Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@tamibe: rozumiem, ze niektorym logiczne myslenie sprawia trudnosc, wzglednie nudzi. Lepsze jest myslenie magiczne, tj. jezeli czegos chcemy, to znajdziemy sobie tego dowody na sile.
Jeżeli zejście z 1mln zł do 900 000 zł strat dziennie jest sukcesem , to w takim tempie będzie jeszcze trzeba kilku miliardów złotych zanim padnie ten pokomunistyczny nielot
sauvi: czyli takie masło maślane
@gosc_1d3eb: blad logiczny. Wypelnienie moze wynikac z wlasciwej polityki cenowej, uruchomienia wlasciwych polaczen typu feeder i roznych innych czynnikow. Ze wzrostu zaufania oczywiscie rowniez. Ale przypisywanie zaslugi wylacznie temu czynnikowi to wishful thinking.
gosc_1d3eb
2013-11-06 17:07
sauvi, jak wypelnienie nie swiadczy od razu o zaufaniu, to co jeszcze swiadczy, przepraszam?
@maciek_waw: zdezelowane 767 tez czesto sie psuly. Z wypelnienia samolotow nie wnioskowalbym od razu o zaufaniu pasazerow, na wypelnienie wplywaja tez rozne inne czynniki.
maciek_waw
2013-11-06 15:23
Odciąganie nowej transzy w czasie rzeczywiście wskazuje, że jest z firmą lepiej. Jednak na ile?
Mimo psioczenia i awarii Dreamlinerów, zaufanie podróżnych nie spada, a wręcz przeciwnie, wypełnienie samolotów ciągle rośnie.
Martwiłbym się, co zrobią wraz z nadejściem sezonu letniego, co ze skasowanymi (zawieszonymi?) połączeniami?
@gosc_d9c2b: a dodatkowo pytanie, czy tego rodzaju dzialania PR prowadza do wlasciwego celu, czy wrecz przeciwnie (patrz dzialalnosc goluz, ktory ostatnio jakby troche przycichl). Coz, rowniez (a moze przede wszystkim) w dziedzinie PR potrzebny jest profesjonalizm, ktorego braki w LO stwierdza sie na kazdym kroku.
gosc_d9c2b
2013-11-06 14:39
LOT w swojej bezradności wobec sytuacji rynkowej wyjątkowo wzmacnia i aktywizuje Biuro PR-u. Nasuwa się pytanie, czy takie działania "naprawcze" przyniosą realny wynik (w PLN)?
@tamibe: czyli "rzucanie sie do gardla" ? Sorry, trudno dyskutowac z kims, kto tak okresla jakakolwiek krytyke. Ty masz prawo do swoich pogladow, ja rowniez, ale dyskusja to nie jest obrzucanie sie epitetami i ekstremalnymi okresleniami tylko wymiana faktow i argumentow. Coz, ludu lotowski, wierz sobie w co chcesz, i tak Ciebie nie uda sie przekonac.
suavi: "LO ma powazne problemy, jego przetrwanie jest zagrozone jezeli nie znajdzie inwestora." Z tym cytatem się zgodzę- reszta to jest to co przewidywałem
@tamibe: cos mi przypominaja tego rodzaju komentarze. LO ma powazne problemy, jego przetrwanie jest zagrozone jezeli nie znajdzie inwestora. Niemniej jednak wszelka krytyka to "bezprzykladne rzucanie sie do gardla", "ulzenie sobie", bo taka jest oczywista oczywistosc. A nas nikt nie przekona, ze biale jest biale, a czarne jest czarne, i ze LO nie jest zarzadzany nieprofesjonalnie i nie robi bledu za bledem - poczynajac od tego co najbardziej jest widoczne, czyli komunikacji z klientami.
No to czekamy na decyzje. Szkoda tylko, że nie będzie można na razie otwierać nowych połączeń. A teraz oczami wyobraźni juz widzę jak następni komentatorzy rzucą się do gardła LOTowi bo to taki wdzięczny temat gdzie można przywalić i ulżyć sobie.