Chopin: 14 proc. wzrost w październiku

Chopin: 14 proc. wzrost w październiku Prawie 846 tys. pasażerów zostało odprawionych na lotnisku Chopina w październiku 2013 r. To o 14,2 proc. więcej niż w podobnym okresie przed rokiem.Przewoźnicy tradycyjni obsłużyli 651,3 tys. pasażerów, przewoźnicy niskokosztowi 103,6 tys., a w ruchu nierozkładowym odprawionych zostało 90,9 tys. osób. Od początku 2013 roku na lotnisku Chopina obsłużonych zostało ponad...
06/11/2013 10:14   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
przemolot 2013-11-25 12:57   
przemolot - Profil przemolot
Dzisiaj Okęcie obsłużyło dziesięciomilionowego pasażera. informacja pojawiła się na profilu lotniska na fb
gosc_c3250 2013-11-19 12:38   
gosc_c3250 - Profil gosc_c3250
przy bazie ryanaira i wizza problem moglby byc tylko rano nie przesadzajmy z tym wielkim ruchem.
gosc_cab68 2013-11-19 10:40   
gosc_cab68 - Profil gosc_cab68
@kiwas32-zobaczymy co wyjdzie z tego co mówisz- jeśli nie będą ogłaszać nowych tras a jeszcze zimą odwołają zarząd WMI to powrót W6 do Modlina stanie się bardziej prawdopodobny. Inaczej stracisz wiarygodność.
gosc_d7eac 2013-11-19 08:21   
gosc_d7eac - Profil gosc_d7eac
@kiwas32- no skoro piszesz, że nie ogłoszą już nowych tras z WAW czy czekają na zmianę zarządu na walnym w lutym to pozostaje czekać. Jeśli będzie jak piszesz to ten scenariusz-powrotu W6 do WMI przed jesienią 2014 stanie coraz bardziej pewny, jeśli nie to wybacz mi, ale będziesz mijał się z prawda i pisząc dalej tutaj staniesz się niewiarygodny. Dla Modlina nawet powrót W6 będzie problemem bo gdzie upakują go przy sporym ruchu od Ryanaira(z potencjalną bazą) czarterami.
gosc_331cd 2013-11-18 23:51   
gosc_331cd - Profil gosc_331cd
bana: śpij spokojnie, KE nie uwali Lotu, tak samo jak nie uwala wielu innych linii. Malev, którym tak się tu wszyscy podniecają, był przypadkiem szczególnym i został uwalony nie tyle ze względu na swoją sytuację, ale jako kara dla Orbana za stawanie okoniem KE. Polska nie wojuje z Unią, więc Unia nie będzie postępować jej wbrew.
gosc_3e2f2 2013-11-18 23:16   
gosc_3e2f2 - Profil gosc_3e2f2
Modlin to lotnisko przyszłości i cały czas bĘdzie się rozwijać, bez względu na to czy się to podoba czy nie i ich jałowe wypowiedzi tego nie zmienią
banan86 2013-11-18 23:05   
banan86 - Profil banan86
a mecz oto czy Wizz przejdzie na WMI czy zostanie na WAW rozegra sie w Brukseli zaleznie od tego czy KE uwali Lot czy tez zgodzi sie na dotacje
banan86 2013-11-18 23:01   
banan86 - Profil banan86
mam jednak powody podejrzewac ze nawet gdyby lotnisko cywilne bylo w Minsku Maz. czy Sochaczewie to zapewne przetarg i tak wygralaby firma Erbud i tak odwalilaby ta sama fuszerke, tak samo pas startowy by sie kruszyl stanowiac zagrozenie dla bezpieczenstwa, i tak by wybudowano ciasny niedostosowany terminal. To nie lokalizacja jest najwiekszym problemem tylko ustawa o przetargach publicznych i mazowieccy politycy idacy na skroty
fr-ops 2013-11-18 22:50   
fr-ops - Profil fr-ops
@wersatis - Wiem, i kibicowałem zarówno Mińskowi jak i całej wschodniej części. A przecież agresję lotniczą na Warszawę widać już na horyzoncie więc niech wszystkie Mińskie Migi i Su czekają w gotowości :D
wersatis 2013-11-18 22:46   
wersatis - Profil wersatis
@fr-ops Masz prawo nie wiedzieć, że lokalizacja Mińska Mazowieckiego była brana pod uwagę, ale wojsko powiedziało stanowcze nie. Mińsk ma służyć jako lotnisko na wypadek agresji lotniczej na Warszawę.
