Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_1baf8
2013-12-04 16:21
gosc_4dffb: żeby nie było - jestem za tym by LOT latał dalej (choć to może się skończyć jak linia zombi np. taka Iberia) nawet za cenę dopłat. Jeżeli już mówisz o dopłatach, to wspomnij też o skali dopłat. LOT jakby był nienasycony jak inne linie narodowe (zombie) zgarnął by te 400 mln i jeszcze poprosił o drugą transzę - byłoby tego łącznie pod 1 mld zł. LCC typu FRanca ile chcą? kilka max. kilkanaście mln. zł, a nie kilkaset!!! W takich wypowiedziach mijasz się o rząd wielkości :) Osobiście nie wiem co lepsze, dopłacanie Irlandczykom i Węgrom kilkadziesiąt mln zł w skali całej Polski, czy 400 mln lub więcej min. by duży procent tych pieniędzy wyprowadziły z LOT m.in. "zaprzyjaźnione" firmy konsultingowe...
Swoim dużo i idzie to w błoto czy obcym, ale za to kilka razy mniej - o to jest pytanie?!
@gosc_4dffb: po pierwsze, nic nie pisalem o doplatach, a wylacznie o braku profesjonalizmu w LO. Zatem taki komentarz to wylacznie odwracanie uwagi. Po drugie, doplaty nie ida nie z mojej kieszeni, poniewaz nie mieszkam na terenie dzialania samorzadu ktory doplaca do polaczen lotniczych. Proponuje zwrocenie sie do szefostwa po nowy zestaw dyzurnych wypowiedzi, te juz nam sie opatrzyly na tym forum.
gosc_28722
2013-12-04 09:28
LOT niestety zszedl na dno swoich mozliwosci! Niemily, naburmuszony personal pokladowy, tylko woda i batonik w cenie biletu (rany zeby placic za kawe i herbate) a ceny za bilety nie jak u low-costow i do tego taki bark profesjonalizmu. Bagatelizowanie problemu tlumaczeniami typu "garstka klientow" lub "20% kod zniżkowy " to po prostu ŻENADA!!!
gosc_cf739
2013-12-04 04:46
Kilka tygodni temu rezerwowałem bilet do ODS i przy przetwarzaniu płatności, przez chwilę wyglądało na to, że "jednak lecę" do AMS i nazwisko mam inne ;o) Na szczęście potwierdzenie w mailu już dotyczyło mnie i rejsu do ODS uff :) Co do poufności danych (nawet szyfrowanych) macie w linku - widać wszystko, więc pełny luzzz już nawet kodu PIN do karty nie trzeba zakrywać!
zobacz link
gosc_acab5
2013-12-04 02:04
test
Wyglada na to, ze profesjonalizmu w LO nie uswiadczysz, ani w IT ani w dzialaniach PR.
gosc_4dffb
2013-12-02 07:09
sauvi: jak myślisz skąd samorządy mają na dopłaty lini Wizz Air, Ryanair etc ? ... z naszej kieszeni ...
usuniety
2013-12-01 22:27
Jak się zatrudnia w firmie niedouczonych domorosłych informatyków na umowę o dzieło/zlecenie lub na zasadzie "outsourcingu" to nie dziwne że dzieją się takie jaja. Niestety dzisiaj dane osobowe są cenne dla przestępców.
gosc_2d274 : najbardziej zalosni sa platni propagandzisci LO, czy to anonimowi czy zalogowani pod nickiem.
gosc_2d274
2013-12-01 16:29
sauvi: jasne. Bilans na minusie - lot trzeba zlikwidować, bo zyje z naszych podatków. Bilans dodatni - tez lot trzeba zlikwidować z naszych podatków. MOL ma zyski z naszych podatków - niech zyje i wykończy lot, skorzystają Irlandczycy, hurra.
@tamibe: LOT zawinil, ale nic sie nie stalo, Polacy, nic sie nie stalo !
gosc_f1af9
2013-12-01 13:58
banan: moze zacznij sie leczyć na nogi? Bo na głowę to juz chyba za późno...
Jeszcze trochę i tajfun na Filipinach to wina naszego LOTu. Nie da się już tego czytać . Na razie cześć
gosc_40601
2013-11-29 16:51
Czyli najwyraźniej biuro prasowe LOT mija się z prawdą...
Też się obawiam o moje dane i najgorsze jest to że ktoś może być w ich posiadaniu a ja nawet o tym nie będę wiedział!
gosc_13207
2013-11-29 13:18
Ja też takie dane widziałem. w środę kupowałem dwa bilety, po zakończeniu jeden z rezerwacji wyświetliłam mi się ogromna tabel ze szczegółowymi danymi na temat jakieś osoby, był to jakiś obcokrajowiec z nazwiska - tak pierwsza osoba bo tabelka była ogroman. Przez chwilę się wystraszyłem, że coś jest nie tak z moja rezerwacją ale na email otrzymałem potiwerdzenie zakupu biletu, wszystko było ok, więc zignorowałem ten błąd, nie zaglądałem w szczegóły i zamknąłem stronę. Ale teraz jak to wychodzi na jaw sam się obawiam o sowoje dane, bo przecież tan były nawet informację na temat sposobu zapłaty. Ja zawsze płacę kartą kredytową wiec teraz ktoś może znać moje dane i ich użyć... :( a często kupuję bilety na lot.com :(
20% voucher ma być odszkodowaniem za takie zaniedbanie? Tak małe "odszkodowanie" to policzek w twarz poszkodowanych pasażerów!
gosc_8f672
2013-11-29 03:58
wygląda na to, że to jakiś problem związany z Amadeuszem, a skoro tak to nie jest to tylko problem LOT-u, ale większości linii tradycyjnych
gosc_b2222
2013-11-28 20:37
Już tak było, pewnie znowu (albo co gorsza w dalszym ciągu) istnieje luka w Amadeuszu.
zobacz link