To El-Al ma więcej samolotów szerokokadłubowych niż wąskokadłubowych:)
gosc_12340
2013-10-26 01:50
3mam kciuki aby CX, OZ i inni też złożyli zamówienia na najładniejszy samolot świata jakim jest najnowsza wersja 747 czyli 747-8i. Wtedy Boeing bedzie zmuszony do zwiększenia ilości wytwarzanych egzemplarzy miesięcznie.
KE z 747-8i to super wiadomosc! Mozna bylo sie spodziewac po zakupie przez nich wersji cargo. Moze jeszcze CX albo OZ sie skusza.
Greg0303 - chinski rynek dopiero sie rozwija a wraz z migracja ludzi ze wsi do miast. Chinczycy maja u siebie montownie A320 i ten model jest preferowany przez rzadowych przewoznikow.
greg0303
2013-10-25 15:32
Chińscy przewoźnicy złożyli wstepne zamówienia na 200 sztuk B737 MAX (wartości $ 20,7 mld). Wymaga ono jeszcze zatwierdzenia chińskiego rządu (jest to wymagane w Chinach). Eksperci twierdzą, że w ciągu nastepnych 20 lat Chiny staną sie wiekszym rynkiem lotniczym niż USA. Obecnie szacuje sie, że chińscy przewoźnicy kupią około 3900 nowych maszyn wąskokadłubowych w ciągu najbliższych dwóch dekad.
oczywiście "samolotów" nie "konkurentów"
najlepsze jest to że zarówno arbuz jak i benek w przypadku komunikatów dot swoich nowych konkurentów zawsze podają że mają one o x procent "niższe koszty operacyjne od konkurencyjnych modeli". W takim tempie to dojdą z nimi za chwilę do zera :)