Baza Ryanaira w Brukseli-Zaventem

Baza Ryanaira w Brukseli-Zaventem Ryanair ogłosił uruchomienie bazy na lotnisku Bruksela-Zaventem. To główny port lotniczy w belgijskiej stolicy. Do tej pory Ryanair nie oferował lotów na to lotnisko. Jedna z głównych baz linii znajduje się w położonym niedaleko Brukseli Charleroi. Zgodnie z komunikatem prasowym Ryanair uruchomi 10 nowych tras z Brukseli od lutego 2014 r. W Zaventem zostaną zbazowane 4...
27/11/2013 11:31   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_950ba 2013-11-28 18:03   
gosc_950ba - Profil gosc_950ba
Tymczasem w sobotę w Warszawie konfa o ,,nowej siatce połączeń". Czyżby ogłoszenie bazy? Może FR ,,rozkręci się" i da coś nie tylko do KRK i WMI. Przydałoby się podać również krajówki.
gosc_7ca6e 2013-11-28 16:23   
gosc_7ca6e - Profil gosc_7ca6e
dwa razy dziennie czy dwa razy tygodniowo?
gosc_681e5 2013-11-28 09:17   
gosc_681e5 - Profil gosc_681e5
a ja bym się nie zdziwił gdyby tych lotów krajowych by FR w ogóle nie było, a temat okazał się kolejnym chłytem majketingowym...
sauvi 2013-11-28 08:54   
sauvi - Profil sauvi
@greg0303: model Easyjet polega wlasnie na lataniu przede wszystkim z glownych lotnisk - poza wymienionymi rowniez FCO, LIS, MAD, BRU, baza w GVA, a takze pojedyncze polaczenia np. do LIN, MUC czy ZRH. Rowniez na rezygnacji z obslugiwania lotnisk typowo lowcostowych, jak CRL, BVA, FMM, HHN, NRN.
greg0303 2013-11-28 01:37   
greg0303 - Profil greg0303
MOL wyjaśnił, że rejsy z głównych lotnisk to strategia wyjścia naprzeciw bardziej wymagającym pasażerom biznesowym, którzy chcą lądować w portach lotniczych bliżej centrum miast, mieć zarezerwowane miejsce z przodu samolotu elastyczną taryfę oraz bagaż rejestrowany wolny od dodatkowych opłat. Rywal Ryanair, easyJet, stosuje ten model już od pewnego czasu oferując połączenia z lotnisk Paryż/Charles de Gaulle, Mediolan/Malpensa czy Amsterdam/Schiphol.
gosc_a56f5 2013-11-27 21:00   
gosc_a56f5 - Profil gosc_a56f5
Bilety na loty krajowe z WMI mialy byc w sprzedazy od poczatku listopada dzis 27 a w systemie nadal ich nie widac, ryanair tlumaczy sie problemami technicznymi, ja bym sie nie zdziwil gdyby loty krajowe wykonywali z WAW...
greg0303 2013-11-27 18:00   
greg0303 - Profil greg0303
sauvi: Masz rację. Brussels Airlines nie odbudowały w pełni dawnej siatki połączeń ani prestiżu Sabeny.
sauvi 2013-11-27 17:25   
sauvi - Profil sauvi
@greg0303: ... oraz slabosc miejscowego przewoznika Brussels Airlines.
greg0303 2013-11-27 17:23   
greg0303 - Profil greg0303
Ryanair na dwóch lotniskach w Brukseli. Widocznie widzą duży potencjał do rozwoju.
gosc_793c9 2013-11-27 16:53   
gosc_793c9 - Profil gosc_793c9
myślę że zachowaniem kiwas32 powinien się zająć administrator forum. Można mieć różne poglądy, ale nie wolno obrażać innych!
banan86 2013-11-27 16:31   
banan86 - Profil banan86
kiwas32: gdzie tutaj w tej konkretnej dyskusji odniosłem się do Modlina? Ten temat dotyczył ogólnych zmian w strategii Ryana, a podawane przykłady dotyczyły Włoch. Naucz się czytać ze zrozumieniem! Niestety odnoszę wrażenie że umiesz tylko wylewać błoto na innych bez żadnego zastanowienia się.
sauvi 2013-11-27 16:29   
sauvi - Profil sauvi
@kiwas32: po raz ostatni odpowiadam na panskie insynuacje. W Warszawie bywam 1-2 do roku i nie latam lowcostami bo ode mnie nie ma takich polaczen do Polski. Do Modlina nie mam zadnych zastrzezen, nie bylem tam nigdy i nie mam opinii odnosnie celowosci jego budowy. Natomiast mam opinie odnosnie jakosci jego PR i komunikacji, oraz pozal sie boze platnych zwolennikow ktorzy probuja uprawiac PR na forach internetowych. Zatem prosze sie ode mnie odczepic. EOT.
