marqoos_pl
2013-12-20 10:37
Etihad Airways ma już dosyć dobre doświadczenia z umowami code-share i wygląda, że im to całkiem dobrze wychodzi. Nie wiem, ilu przewoźników już jest w to wciągniętych, ale jest to spora liczba. *** Dla nas (pasażerów) znaczy to tyle, że będzie jeszcze więcej możliwości zakupu fajnych biletów (czasami może i z błędami, bo to EY i partnerzy code-share nie zawsze mają dopracowane). *** Przy CS z airBaltic - zapewne bagaż rejestrowany na tych wszystkich rejsach (operowanych przez BT) będzie wliczony, inaczej to nie ma sensu.
gosc_a6589
2013-12-19 23:16
piotrek737: Rzeczywiście- pomyliło mi się, że Etihad jest w OW (pewnie sobie pokojarzyłem ze współpracą z Air Berlin albo coś). A co do sojuszy między przedstawicielami różnych aliansów, to w sumie można, tylko moim zdaniem to trochę dziwne posunięcie.
piotrek737
2013-12-19 18:48
gosc_23208: Jest bardzo prosta. Póki co ma flotę prawię trzy razy mniejszą od Emirates, więc aby zwozić pasażerów z różnych zakątków musi podpisywać takie umowy lub wymyślać takie kwestie jak Etihad Regional ;) Jak dostaną troszkę samolotów, to potem im takie umowy już nie będę potrzebne ;)
piotrek737
2013-12-19 18:45
gosc_86172: A od kiedy to Etihad jest w jakimkolwiek sojuszu, a tym bardziej w oneworld? Poza tym bycie w sojuszach nie wyklucza podpisania umowy code-share.
gosc_23208
2013-12-19 18:22
nie rozumiem polityki tej linii
gosc_86172
2013-12-19 18:16
Code-share między przewoźnikiem ze Star Alliance (Aegean), a przewoźnikiem z Oneworld (Etihad) ? ;/