gosc_d1104
2013-10-13 23:23
@gosc_94b2f niech sie rozwija, ale mydlenie oczu cargo juz staje sie nudne. W 700 tys miescie z oscisnnymi miastami ponad 1mln liczba 32 tys pasazerów i zamykanie połaczen to nie jest powod do dumy. Panie dyr od marketingu do roboty!!!
gosc_94b2f
2013-10-10 21:06
gosc_76f42 napisał wczoraj o 13:37
Brawo Prezes, brawo Dyrektor Lcj oby tak dalej no ale cargo, cargo się rozwija- chyba rozjeżdża
A co Cię tak to Cargo boli?? Znasz troszkę branżę ?? Czy piszesz żeby pisać ??
przemolot
2013-10-10 11:12
gosc_1ffc3 napisał: "Te 30% rynku które posiada obecnie FR jeszcze nam się będzie czkawką odbijało."
Doskonałe podsumowanie.
gosc_1ffc3
2013-10-10 10:02
@gosc_88e9d - może zacznę od końca. Jeżeli jesteś łodzianinem to oczywiście, także i z Twoich podatków jest finansowany LCJ. Ja jestem łodzianinem i z moich podatków też część idzie na LCJ. Jednak pomimo, że od ok. 15 lat, latam jakieś 6-8 razy w roku i nigdy nie korzystałem z Lublinka, nie zastanawiam się czy to lotnisko ma istnieć. Moim zdaniem Łódź powinna mieć lotnisko, jednak miasta ( jako większościowego właściciela) zwyczajnie na to nie stać. Ruch pasażerski póki co oscyluje wokół 400.000 PAX i oczekiwanie, że nagle przekroczy 1mln ( granica opłacalności) jest nierealne. Skoro więc łodzianie oraz osoby zamieszkałe w regionie takiego ruchu w najbliższym czasie nie wykreują, to trzeba low costom dopłacać kupę kasy, a tej miasto nie ma. Chcę przez to powiedzieć, że ten czy inny prezes - jeżeli nie ma zdolności prestidigitatorskich , przewoźników na dłużej nie ściągnie bez ich dotowania. Pomimo to jak powiedziałem lotnisko jest potrzebne bo jest inwestycją w przyszłość, jeżeli myślimy o jakimkolwiek rozwoju Łodzi. Co zaś do cięć w połączeniach FR, to dokonuje ich przewoźnik na podstawie oceny rentowności konkretnych destynacji. Zostawia więc najbardziej dochodowe a w głębokim poważaniu ma czy cięcia obejmują 5 czy 55% połączeń z danego portu. Porty mogą walczyć o utrzymanie połączenia poprzez podniesienie jego rentowności ( czytaj dać kasę, dodatkowe zniżki na opłaty lotniskowe itp.), czego jak rozumiem próbował LCJ - wszak Edynburg pojawił się ponownie, ale widocznie linia ostatecznie podjęła inną decyzję. Tak na koniec - LCJ to znakomity przykład do czego doprowadza uzależnianie ruchu lotniczego w Polsce od de facto jednego przewoźnika. Te 30% rynku które posiada obecnie FR jeszcze nam się będzie czkawką odbijało.
gosc_88e9d
2013-10-09 22:56
@gosc_d3bb6- to ze kasowane sa loty z innych lotnisk to inna sprawa- tam sa kasowane połaczenia bo ich jest duzo a w lcj po cieciach lotnisko bedzie mialo loty tylko w 4 dni tygodnia. pytam jaki jest sens utrzymywania takiego lotniska z moich podatków. apeluje o rozsadek gosciu_d3bb6
gosc_32539
2013-10-09 18:40
Jeśli ELO odtworzyłoby opuszczoną destynację z Łodzi do Edynburga, to FR pozostałoby Prestwick w Szkocji ... Dortmund też był dobrze obłożony z Lublinka i niestety ... a do Szwecji nic nie lata.
gosc_b2581
2013-10-09 18:05
zima cieniutko z połączeniami szkoda
gosc_0ee3a
2013-10-09 16:44
Czy z LCJ zimą cokolwiek lata?
Jaki jest sens utrzymywania takiego portu?
gosc_d3bb6
2013-10-09 15:41
@gość_76f42 Brawo inni prezesi lotnisk w Polsce. A może przeczytaj najpierw :
a potem wypisuj głupstwa.
zobacz link
gosc_3a26e
2013-10-09 15:38
Walcie sie, wole British Airways juz :)
To się dopiero nazywa festiwal tras:)
gosc_76f42
2013-10-09 13:37
Brawo Prezes, brawo Dyrektor Lcj oby tak dalej no ale cargo, cargo sie rozwija- chyba rozjezdza
przemolot
2013-10-09 13:26
Coś ten FR nie może się zdecydować, które połączenia zostawić na zimę, które nie...