Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_117bc
2013-10-31 10:01
LHR się dusi i nie ma szans na jego rozbudowę więc nie ma szans na to aby jakiekolwiek nowe połączenia na krótkie trasy były wprowadzane przez jakąkolwiek linię. Większe szanse na wejście do regionalnych portów daję lini KLM bo Holendrzy patrzą co robi Lufa w Polsce.
marqoos_pl
2013-10-30 21:45
BA LHR-KRK? Chyba przez Varadero, haha. To chyba tylko wizja prezesa Pamuły. BA kasuje lub ogranicza wiele połączeń regionalnych z LHR by mieć sloty na loty średniego i dalekiego dystansu. Przykro mi bardzo, ale loty do takich lotnisk jak RZE, KRK, POZ nie mieszczą się na razie w polityce rozwoju BA. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że te trasy to są otwarte tak, żeby czymś je "czasowo zapełnić" (żeby nie stracić slotów) do czasu aż będą mieć jakieś pozwolenia na loty "gdzieś dalej". To są chyba jeszcze pozostałości po slotach BMI (cenny nabytek). Wiele lotów europejskich jest obsługiwanych z LGW i taki jest plan BA na najbliższe lata.
Haloooo? Czy wy goście czytacie to co piszecie, macie tak bujną wyobraźnię?
Proszę twarde dowody na takie plany, a nie bajki "O cioci lufie i queen of UK" :)
gosc_54d40
2013-10-30 21:14
Aer Lingus juz nie lata do krk
gosc_c11bd
2013-10-30 20:36
Aer Lingus też sięzwijał ale wrócił do Krakowa i planuje połączenia do Poznania i Gdańska. Lufthansa też się zwijała parę lat temu a teraz są w każdym porcie regionalnym a Lublin będzie od wiosny 2014. BA nie chce stracić polskiego rynku.
O czym wy ludzie piszecie?
BA zwinął się z regionów całkiem nie dawno, najpierw z POZ, później z KRK i tak szybko nie wróci :)
gosc_41a57
2013-10-30 19:38
BA zrobią konkurencję LOTowi jesli z połączeniami z polskimi portami regionalnymi to prawda. Zazwyczaj moja rodzina z USA latała LOTem z JFK do RZE via WAW. A teraz jak będzie dostępne też połączenie JFK via LHT do RZE to z wielką przyjemnością się nad ofertą BA schylą.
gosc_6dce2
2013-10-30 19:29
BA przeniesie parę lotów na London City a sloty na LHR się znajdą. BA zrobi takąsamąinwazję na Polskę jak Lufthansa. Od wiosny 2014 Lufa będzie latać do Lublina.
Jeżeli do USA to tak, na Karaiby, Kanary, MAN, GLA, EDI i JERjak najbardziej.
krzysiekl
2013-10-30 15:08
LGW utrudnia przesiadki więc średnio fajna sprawa....
gosc_a450b
2013-10-30 15:01
Jeśli nie ma slotó to jak BA może tworzyć nowe połączenia m. in. do Grecji? Jest takie powiedzienie Polaków które lubią Anglicy JAK SIĘ POPIEŚCI TO I SIĘ ZMIEŚCI.
Jeżeli już to do LGW, na LHR nie ma już slotów.
gosc_cf661
2013-10-30 14:43
Aer Lingus wrócił do Krakowa. British Airways też widzi duży potencjał w Polskim rynku i masz rację że menedżerowie BA widzą co robią niemcy na polskich portach regionalnych. Jest czymś naturalnym że Brytyjczycy mają przewagę bo ich lotami nie będą tylko latać transferowicze (jak Lufthansą) ale również docelowi. To jest tylko kwestia czasu jak BA otworzy połączenia z LHR to Rzeszowa, Krakowa, Wrocławia, Gdańska, Poznania i Lublina.
gosc_4d096
2013-10-30 13:49
BA lata z LHR do 5 portów lotniczych (Bangalore, Chennai, Delhi, Hayderabad, Kalkuta, Mumbai) bo Hindusó w UK jest ok 1mln. Polaków w UK jest ponad 800tys (po otworzeniu rynku pracy) plus potomkowie polaków którzy zostali w UK po 2 wojnie światowej a było ich 200tys. Polski rynek lotniczy jest jednym z niewielu który posiada bardzo dobre perspektywy tak więc za 2-3 lata BA zrobi to samo co obecnie Lufthansa.
W sumie ciekawe posunięcie, bo Greckie wyspy to kierunek typowo turystyczny i będą obsługiwane z biznesowego LHR. Liczą na jakichś turystów na przykład z USA?