banan86 2013-11-18 22:42   
banan86 - Profil banan86
kiwas32: w jednym sie zgadzamy-zmiana zarzadu w WMI chyba wszystkim wyjdzie tylko na zdrowie a juz napewno samemu lotnisku
pikol 2013-11-18 22:42   
pikol - Profil pikol
zawsze lepiej wcześniej niż później - czekamy na bankructwo z niecierpliwością - prawdziwi Polacy chcący uczciwej pracy
usuniety 2013-11-18 22:26   
usuniety - Profil usuniety
pikol: podejrzewam powtórkę scenariusza z Węgier gdzie po upadku MALEV-a Wizz zwiększył ilość lotów i destynacji, a inne linie lotnicze które latały na lotnisko BUD zwiększyły oferowanie.
pikol 2013-11-18 22:13   
pikol - Profil pikol
tak sobie gadacie - a tu stały mój temat - koniec LOT-u - i co?
Zdziwko
reorganizacja , zamieszanie
a teraz co? - prywatyzacja PPL - super - sprzedać komuchów z ich kołnierzami z nutrii
fr-ops 2013-11-18 21:49   
fr-ops - Profil fr-ops
Zaraz się ktoś oburzy, że ILS już jest i będzie CATII za rok; ale ja nawiązuję do samej idei i faktu w jakim stanie lotnisko zostało oddane do użytku. Przypominam, że WMI miał być gotowy na EURO i to za wszelką cenę.. szybko, tanio i żeby tylko w łapę dostać, a potem się zobaczy.
fr-ops 2013-11-18 21:45   
fr-ops - Profil fr-ops
Począwszy od pechowej lokalizacji lotniska (pogoda i brak ruchu powietrza, notoryczne mgły), fuszerki budowlanej pasa, nieprzemyślango projektu terminala, niekompetentnego zarządu, beznadziejnej strony internetowej a skończywszy na trudnych warunkach do wykonywania operacji lotniczych (off-set approach, no-ILS) jestem zdania, że WMI to raczej wrzód na d..pie Mazowsza. Drugie lotnisko Warszawy powinno być w okolicach Mińska Maz. gdzie warunki geo-pogodowe są dużo lepsze, a przy okazji bliżej na wsch. w stronę Białej Podlaskiej np. Ale to oczywiście moje prywatne zdanie.
gosc_3a1f2 2013-11-18 21:44   
gosc_3a1f2 - Profil gosc_3a1f2
Począwszy od pechowej lokalizacji lotniska (pogoda i brak ruchu powietrza, notoryczne mgły), fuszerki budowlanej pasa, nieprzemyślango projektu terminala, niekompetentnego zarządu, beznadziejnej strony internetowej a skończywszy na trudnych warunkach do wykonywania operacji lotniczych (off-set approach, no-ILS) jestem zdania, że WMI to raczej wrzód na d..pie Mazowsza. Drugie lotnisko Warszawy powinno być w okolicach Mińska Maz. gdzie warunki geo-pogodowe są dużo lepsze, a przy okazji bliżej na wsch. w stronę Białej Podlaskiej np. Ale to oczywiście moje prywatne zdanie.
kiwas32 2013-11-18 21:04   
kiwas32 - Profil kiwas32
gosc_6329e: i jeszcze jedno, nie jestes w żadnym temacie. Nie masz zielonego pojęcia na temat ustalen pomiedzy W6 a okęciem i modlinem. Strategia długofalowa okęcia jest taka, że na tym lotnisku nie ma miejsca na ultra low costy i tyle własciwie w temacie. W6 jest ultra low costem i wróci do modlina. Chyba nie myślałeś, że modlin będzie obsługiwał tylko FR. Varadi i spółka poprztykała sie z zarządem modlina, dlatego nie było powrotu tej linii do modlina w lipcu i Varadi sobie wymyslił bajeczke dla TV o stracie zaufania do modlina i braku ILS. Dlatego ten problem może być juz rozwiązany na najblizszym zgromadzeniu walnym włascicieli MPL Modlin, które to zgromadzenia sie odbedzie w lutym, dlatego proszę o chwile cierpliwosci.
gosc_86eae 2013-11-18 20:50   
gosc_86eae - Profil gosc_86eae
A Wy wszyscy, którzy tak mocno trzymacie sie tezy jakoby W6 tracił ze wzgledu na to że FR lata z Modlina i ma nieco taniej bierzecie pod uwagę inne zmiany jakie zaszły w W6? Hint: mały bagaż podręczny.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy