Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_c6a82
2013-10-10 20:04
dokladnie tak,dyrektorem linii ma byc Władimir Gorbunov a stroje personelu maja bc granatowo-niebieskie, tania linia na poczatku bedzie obslugiwac wewnetrzne loty z i do Moskwy,
gosc_2ba6e
2013-10-10 15:06
dzisiaj zostalo podpisane porozumienie o utworzeniu siostrzanej linii Aeroflotu serii LCC Dorolet! Rusdzy w przestworza wiosna 2014 roku ,a B 737 lub A320/ zrodlo info...link/
zobacz link
gosc_93ae7
2013-10-09 22:17
doskonale polaczenie z DME do SIN oraz Azji! Polecam!
KTW-Moskwa to raczej bajki. Póki co połączenia pomiędzy Polską, a Rosją może wykonywać tylko LOT i Aeroflot. Ostatnio ktoś jeszcze dostał pozwolenie chyba, S7?
gosc_c405c
2013-10-07 11:32
Czekamy na Wizz i trasę KTW-Moskwa. Ciekawe jak odbije się to na obłożeniu lotów z KRK.
Skoro Aeroflot będzie chciał otwierać nowe połączenia to jest szansa dla LO aby dostać pozwolenie na loty do NRT lub gdzie będą chcieli nad Syberią. Tylko ciekawe czy KE pozwoli...
PS: Przydałby się drugi lot dziennie bo teraz na wiele destynacji są z Krakowa potwornie długie, często całonocne przesiadki. Rezerwując lot z KRK często więc np.w jedną stronę jest wygodne połączenie, a z powrotem opłaca się więc lecieć do Warszawy czy nawet do Pragi/Budapesztu, a potem wracać lądem i wychodzi to dużo szybciej niż podróż kończąca się w KRK. Tak być nie powinno.
Shorty: SU nigdy nie będzie latać na inne lotnisko niż SVO chyba, że przeniosą swój hub. Żeby mieć VKO albo DME musiałby do nas zacząć latać jakiś inny przewoźnik (np. s7-DME, Utair - VKO), ewentualnie musiałby zacząć latać jakiś przewoźnik od nas (LO, FR, K2, itp. ale to b. mało prawodopodbne).
gosc_10721
2013-10-07 09:35
Shorty: SU nigdy nie będzie latać na inne lotnisko niż SVO chyba, że przeniosą swój hub. Żeby mieć VKO albo DME musiałby do nas zacząć latać jakiś inny przewoźnik (np. s7-DME, Utair - VKO), ewentualnie musiałby zacząć latać jakiś przewoźnik od nas (LO, FR, K2, itp. ale to b. mało prawodopodbne).
gosc_daf0a
2013-10-07 02:39
Co wy za glupoty wypisujecie, Aeroflot ma hub na SVO. DME to hub innego rosyjskiego przewoznika. Trudno zeby SU fedowalo paxow do innego portu, to tak jak by Lufthansa dowozila paxow Ryanairowi do Frankfurtu-Hahn. PS. Doskonala wiadomosc dla Krakusów.
gosc_299ff
2013-10-07 00:15
taaa, faktycznie to musi dopiero niezla oferta - leciec su do moskwy, zeby sie tam przesiasc na sq do singapuru... gratuluje
@ gosc_c2af7 może po to ze z DME sa polaczenia do SIN i Azji pld z SVO możesz polecić do HKG a to trocha słabo dla polaczen z PL, wtedy maja konkurencja dla FRA itd. bo z DME można SQ polciec, rozumiesz?
gosc_1d21e
2013-10-06 18:29
Efekt wzmozonego najazdu Rosjan pod Tatry ! W ubieglym roku bylo bardzo duzo turystow rosyjskich w Zakopanem Krynicy i Muszynie.Byc moze to jeden z powodow podstawienia wiekszego samolotu.
gosc_13b36
2013-10-06 16:19
gosc_54df8, gosc_44625: dlaczego wypisujecie glupoty, nie bedzie polączen regularnych na trasie wro-dme chyba, ze chodzi ci o chartery, narazie polaczenie waw-dxb na A330, bo otworzyli wiele nowych bardziej rentownych polaczen na ktore potrzebuja B777,
gosc_c2af7
2013-10-06 13:19
shorty, przeciez hubem Aeroflotu jest SVO, po cholere maja latac na VKO lub DME, skoro maja stamtad po jednym polaczeniu.
gosc_44625
2013-10-06 12:24
ma byc WRO - DME wkrótce
gosc_94826
2013-10-06 12:00
Myślę, że GDN-SVO też miałoby szansę...
jeszcze jakby dodali inne lotniska w Moskwie bo samo SVO to toroche za mało. jeśli trzeba zmieniac lotniksko to przestaje istnieć opcja latania przez moskwe.
gosc_54df8
2013-10-06 10:36
a do Warszawy ma latać Emirates od 1 grudnia na A343 zamias na B777.