gosc_6b90d
2013-12-03 20:32
Droga Redakcjo !!!
Zapanuj nad emocjami ; co to za pojęcie ruch całkowity , a nie regularny albo czarterowy. Może wprowadzicie pojęcie ruchu przekierowanego. Przynajmniej nie pomagajcie manipulantom. Komentarz moderatora: Pytanie prosimy kierować do KTW, które odpowiednio je kategoryzuje i takowe publikuje. Zamieściliśmy w aktualizacji wyjaśnienie KTW.
gosc_8b4bb
2013-12-03 19:47
Dzięki za wyjaśnienie, wiec Kraków naprawde sporo tracił podczas mgieł i zasilał Katowice i Rzeszów. Czekamy na ILS II ;)
gosc_ce2aa
2013-12-03 12:19
Może redakcja opiszę w jak sposób wyszło w KTW 2% przy kilkunastu procentowych wzrostach? Komentarz moderatora: W listopadzie 2012 roku lotnisko odprawiło ponad 15 tys. pasażerów z przekierowanych rejsów, które nie są ujęte w ruchu regularnym tylko w całkowitym, stąd w statystykach za listopad 2013 roku katowickie lotnisko notuje kilkunastoprocentowe wzrosty w ruchu regularnym i czarterowym, a tylko 2% wzrost ruchu całkowitego.
w GDA będzie na poziomie stycznia - lutego czyli około 10%
gosc_23988
2013-12-02 23:00
Ludzie coś mi tutaj nie gra! Globalny wzrost 2 proc.Ruch regularny 13,6 proc., czartery 18 proc. ?????
gosc_ccdd6
2013-12-02 17:46
nie rozumiem tej dziwnej matematyki
gosc_cf7ab
2013-12-02 15:36
@keczemot- GDN będzie bliżej wzrostu 10 niż 5%-mocno wzrosło oferowanie SAS i LH.
keczemot
2013-12-02 15:22
kuba-gda, byłoby nieźle te 10,5, ale myślę że w GDN gdzieś ok 5% będzie ... ? A może się mylę ?
A pomyśleć, że kiedyś KTW rywalizowały z KRK. W samym listopadzie KRK ma ponad 100 tyś więcej pasażerów. Ale w każdym razie ważne, że miesiąc do przodu.
kuba-gda
2013-12-02 14:29
A dla GDN wyliczymy średnią z KRK i KTW czyli ok.10,5, a jak jest naprawdę? To poczekamy na ogłoszenie wyników za listopad.
gosc_7cf72
2013-12-02 14:27
Jak to że jest 2% spadek a czartery to wzrost 18% a ruch regularny to 13,6%?
Czyli w jakim segmecie spadlo?