Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
przemolot
2013-11-25 12:57
Dzisiaj Okęcie obsłużyło dziesięciomilionowego pasażera. informacja pojawiła się na profilu lotniska na fb
gosc_c3250
2013-11-19 12:38
przy bazie ryanaira i wizza problem moglby byc tylko rano nie przesadzajmy z tym wielkim ruchem.
gosc_cab68
2013-11-19 10:40
@kiwas32-zobaczymy co wyjdzie z tego co mówisz- jeśli nie będą ogłaszać nowych tras a jeszcze zimą odwołają zarząd WMI to powrót W6 do Modlina stanie się bardziej prawdopodobny. Inaczej stracisz wiarygodność.
gosc_d7eac
2013-11-19 08:21
@kiwas32- no skoro piszesz, że nie ogłoszą już nowych tras z WAW czy czekają na zmianę zarządu na walnym w lutym to pozostaje czekać. Jeśli będzie jak piszesz to ten scenariusz-powrotu W6 do WMI przed jesienią 2014 stanie coraz bardziej pewny, jeśli nie to wybacz mi, ale będziesz mijał się z prawda i pisząc dalej tutaj staniesz się niewiarygodny. Dla Modlina nawet powrót W6 będzie problemem bo gdzie upakują go przy sporym ruchu od Ryanaira(z potencjalną bazą) czarterami.
gosc_331cd
2013-11-18 23:51
bana: śpij spokojnie, KE nie uwali Lotu, tak samo jak nie uwala wielu innych linii. Malev, którym tak się tu wszyscy podniecają, był przypadkiem szczególnym i został uwalony nie tyle ze względu na swoją sytuację, ale jako kara dla Orbana za stawanie okoniem KE. Polska nie wojuje z Unią, więc Unia nie będzie postępować jej wbrew.
gosc_3e2f2
2013-11-18 23:16
Modlin to lotnisko przyszłości i cały czas bĘdzie się rozwijać, bez względu na to czy się to podoba czy nie i ich jałowe wypowiedzi tego nie zmienią
a mecz oto czy Wizz przejdzie na WMI czy zostanie na WAW rozegra sie w Brukseli zaleznie od tego czy KE uwali Lot czy tez zgodzi sie na dotacje
mam jednak powody podejrzewac ze nawet gdyby lotnisko cywilne bylo w Minsku Maz. czy Sochaczewie to zapewne przetarg i tak wygralaby firma Erbud i tak odwalilaby ta sama fuszerke, tak samo pas startowy by sie kruszyl stanowiac zagrozenie dla bezpieczenstwa, i tak by wybudowano ciasny niedostosowany terminal. To nie lokalizacja jest najwiekszym problemem tylko ustawa o przetargach publicznych i mazowieccy politycy idacy na skroty
@wersatis - Wiem, i kibicowałem zarówno Mińskowi jak i całej wschodniej części. A przecież agresję lotniczą na Warszawę widać już na horyzoncie więc niech wszystkie Mińskie Migi i Su czekają w gotowości :D
wersatis
2013-11-18 22:46
@fr-ops Masz prawo nie wiedzieć, że lokalizacja Mińska Mazowieckiego była brana pod uwagę, ale wojsko powiedziało stanowcze nie. Mińsk ma służyć jako lotnisko na wypadek agresji lotniczej na Warszawę.
kiwas32: w jednym sie zgadzamy-zmiana zarzadu w WMI chyba wszystkim wyjdzie tylko na zdrowie a juz napewno samemu lotnisku
zawsze lepiej wcześniej niż później - czekamy na bankructwo z niecierpliwością - prawdziwi Polacy chcący uczciwej pracy
usuniety
2013-11-18 22:26
pikol: podejrzewam powtórkę scenariusza z Węgier gdzie po upadku MALEV-a Wizz zwiększył ilość lotów i destynacji, a inne linie lotnicze które latały na lotnisko BUD zwiększyły oferowanie.
tak sobie gadacie - a tu stały mój temat - koniec LOT-u - i co?
Zdziwko
reorganizacja , zamieszanie
a teraz co? - prywatyzacja PPL - super - sprzedać komuchów z ich kołnierzami z nutrii
Zaraz się ktoś oburzy, że ILS już jest i będzie CATII za rok; ale ja nawiązuję do samej idei i faktu w jakim stanie lotnisko zostało oddane do użytku. Przypominam, że WMI miał być gotowy na EURO i to za wszelką cenę.. szybko, tanio i żeby tylko w łapę dostać, a potem się zobaczy.
Począwszy od pechowej lokalizacji lotniska (pogoda i brak ruchu powietrza, notoryczne mgły), fuszerki budowlanej pasa, nieprzemyślango projektu terminala, niekompetentnego zarządu, beznadziejnej strony internetowej a skończywszy na trudnych warunkach do wykonywania operacji lotniczych (off-set approach, no-ILS) jestem zdania, że WMI to raczej wrzód na d..pie Mazowsza. Drugie lotnisko Warszawy powinno być w okolicach Mińska Maz. gdzie warunki geo-pogodowe są dużo lepsze, a przy okazji bliżej na wsch. w stronę Białej Podlaskiej np. Ale to oczywiście moje prywatne zdanie.
gosc_3a1f2
2013-11-18 21:44
Począwszy od pechowej lokalizacji lotniska (pogoda i brak ruchu powietrza, notoryczne mgły), fuszerki budowlanej pasa, nieprzemyślango projektu terminala, niekompetentnego zarządu, beznadziejnej strony internetowej a skończywszy na trudnych warunkach do wykonywania operacji lotniczych (off-set approach, no-ILS) jestem zdania, że WMI to raczej wrzód na d..pie Mazowsza. Drugie lotnisko Warszawy powinno być w okolicach Mińska Maz. gdzie warunki geo-pogodowe są dużo lepsze, a przy okazji bliżej na wsch. w stronę Białej Podlaskiej np. Ale to oczywiście moje prywatne zdanie.
gosc_6329e: i jeszcze jedno, nie jestes w żadnym temacie. Nie masz zielonego pojęcia na temat ustalen pomiedzy W6 a okęciem i modlinem. Strategia długofalowa okęcia jest taka, że na tym lotnisku nie ma miejsca na ultra low costy i tyle własciwie w temacie. W6 jest ultra low costem i wróci do modlina. Chyba nie myślałeś, że modlin będzie obsługiwał tylko FR. Varadi i spółka poprztykała sie z zarządem modlina, dlatego nie było powrotu tej linii do modlina w lipcu i Varadi sobie wymyslił bajeczke dla TV o stracie zaufania do modlina i braku ILS. Dlatego ten problem może być juz rozwiązany na najblizszym zgromadzeniu walnym włascicieli MPL Modlin, które to zgromadzenia sie odbedzie w lutym, dlatego proszę o chwile cierpliwosci.
gosc_86eae
2013-11-18 20:50
A Wy wszyscy, którzy tak mocno trzymacie sie tezy jakoby W6 tracił ze wzgledu na to że FR lata z Modlina i ma nieco taniej bierzecie pod uwagę inne zmiany jakie zaszły w W6? Hint: mały bagaż podręczny.