln jak to bywalo jeszcze rok temu.Latam takze dla przyjemnosci wiec az tak bardzo nie zalezy mi na czasie polaczenia,Pomimo wszystko LOT jest tanszy od Lh na wiekszosci polaczen europejskich
solokhumbu 2013-12-21 09:15   
solokhumbu - Profil solokhumbu
Drodzy forumowicze! Powtórzę jak mantrę: paxom z POZ, GDN, WRO (przede wszystkim), ale również z KRK, KTW po prostu czasowo opłaca się lecieć z ich portów via FRA/MUC/CPH/VIE itp po Europie niż via WAW -jeśli tylko lecą gdzies na Zachód. W przypadku kierunków wschodnich - owszem, WAW jest opłacalna czasowo. A druga sprawa: ile portów europejskich lub światowych oferuje LO z WAW, a ile ciocia Lufa z FRA / MUC czy nawet DUS. Nie porównuję celowo z liczba kierunków FR z WMI czy W6 z WAW, bo p2p to jednak ciut inne latanie 2-3-4x tygodniowo niż 2-3-4x dziennie w systemie hubowym. Ale zwykłe porównania LH vs. LO wychodzi wielokrotnie na korzyść LH.
gosc_f3939 2013-12-20 23:47   
gosc_f3939 - Profil gosc_f3939
gosc_76223: czy fakt, ze Lufthansa nie lata z Drezna, Lipska, Hanoveru, Hamburga do hubow innych linii lotniczych a raczej tylko do Frankfurtu i Monachium oznacza, ze "odpuszcza sobie regiony"? LOT operowal z regionow na zasadach code-share z LH, czyli jesli rejs mial numer LH a nie LO, Lot na nim praktycznie nie zarabial. LOT rownoczesnie zwieksza oferowanie na trasach z 20 miast w Europie do Warszawy, a doloty zarowno z Europy jak i regionow Polski beda bardziej dopasowane pod rejsy dalekiego zasiegu. zapewniajac krotsze przesiadki.
gosc_78595 2013-12-20 23:21   
gosc_78595 - Profil gosc_78595
Modlin oferuje latanie po całej Europie? Lepszego żartu dawno juz nie słyszałem. Towarzystwo latające z Modlina z Okęcia w większości i tak nie skorzysta, bo najcześciej ich nie stać. Warszawa daje wystarczające obłożenie pasażerami biznesowymi zeby latanie z niej było dla Lotu opłacalne.
gosc_76223 2013-12-20 22:59   
gosc_76223 - Profil gosc_76223
Tak sie zastanawiam jak regiony odpuszczą lot z różnych powodów to czy sama Warszawa i okolice zapełnią lotowskie samoloty zważywszy ,że na okęcie latają inni zagraniczni przewożnicy,a obok jest Modlin oferujący tanie latanie po całej bez wschodu Europy
marekd 2013-12-20 21:51   
marekd - Profil marekd
To oczywiste że Lufthansa i Austrian przejmują połączenia po Locie, bo im zależy na dowozie pasażerów do swoich hubów w Monachium, Frankfurcie i Wiedniu. Czy im się to opłaci? Średnio ale zarobią na pasażerach transferowych.
gosc_97b51 2013-12-20 21:20   
gosc_97b51 - Profil gosc_97b51
tylko chodzi o to, że LOT porzucił pasażerów z regionów, oferuje im rano jeden rejs na E170, czyli nie jest zainteresowany przejęciem pasażerów, których wcześniej woził do hubów innych przewoźników. Wykorzystuje to konkurencja i zabiera zostawionych na tacy/lodzie paxów z regionów, a LOT "podbija" nowe rynki europy południowo-wschodniej.
gosc_7e629 2013-12-20 20:58   
gosc_7e629 - Profil gosc_7e629
Taka opcja (dwaj różni przewoźnicy) nigdy nie opłaca sie bardziej niż cała podróż jedną linią, zarówno w taryfach biletowych, load factorze itd, tak wiec linka zrobi wszystko zeby pax leciał do końca z nimi. Stad zupełnie rozumiem politykę LOTu.
krzysiekl 2013-12-20 20:53   
krzysiekl - Profil krzysiekl
podałeś jedną wersję. druga jest taka, że pasażer poleci oba odcinki z innym przewoźnikiem. Czysta kalkulacja innych linii. Na pewno będą występować obie wersje. Pytanie co częściej.
gosc_0b4b0 2013-12-20 20:45   
gosc_0b4b0 - Profil gosc_0b4b0
Jednego czego nie rozumiem to tych paru ujadających kolesi którzy jak Rejtan rzucają się i rozdzierają szaty za lotami regionalnymi, nie mając pojęcia chyba o biznesie lotniczym. Wiadomo że OS czy LH DOWOZI sobie pasażerów do swoich hubow tak jak LOT dowozi do swojego. Podejrzewam ze 99 proc ludzi i tak leci dalej PRZEZ FRA/MUC/VIE wiec tak czy inaczej LOT oddawał drugi odcinek obcemu przewoźnikowi. A teraz, lecąc przez Warszawe, przewiezie pasazera sam, na obu odcinkach. Czysta biznesowa kalkulacja.
gosc_e4bed 2013-12-20 20:01   
gosc_e4bed - Profil gosc_e4bed
Zgadzam się z Tobą, zapomniałes dodać o Eurolocie , który widzi potencjał w regionach , tylko ,że nie jest to pewny gracz, jak OS czy LH
sauvi 2013-12-20 19:48   
sauvi - Profil sauvi
gosc_59bf3: Bruksela zazadala zmniejszenia liczby tras, ale nie wskazywala na regiony. To juz inicjatywa LO. Zamiast niego kolejno wchodzi LH i OS, wiec szkody dla pasazerow w regionach nie ma. A ponadto jakoby wozenie pasazerow z regionow do FRA/MUC/VIE sie nie oplacalo - zatem polaczenia przejeli, i to bardzo szybko ci, ktorym sie oplaca.
gosc_3e2b7 2013-12-20 19:16   
gosc_3e2b7 - Profil gosc_3e2b7
Skaczą po tym Locie jak po łysej kobyle, a partyjni kolesie nadal nic nie kumają z biznesu lotniczego. Tam po prostu trzeba jakiegoś fachowca! Najlepiej któregoś z tych zwolnionych przez mikoszowatych. Inaczej oni nigdy nie zrozumieją dlaczego Lot bankrutuje.
gosc_59bf3 2013-12-20 19:08   
gosc_59bf3 - Profil gosc_59bf3
Nielot olewa regiony, regiony olewają nielot, a o następną daninę niech się zwrócą do prezydenta Warszawy a nie Polski.Pytanie tylko,czy ten niekorzystny układ dla regionów jest wymysłem zarządu lotu czy Brukseli.
gosc_04247 2013-12-20 18:43   
gosc_04247 - Profil gosc_04247
gosc_1d201, co za glupia polska autonienawistna mentalnosc. A tak swoja droga, to mozna sie bylo spodziewac takich krokow LH i OS (WRO/KRK)
gosc_1d201 2013-12-20 18:16   
gosc_1d201 - Profil gosc_1d201
To chyba w zastępstwie za wykopany z tras europejskich LOT (do miast europejskich tylko z wawy)
i bardzo dobrze jeszcze tylko Rajan niech przejmie połączenia krajowe i wyokpie eurolota! :)))
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy