Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Ho ho! Co za grafika economy. Na prawdę jest aż tyle miejsca na nogi że druga osoba by się zmieściła chcąc przejść przed siedzącą przy alejce? Czy troszkę jednak ubarwili? :>
SQ leciałem wiele razy QR dwa i moim zdaniem SQ są o niebo lepsze. Jak oge to zawsze wybieram SQ czasem LH np. do Korei.
piotrek737
2013-10-16 16:26
Nie no to jasne, akurat o tę destynację mi chodziło, więc nieco nieczytelnie to ująłem ;) Tzn. na konfie mówili jeszcze, że np. w wiele miejsc konkurencja nie lata, a w SIN można polecieć dalej np. SQ, SilkAir czy low costem Scoot ;)
krzysiekl
2013-10-16 16:10
@torunczyk
sądzę, że nie musimy się czepiać, to wspomnienie o jednej przesiadce było związane z pytaniem o konferencję (pytano, po co skoro nie lataja), no a promowac polaczenie nawet tylko do Singapuru moga.
torunczyk
2013-10-16 15:43
Piotrek737: SQ ma taką samą ilośc przesiadek jak EK czy QR tylko w przypadku podrózy do Singapuru, do wszystkich pozostałych destynacji (np. MEL, MNL, JKT) w przypadku SQ masz jedną przesiadkę więcej.
Odczucia nt. produktów są subiektywne, ale ilości przesiadek to fakty i nie wypada ich naciągać.
krzysiekl
2013-10-16 11:34
to, ze mają wielonarodowe zespoły to według mnie bardzo dobrze i nie widzę w tym żadnego problemu, przeciwnie, tak jest lepiej.
krzysiekl
2013-10-16 11:33
@piotrek737
pewnie SQ tak samo by było, gdyby bylo obecne w Polsce. Przeciez poza tym nic sie nie zmienilo. Jak byly traktowane EK i QR gdy nie lataly do Polski? Uwazam ze tak samo jak teraz SQ.
multi-kulti,ale zachowanie na pokladach linii EK lub QR,naszych rodakow jest ponizej krytyki.Tak jak gdyby narodowosc polska byla pepkiem swiata.
piotrek737
2013-10-16 10:50
krzysiekl: No ok każdy ma prawo do swojej oceny ;) Tylko śmieszy mnie, to jak Polacy po wejściu QR i EK zaczęli się zachwycać tymi liniami jakby to było jakieś objawienie ;) Poza tym multi-kulti na ich pokładach przeraża. Azjatyckie linie dobrze robią, że mają CC tylko ze swojego regionu ;)
piotrek737
2013-10-16 10:43
gosc_4910e: Przecież masz polskojęzyczną stronę ;) link poniżej ;)
zobacz link
krzysiekl
2013-10-16 10:37
@ piotrek737 SQ też jest w pewnym sensie okrzyczane, np. dla lubiących ratingi, mają wyższe oceny niż EK.
Zaciekawiło mnie to wyłączanie monitorów w first gdy pasażer śpi. Pewnie wynika z trudności dostępu do przycisków, bo w EK załogi robi to bez problemów w ekonomicznej.
gosc_4910e
2013-10-16 10:23
Lipa z tą konferencją, nie latają z Polski Ok nie oni jedni ... ale na oficjalnej stronie Singapurczyka nawet nie można skonfigurować/wybrać i kupić lotu z WAW a to już kpina, przecież są w Aliance ...
piotrek737
2013-10-16 10:21
trucker: Tak właśnie jest. Wczoraj Barbara Grabowska, która jest przedstawicielką SIA w PL mówiła, że najwięcej Polaków lata do Singapuru, na Bali, do Sydney i Nowej Zelandii. Mimo konkurencji jak pisałem poniżej bookingi im rosną, więc zbytnio tego nie odczuwają bo mają lepszy produkt pokładowy. Zresztą kto raz był w Singapurze czy leciał SIA wie o czym piszę ;)
gosc_c116b
2013-10-16 10:19
a mi wydaje się ze będzie poloczenie i to już w 2014 roku!
piotrek737
2013-10-16 10:18
Pytacie po robią konfę w WAW? Ano po to, aby zaprezentować jak się zmieniają itp. Do października sprzedaż biletów w PL na rejsy SIA wzrosła o dwucyfrową liczbę procentową, więc to duży skok mimo, że mają sporo konkurencji. Mimo, że są linią offline czyli nie latają do WAW to i tak jest to dla nich ważny rynek. Przecież można polecieć z CPH, FRA, MUC czy LHR. Tak czy siak chcą lecieć np. Emirates trzeba zrobić przesiadkę, więc liczba przesiadek lecąc QR, EK czy SQ jest taka sama tylko produkt SQ jest według mnie o wiele lepszy niż okrzyczane EK i QR ;)
piotrek737
2013-10-16 10:14
tofik79: Lotu w tym stanie nikt nie kupi... Także nie róbmy sobie żadnych nadziei ;) Połączenie do WAW, to przyszłość. Może około 2015-2016 roku o ile jeszcze więcej będzie pasażerów.
Kiedyś czytałem wywiad z kobitę reprezentującą SA na Polskę twierdziła,że SA wybiera dużo Polaków latających do Australi i Nowej Zelandii oraz Azji. Nie wiem jak jest po uruchomieniu lotów do Doha i Dubaju. Nie wierzę ,że SA ogłosi połączenie z Wawy...poprostu nie opłaca się. Co do kupna Lotu przez Singapore to temat wałkowany dawno. Wiem ,że poważne przymiarki były jakieś 10-11 lat temu ,ale Singapurczyków wystraszyły Związki Zawodowe.
Moze oglosza plany otwarcia polaczenia do WAW,lub kupna PLL LOT.
Wszystko fajnie ale po to robili tą konferencję w Warszawie??? Przecież nawet nie latają do WAW.
gosc_16f4f
2013-10-16 01:43
czy ktoś mi może wyjaśnić, czemu linie, które nie latają do WAW robią prezentację swojego nowego produkut w WAW?