Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Gosciu,niczego takiego nie napisalem,najpierw eyremontujmy to co mamy,dodajmy cat 3 ,w tzw miedxyczasie moze LOT stanie na nogi i wtedy bedxiemy trzymac kciuki za swiatowa czolowke linii lotniczych
gosc_2d2f8
2013-10-28 12:34
LOT chce latać do Dżakarty i podpisać code-share z Garuda Indonesia
gosc_05483
2013-10-28 11:40
A LOT to gdzie chce latać do Bangkoku, Kuala Lumpur czy Singapuru?
gosc_d9f84
2013-10-28 10:52
Leciałem
Uzbekistan Airways ma podpisane code-share z Air Baltic. Leciałem 2 miesiące temu na trasie WAW-RIX-JFK bo bilet był tańszy a ze mną 10 innych osób na tej trasie. A to dopiero był początek. Szkoda że nikt nie chce zrobić bezpośredniej konkurencji naszemu LOTowi.
gosc_22fa1
2013-10-28 10:19
Z rozumowania Hariko wynika że Qatar i Emirates nie powinno być w WAW bo nie ma jeszcze CAT III. Singapore i Air China wczesniej czy później przylecą do Warszawy. Szkoda że Uzbekistan Airlines latają na JFK via RYX a nie WAW.
ja o Air New Zealand napisalem z tzw przekasem , moze dokonczmy remont Okecia i wyposazmy je w CAT III a dopiero porozmawiajmy o przewoznikach o ktorych mowa nizej...osobiscie na dzien dzisiejszy bardzo sceptycznie podchodze do tego typu wiadomosci..
gosc_96a64
2013-10-25 14:09
Na Air New Zealand nie ma szans nawet Qantas chce zrezygnować z Europy dlatego podpisał code-share z Emirates. Ale też słyszałem że Lot ma Pekin a Szanghaj należy do Chińczyków. Więc duże szanse na to połączenie
gosc_79db8 oczywiscie i new zeland tez i pare innych...gosciu, jakies szczegoly tych wiadomosci??
gosc_79db8
2013-10-25 12:36
Singapore ma przylecieć do WAW w 2014 roku. Air China też chce latać na trasie PVG-WAW od 2014. Tylko Japonia zostanie bez bezpośredniego połączenia.
greg0303
2013-10-23 19:27
@kiwas32: Nie Ty jeden "drapiesz sie w głowe" o co tu chodzi z tą domniemaną trasą SIN-WAW-JFK. Ja też nie moge znależć żadnego wiarygodnego potwierdzenia.
nie wiem o co chodzi z tym polaczenia SIA z SIN dp JFK via WAW. To jest nierealne, ponieważ SIA obsługują takie połączenie z miedzyladowaniem we FRA samolotem A380. Z WAW do USA jest bardzo dobra oferta LOTu na polaczenia tam, po co zatem SIA miałby otwierać to polaczenie, na trasie WAW - JFK nie miałby zbyt duzo klientów, bo polacy wolą latać LOTem za ocean. Takze jest to mało prawdopodobne. Inny problem to brak zgody ULC na otwarcie takiego polaczenia. Wiadomo, że LOT ma kłopoty, wiec nikt swiadomie nie bedzie wprowadzał konkurencji dla LOTu na trasie do stanów. Tylko niech niektórzy mądrzy nie piszą tutaj o otwartym niebie, bo to dotyczy tylko przewoźników z UE i USA a SIA jest przewoznikiem azjatyckim i potrzebuje zgody polskiego ULC na to aby latac z WAW do JFK a takiej zgody nie będzie, wiec nie wiem co to za jakies wydumane marzenia róznych anonimowych gosci.
gosc_4dd15
2013-10-23 10:03
Uzbekistan Airways ma duże obłożenie na trasie Taszkient-Ryga-JFK i Łotysze nie latają do USA via WAW. Singapore to widzi i nie zamierza oddać Polskiego rynku walkowerem. Połączenie Singapur-Warszawa-JFK jest wielce prawdopodobne.
gosc_45834
2013-10-22 22:54
Coś jednak jest na rzeczy z tym połączeniem SIN-WAW-JFK.
gosc_d0a6d
2013-10-22 19:20
LOT nie może otwierać nowych połaczeń no to SINGAPORE dostały trochę czasu aby lepiej przygotować się na wejście do Polski.
to fakt, nasz prezydent przyleciał do Seulu 787 przez mongolie. nawet samolot działał
greg0303
2013-10-22 15:27
@gosc_a2b18: Czy to info pochodzi z wiarygodnego źródła ? SQ miały połączenie SIN-AMS-EWR (B744 MegaTop) przed uruchomieniem SIN-EWR (A345 business only).
gosc_a2b18
2013-10-22 09:07
Prawda jest taka że Singapore rezygnuje z bardzo długich lotów (przykład rezygnacja z non-stop do LAX). Singapore miał najdłuższe połączenie bez lądowania (SIN-JFK) ale zrezygnowali i teraz szukają jak do tego połączenia powrócić z międzylądowaniem w Europie Wschodniej. Moskwa odpada bo za duża konkurencja no to najlepszym wyjściem jest międzlądowanie w WAW.
Bo jeśli nawet Uzbekistan Airways robi dobry biznes na trasie TAS-RIX-JFK-RIX-TAS to tym bardziej w Polsce zrobią biznes.
greg0303
2013-10-22 04:02
gosc_7f796: Pełna zgoda.
gosc_1b7c3
2013-10-22 00:45
LOT powinien rozwijać siatkę do USA i do Azji. Czemu? bo w USA dużo Polaków, mimo, że wizy ciężko dostać, to Polonusi wiz do PL nie potrzebują; do Azji, bo Azja jest dla polskiego pasażera stosunkowo tanią destynacją; po trzecie -- biznesmeni Polonusi może zaczną (z sentymentu) latać między USA a Azją przez Warszawę? JFK-WAW-SIN/HKG miałby sens, ORD-WAW-SIN także.
gosc_046ff
2013-10-21 23:39
Prezydent Komorowski jest w Seoul'u. Zobaczycie jaka niespodzianka szykowana jest dzieki LOT i KOREAN.