sauvi 2013-11-27 16:18   
sauvi - Profil sauvi
@marcowy: nie nalezy karmic trolli. Mowa byla o tym, ze FR probuje latac na glowne lotniska rownolegle do lowcostowych, a nie o tym, ze przestanie latac z Modlina. Tym bardziej nikt nie twierdzil (w tej dyskusji) ze Modlin jest be. Niemniej jednak osoby sfrustrowane wykorzystaja kazdy pretekst do wyladowania swej agresji.
sauvi 2013-11-27 16:14   
sauvi - Profil sauvi
@pablakiss: mysle, ze chodzi o wlasnie ten terminal tj. dawny glowny terminal w El Prat. Na niego m.in. lata Easyjet. Podobnie jest np. we Lyonie czy w Bordeaux - sa tam specjalne (nowe ale ohydne) terminale lowcostowe, lata tam m. in. Easyjet, ale do tej pory nie FR, bo to nie lowcostowe lotniska.
marcowy 2013-11-27 16:14   
marcowy - Profil marcowy
kiwas: i nie można było tak od razu ? Po prostu twój mentorski i wszystkowiedzący ton prowokuje do niepotrzebnej polemiki. PS: zgadzam sie w 100% z tym co napisałeś na temat strategii obu lotnisk be jest ona jak najbardziej słuszna ale nikt nie może nikogo zmuszać na zasadzie - to nie jest Twoje miejsce bo obsługujesz np budżetowych klientów którzy do nas nie pasują. PS2 myślę że można by było tu kogoś przeprosić ...
gosc_52b78 2013-11-27 16:10   
gosc_52b78 - Profil gosc_52b78
a strategia W6, czy FR nie musi być tożsama ze strayegią PPL
sauvi 2013-11-27 16:09   
sauvi - Profil sauvi
@kiwas32: brak argumentow i umiejetnosci dyskusji zastepujesz wulgaryzmami i obrazaniem innych. Szkoda czasu na dyskusje z kims kto reprezentuje taki poziom.
gosc_a0f8c 2013-11-27 16:07   
gosc_a0f8c - Profil gosc_a0f8c
kiwas32, sądzę, że sens istnienia Modlina powinni uzasadniać decydenci jego budowy, a nie ktokolwiek z forumowiczów, paxów itp. Nad sensem wydania pieniędzy, zwłaszcza publicznych należy zastanawiać się przed ich wydaniem, a nie po.
kiwas32 2013-11-27 15:43   
kiwas32 - Profil kiwas32
marcowy: a czy nie po to powstał modlin, żeby latały z niego low costy. Takie było założenie tego lotniska. Powstaje modlin, dzięki czemu możemy rozdzielić chociaż częściowo ruch samolotów tak aby low costy - taniej latały z modlina a linie tradycyjne z lotniska chopina. Rozumiem, że nie przeszkadza Tobie marnowanie pieniędzy publicznych które zostały wpompowane w to aby modlin zaczal działac? W takim razie uzasadnij sens istnienia lotniska modlin, które jest z założenia lotniskiem dla low costów w momencie kiedy te dalej operują z lotniska chopina? To jakiś dyshonor dla Ciebie, że wlasnie stamtąd powinny latac low costy? No niestety taka jest strategia, takie były założenia. PPL jako współudzialowiec tego lotniska powinien zachęcac low costy aby przeniosły się własnie na lotnisko które zostało zbudowane z myslą o nich. To nie jest druga hiszpania, gdzie można sobie pozwolić na marnowanie pieniędzy publicznych i zgodnie z tą strategią W6 równiez powinien latac z modlina, bo jest to ultra low cost tak samo jak FR.
gosc_dc8ab 2013-11-27 15:41   
gosc_dc8ab - Profil gosc_dc8ab
kiwas32, bardziej niż ktokolwiek inny to TY tutaj siejesz propagandę. ryanair będzie latał tam, gdzie będzie chciał - mamy wolne niebo. I żaden dyrektor/prezes/cholera wie kto jeszcze z PPLu nie może im wtedy powiedzieć: "Sorry, zostajecie w Modlinie - my czekamy na Singapore Airlines i Qantasa". To że jak twierdzisz "Okęcie nie ośmieli się wyciągnąć ręki do FR" (jakieś źródło tych wieści mogę prosić? Bo jeżeli to są jawne informacje to powinno być, a jeżeli nie to łamiesz może jakąś tajemnicę handlową?) to nie zmienia to absolutnie nic. Jeżeli FR będzie chciał to może latać z WAW podobnie jak teoretycznie EK może od marca przenieść loty do DXB z WAW na WMI... nie zgrywaj nie wiadomo jak obcykanego w temacie, bo już tu i na innym forum był jeden taki co chciał dać sobie rękę uciąć, że W6 zaraz po otwarciu Modlina tam wróci. I wiesz co? Cytując klasyka: "I teraz by k***a nie miał ręki"
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy