Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_abbfe
2013-10-14 15:50
wroord: a od sezonu letniego LH bedzie latac do WRO dwa razy dzienie - popołudniu A319 i wieczorem B735 z nocowaniem we Wrocku
FRA-WRO-FRA od konca pazdzienika bedzie E195 zamiast CRJ700.
gosc_bf86b
2013-10-14 14:51
chyba cała grupa poleci na 5 kontynentów: Europa, Afryka, Azja, Ameryka Płn i Ameryka Płd...
Artykuł wygląda trochę jak krypto reklama.
greg0303
2013-10-13 20:18
W sezonie letnim 2014 roku Airbus A380-800 zastąpi Boeinga 747-400 na rotacji LH400/LH401 FRA-JFK.
gosc_7fd29
2013-10-12 19:56
mareklh, to czemu lotow do Düsseldorfu z KRK nie ma w systemie od 6 stycznia? Nie ma ich ani w systemie LH ani Germanwings.
piotrek737 , dziekuje.Faktycznie cos takiego bylo.Ja latam z DUS tylko do ORD , EWR i YYZ , wiec tymi malymi sie nie interesowalem.
piotrek737
2013-10-12 16:55
mireklh: 4U przejęło te rejsy już na początku roku: "Zgodnie z nową strategią, od stycznia 2013 r. Germanwings przejął loty wykonywane obecnie przez Lufthansę z Düsseldorfu do Polski - Warszawy, Katowic, Krakowa, Poznania i Wrocławia. Ponieważ wszystkie te połączenia są obsługiwane przez linię Eurowings, która weszła w skład nowego Germanwingsa, nie zmieni się typ samolotu. Loty nadal będą obsługiwane Bombardierami CRJ-900 w barwach Eurowings." ;)
gosc_2d3ad
2013-10-12 16:41
czyli do WRO z FRA bedzie dwa razy dziennie latac LH popołudniu A319 a wieczorem B735, i benek bedzie nocowac - myślę, że to dobry news dla WRO
DUS -KRK przejmuje Germanwings bo od lata wszystkie loty LH beda z DUS przez 4U obsugiwane. LH zostaje tylko na lotach z MUC i FRA.Tez jestem za polaczeniem CGN-WAW lub KRK/KTW
gosc_9c093
2013-10-12 15:52
cgn-waw niema...
gosc_06b72
2013-10-12 13:50
Czemu nikt nie pisze o tym, ze od stycznia Lufthansa przestaje latac z Düsseldorfu do Krakowa, a Germanwings przejmuje (od sezonu letniego) polaczenie DUS-WAW, a do tego otwiera polaczenie CGN-WAW?
gosc_d9d61 - nikt nie rzypuszczal ze dreamliner bedzie sie docieral tak dlugo, a koszty uzytkowania 767 a 787 to jednak niebo a ziemia, a poza tym awarie dreamlinera w wiekszosci przypadkow nie dotycza samolotu samego w sobie tak naprawde
gosc_d9d61
2013-10-12 12:16
Ile LOT zaoszczędziłby pieniędzy na kupnie nowych wypróbowanych B767. Szkolenia załóg, reklama, oblatywania itp. Nie dość, że B787 szwankują, to tracą publiczność. A zadłużenie rośnie w zastraszającym tempie. No cóż, MY POLACY mamy tak, że chcemy, ale nie do końca wiemy jak i po co :-) Pozdrawiam!
Lepiej stary B737 , ktory lata niz nowy Dreamliner , ktory stoi .
gosc_1660d
2013-10-11 21:42
Od rozkladu zimowego LH bedzie latac z Frankfurtu do Wroclawia E-190 zamiast CRJ-700, a w rozkladzie letnim 2014 wprowadza na tej trasie Airbusa 319.
gosc_8526f
2013-10-11 18:24
Plany LH znalismy juz wczesniej:
zobacz link
Ciekawe czy sezonowe TXL-KEF zostanie w Lufie.
No i mamy odpowiedz jakie LH ma plany na swoj rozwoj w Berlinie