Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mietek - nie ma sprawy - dotacje do LOT przesunąć na Łódź i OK . Trzeba będzie budować w Łodzi nowy terminal i nowy pas startowy dla nadlatujących z Warszawy , żeby móc polecieć w świat
Ale teraz poważka - dotacje dla LOT i Eurolot wreszcie sie skończą - i tak jedzą własne ogony - jest nowy minister - może pomyśli o sprawiedliwości i rozwoju rynku lotniczego w Polsce
W6 w LCJ zamiast WAW lub WMI? Jeżeli tak to chyba z kilkoma trasami. Zgadza się, że na przykład mieszkańcy Żyrardowa czy Grodziska mogą się skusić na LCJ ale dla pozostałeś większości to będzie dużo dalej. Co przełoży się na liczbę kierunków i zainteresowanie. Sytuacja LCJ jest niestety słaba i nie wiadomo jak ją rozwiązać. Łódź jest po prostu za blisko Warszawy...
gosc_0a893
2013-11-14 13:06
Za to POZ tylko 4,3% spadku ;) miasto know how.
gosc_68784
2013-11-12 12:49
Hariko, mylisz się największym wróżbitą na tym fforum jesst nie gość, tylko zalogowany banan86
gosc_d37f0
2013-11-12 12:46
Dobrze hariko , poczekamy te 2 - 3 lata i wrócimy do tematu.
LUZ jak na swoje 11 miesiecy dzialania nie jest zly! zwlaszcza na nasze warunki, poczekajmy 2-3 lata, wtedy wrocimy do tematu!
gosc_c7819
2013-11-12 09:29
port w warszawie i modlinie jest utrzymywany sztucznie bo kasa plynie z polski gdyby rrozdzielic to uczciwie to warszawa imodlin mieli by 40 procent a 60 procent pozostale porty wtedy nie bylo by takich ruznic
gosc_7fbaa
2013-11-12 09:25
bydgoszcz 1917 r--lodz 1925r -zielona-gora 2001r a lublin 2012 r (11 miesiecy) gosciu 03a8a nie porownuj lublin luz to poczatek i daje sobie rade okolo 170 tys nie jest zle lublin sie rozkreca i pojdzie droga rzeszowska pogadamy za piec lat
gosc_d7bf1
2013-11-12 09:07
hariko: bądź uczciwy, wśród zarejestrowanych użytkowników także ich nie brakuje...
gosc_05584
2013-11-12 08:58
wsrod zalogowanych takze
wyjatkowych specow od lotnisk, ekonomii etc mamy wsrod gosci....zakrawa to juz na wrozbiarstwo!!
gosc_59fef
2013-11-12 02:04
W PL powinno być tylko 4 lotniska Warszawa, GdaNsk, Kraków i Rzeszów. Reszta powinna zniknąć
gosc_03a8a
2013-11-11 22:31
dokładnie lotniska w zielonej górze łodzi ,bydgoszczy czy lublinie pokazuja ze nie ma sensu budowa nowych
gosc_44d75
2013-11-11 21:57
Sytuacja lodzkiego czy bydgoskiego lotniska pokazuje jak bezsensowne jest budowanie kolejnych portow lotniczych. Po co? Dla kilka lotow dziadowskiego Ryanair? LOT ma regiony w powazaniu, eurolot chcialby, ale sie boi. A Lufa ani Air Berlin, nie mowiac o innych tez sie nie rzucaja. Troche to smutne i wkurzajace.
gosc_ad7c0
2013-11-11 18:35
to niestety ale wygląda na upadek tego lotniska... Jest nowy terminal który koszty będzie generował mega duże i co wtedy?
gosc_c6a02
2013-11-11 18:19
Nikt nie wierzy w pozostanie W6 w WAW. Przejście do WMI to tylko kwestia czasu
wersatis
2013-11-11 17:45
A w pozostanie na waw nie wierze, bo koszty ich zjedza.
wersatis
2013-11-11 17:44
Nie musi, ale wtedy straci szanse na dobre godziny wylotu z wmi. A to moze miec wplyw na spadek ilosci bookingow. Oddanie rynku warszawskiego na rzecz lotow do lcj jest kwestia czasu. Nie dadza rady fr.
gosc_c718f
2013-11-11 13:59
W6 nie musi mieć bazy w WMI, po prostu się tam przeniesie bez tworzenia bazy. Będzie to miało większy sens niż kompletne wychodzenie z Warszawy i tworzenie bazy w RDO czy LCJ. To by było oddanie rynku warszawskiego FR
wersatis
2013-11-11 09:20
1 post mi poszedł jako gość. Nie zakładam, że wszyscy ludzie będą dojeżdzali po 100 km. Mazowsze to nie tylko Warszawa, ale też południe województw. Części pasażerów z południowego mazowsza może być bliżej na LCJ. W6 cały czas szuka swojej niszy.Zakładam, że część osób jest w stanie dojeżdżać 100 km. Aktualnie jest autostrada więc w godz. 1:30 można z warszawy dojechać na LCJ.