Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_9021c..to stwierdzenie bylo pozytywnie napisane..ja nie mam nic przeciw sprzataczka.Przeciez to zawod jak kazdy inny.Ja mowilem o tanich liniach lotniczych.Nawet Germanwings , zalogi sprzataja po kazdym locie.Mam przyjaciela ktory tam pracuje i opowiada. Zostalem zle zrozumiany..chodzilo co robis sie wtedy jak ten samolot tak dlugo na plycie stoji.
gosc_671c0
2013-10-15 17:51
a w Łodzi jak zwykle zarząd bierze kase i gada że obsługuje tiry:)))
gosc_06f83
2013-10-15 15:11
z tego co mi wiadomo stary terminal ma służyć wyłącznie jako zestaw gateów non shengen, ale to info sprzed kilku mies więc możliwe że zmieniła się koncepcja
spotter: termin wykonania łącznika wynosi 3 miesiące od daty podpisania umowy. Przetarg został rozstrzygniety w maju, więc pewnie na dniach będzie gotowy.
z tego co czytałem w prasie stare przyloty mają być docelowo jako przyloty NON SHENGEN - czy ktoś to może potwierdzić ?
spotter: nie do końca prowizoryczna. Będzie normalne przejście z przylotów do hali - dyskutowalismy o tym. Pytanie tylko': kto będzie z tego korzystał ? W statystykach GDN pojawia się miesięcznie kilkaset pasazerów tranzytowych: ktoś wie jakich kotów to dotyczy ? A co do rozbudowy: sprawa pewna, firmy zainteresowane wykonaniem są na etapie składanie ofert.
spotter10
2013-10-15 13:41
Ścieżka transferowa cały czas się buduje - oczywiście prowizoryczna. Niestety nie wiem kiedy planują jej uruchomienie. Zaś w przyszłym roku ma ruszyć rozbudowa T2 a wtedy już przyloty będą się normalnie odbywać na T2 a tam jest już przygotowana ścieżka.
Przesiadka w GDN w drodze z LUZ do FRA... najpierw potrzeba od dawna obiecywanej ścieżki transferowej.
ciekawa rzecz: Loty do FRA wykonywane przez LOT są ciagle widoczne jako cs w połączeniach do FRA ale tylko na niektórych destynacjach, np do NYC nie są one oferowane.
spotter10
2013-10-15 13:05
Od sezonu letniego z GDN będą rejsy 2xLH oraz 2xLO (operated by ELO). Nie wyraziłem się jasno poprzednio - przepraszam. Łącznie 4 rejsy dziennie za wyjątkiem soboty, kiedy to LH będzie mieć tylko jeden rejs.
2 x LOT - pozostają w rozkładzie letnim wykonywane na DASHach - oczywiście do FRA
Czyli GDN ma tylko 2x dziennie LH bez nocowania?
a czy wiadomo co LOT zrobi ze swoimi dwoma rejsami ?
spotter10
2013-10-15 11:36
Tylko żeby takie skomunikowanie miało sens, to ELO musiałby mieć Code Share z LOT'em i/lub Lufthansą. Inaczej to nie ma sensu, bo wtedy lepiej z Lublina dojechać do WAW samochodem - wyjdzie znacznie taniej.
gosc_b1976
2013-10-15 09:26
dobrze by bylo skomunikowac loty z lublina dogdanska na przesiadke do frankfurtu
spotter10
2013-10-15 08:11
Cieszę się, że do redakcji dotarła moja informacja :) Cieszy, że LH zwiększa nie tylko ilość połączeń, ale również oferowanie. Tak na szybko obliczyłem, że Lufa dodając ten rejs oraz zwiększając maszynę, zwiększa oferowanie o ok. 10 tys. miejsc miesięcznie/120 tys. rocznie. Niby jedno połączenie i zmiana maszyny to nic takiego wielkiego, ale w skali roku robi wrażenie. Do tego jeszcze SK zamienia swoje 3xCR7 na 3xA319. Aha - a LOT od sezonu letniego już nie będzie latał do FRA, tylko ELO (tak przynajmniej wynika z systemu) na swoich DH4.
gosc_31c18
2013-10-15 06:23
mireklh: a skad pochodzi ta rewelacyjna informacja o tych polskich sprzataczkach? wyssana z palca?
gosc_9021c
2013-10-14 22:37
mireklh: żałosna uwaga sugerująca, jakby tylko polskim sprzątaczkom Lufa dawała zarabiać i tylko Lufa. Tak robią wszystkie linie tradycyjne na wszystkich lotniskach i jest to norma. Tylko LCC zatrudniają stewardessy na etatach stewardess, a jaednicześnie sprzątaczek, sprzedawczyń, akwizytorek, pewnie niedługo jeszcze tancerek na rurce. A wszystko za mniejsze pieniądze. Faktycznie, jest powód do dumy.
gosc_99a57...stoja tak dlugo bo Lufthansa daje zarobic polskim sprzataczkom i, ktore samolot sprzataja .nie tak jak tanie linie lotnicze w ktorych zaloga nawet nie ma czasu isc do ubikacji bo musi sprzatac...
gosc_775c2
2013-10-14 22:12
99a57 - już wliczone postoje z rękawami.