Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303
2013-10-24 22:40
We have cancelled some flights later this year
greg0303
2013-10-24 22:40
we have cancelled some flights later this year, as demand is going down. So end of Nov and end of Dec we will cancel some selected flights. (Nils Haupt, Lufthansa USA)
greg0303
2013-10-24 22:39
@japko69: Otrzymałem te wiadomość: "We have cancelled some flights later this year
Szkoda, dalej nic nie wiadomo :( Tak jak pisałem, latam zawsze tego dnia od x lat, i moim zdaniem nie jest to problem obłożenia. W C zawsze było zajęte dużo ponad połowa miejsc. W Y też bardzo dobrze, jak w F to nie wiem, bo na górę nie chodzę :)
japko69..faktycznie 0 lotow do EWR.Albo to przez niskie oblozenie bo tam swieto lub przestawienie na plan zimowy.Sorry ze nie moge ci nic wiecej powiedziec.
mireklh - dzieki! Ciekawy jestem bardzo, co jest tego powodem.
japko69 ..sprawdzalem u nas w pracowniczym systemie..faktycznie ani MUC ani DUS ani FRA . Kolega z Polski jest Flight Manageremw CGN , sprawdzi mi to w ich systemie.Moze jest jakas adnotacja.Dam ci znac.
Mireklh - sorry za off topic, ale może wiesz dlaczego LH 28.11 nie lata na EWR? Tylko i wyłącznie tego dnia niema żadnych lotów. Jest to święto indyka, ale od x lat zawsze tego dnia tam latam, zawsze LH, a teraz doopa. Muszę lecieć United. I bilety są oczywiście droższe, bo oferowanie dużo mniejsze.
gosc_9e0a8
2013-10-23 08:08
Mireklh - sorry za off topic, ale może wiesz dlaczego LH 28.11 nie lata na EWR? Tylko i wyłącznie tego dnia niema żadnych lotów. Jest to święto indyka, ale od x lat zawsze tego dnia tam latam, zawsze LH, a teraz doopa. Muszę lecieć United. I bilety są oczywiście droższe, bo oferowanie dużo mniejsze.
gosc_b9647
2013-10-23 00:14
Co do umiejętności otwarcia awaryjnego drzwi, to nie przesadzałbym z tymi rzekomymi trudnościami. Ostatnio leciałem TAPem, ktory w ramach standardowej prezentacji bezpieczeństwa pokazuje także pasażerom jak otwiera sie drzwi w trybie awaryjnym, czyli chyba aż tak bardzo skomplikowane to nie jest. A co do personelu lotniczego, to wiele razy widziałem ten personel na pokładzie i to lecący nawet nie prywatnie, ale w mundurach jako pasażerowie i ich zachowanie bynajmniej do wzorcowych nie należało. Moze dlatego, ze to zależy od człowieka, a nie od jego pracy...
gosc_cfeef
2013-10-23 00:10
mireklh: nie jest to prawda. Mam FTL i wiele razy leciałem z biletem w klasie M czy nawet Y, a mimo to miejsca przy wyjściach awaryjnych zawsze były zablokowane, zarówno na etapie rezerwacji po kupnie biletu, jak i przy odprawie online. Jedyne co zyskuje sie w takich klasach rezerwacyjnych to mozliwosc rezerwacji miejsca w przedniej części miejsc eco, do których innym Lufa blokuje dostęp. Natomiast oficjalne tłumaczenie jest takie, ze miejsca przy wyjściach awaryjnych nie sa/były dostępne online, bo pasażer musi byc sprawny fizycznie i znać język, ze względu na ewentualność ewakuacji. Faktem jest, ze jak ostatnio leciałem AF i miałem miejsce przy wyjściu, to podczas boardingu odpylano mnie ze znajomosci francuskiego lub angielskiego.
gosc_6957d ..Niestety w Europie to nie jest przyjete ze pracownicy tam siedza..chcialbym cie raz widziec przy ewakuacji. po 28 latch zawodowego latania w LH moglbym ci story opowiadac jak sie zachowuja CI wysokoplatni pasazerowie siedzacy na tych miejscach..kladac nogi buciorami na nasze miejsca na krorych siedzimy i pozwalajacy innym pasazerom postac w kolejce do ubikacji..
gosc_6957d
2013-10-22 19:05
Mireklh: moim zdaniem w takich miejscach powinni placic wysoko platni pasazerowie, ktorzy oplacaja pensje zalogi, ktora dzieki temu moze oplacic dostep do internetu i czytac polskie fora internetowe i sie na nich realizowac zyciowo. Co do licencji do otwierania drzwi awaryjnych, prosze nie przesadzaj, byc moze jest to nieco bardziej skomplikowane niz otwarcie butelki wina lub wrzucenie kostki lodu do szklanki z cola, ale tylko odrobine bardziej, wiekszosc doroslych pasazerow powinna sobie z tym poradzic.
Miejsca te byly do konca trzymane dla SEN i FTL lecacych w MClass... . Przypuszczam ze to dalej tak zostanie.Tylko ze po cichu..powinno byc jak w Ameryce..na tych miejscach siedza prywatnie podrozujacy pracownicy linii lotniczych ,ktorzy moga w potrzebie te drzwi tez otworzyc i maja licenzje.
gosc_70b2f
2013-10-21 12:29
Za artykułem "...miejsc z większą przestrzenią wokół foteli...Dotychczas przydzielane były one wyłącznie podczas odprawy w terminalu, a ich rezerwacja z wyprzedzeniem nie była możliwa.""
nie jest to do końca prawda gdyż wtajemniczeni wiedzą że miejsca "uwalniały się" na 48h przed startem na profilu klienta założonym na lh.pl i można było w ten sposób polecieć "nogami do przodu" lub jak kto woli "z wyciągniętymi nogami" :) tuz obok wyjścia awaryjnego. Oczywiście na infolinii LH "miś z okienka" zawsze przekazywał info że tego typu zabieg jest "zarezerwowany dla odprawy lotniskowej" co mijało się z prawdą...
No to wtedy zacznie sie krzyk jak zabiorą coś co jest za darmo :)
gosc_dbc09
2013-10-21 12:00
Marcowy: rezerwacja na razie bedzie platna na krotkich rejsach, ale rozwazane jest wprowadzenie w przyszlosci oplaty takze na dalekich dystansach. Wybor miejsca podczas odprawy internetowej 23 godz. przed lotem ma pozostac bezplatny.
spotter: na przykład w szerokokadłubowcach wybieram zawsze dwójke pod oknem, a w wąskich przy przejściu :)
rezerwacja miejsc w dalekich dystansach od dawna jest możliwa prze rezerwacji biletów za darmo. Z tego co jest napisane w artykule rezerwacja miejsc została wprowadzona tylko na krótkich rejsach - w tym przypadku rezerwacja była możliwa ale przy odprawie online.
spotter10
2013-10-21 11:33
Ale o to możesz zawsze poprosić już na etapie odprawy na lotnisku. Zawsze znajdą się wolne miejsca przy oknie lub przy przejściu.