greg0303
2014-02-03 23:18
Okazuje się jednak, że Palermo wyprzedzi Turyn i będzie trzecią bazą Vueling we Włoszech od 11 kwietnia tego roku, kiedy zostanie zbazowany na Sycylii jeden Airbus A320-200.
greg0303
2013-12-19 15:25
Etihad Airways mogą zainwestować 300 mln Euro w Alitalię (jeszcze nie potwierdzone). W przypadku wycofania się przewoźnika z Abu Zabi może nastąpić kolejna tura rozmów z Air France/ KLM .
zobacz link
gosc_d8187
2013-12-17 21:26
Tymczasem wlasciciel kolumbijskiej lini Avianca,p.Efromowicz rozwaza chec zakupu Lotu i Alitalii,by moc wejsc do Europy .ponizej link
zobacz link
Wszyscy rzucają się jak sępy żeby wykończyć Alitalię. Dobrze że LOT się trzyma i nie ma takich wrogów.
@greg0303 według artykułu (dzięki za link) jakiś czas to sześć miesięcy... niestety ani z tego tekstu, ani z ostatnich ruchów, AF/KLM nie wydają się zainteresowani dokapitalizowaniem. obawiam się że jeśli Etihad kupi jakiś pakiet akcji włochów to może nie udźwignąć kosztów i ogromu zadań związanych z restrukturyzacją. podobnie jak AirBerlin, Alitalia przewozi więcej pasażerów i ma większą flotę niż Etihad. Oby nie chcieli ugryźć za dużo na raz. inwestowanie w dużą linię lotniczą to nie to samo co wyłożenie kilkudziesięciu milionów na klub piłkarski
greg0303
2013-12-17 17:18
@arahja: Alitalia dostała dofinansowanie w wysokości 300 mln Euro i to powinno ich utrzymać w biznesie przez najbliższy czas. Docelowo będą jednak potrzebowali dobrego partnera strategicznego. Powróciły debaty na temat inwestycji Air France/ KLM oraz Etihad Airways. Czasy, gdy pracownicy/ załogi mieli indywidualne taksówki dowożące ich na lotnisko, już nie wrócą. Etihad Airways mają podjąć decyzję jeszcze przed świetami:
zobacz link
ciężkie życie będzie miała Alitalia w 2014. jak na razie nic nie słychać i ich pomysłach na wypracowywanie zysków.