Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_b3e18
2013-10-05 02:07
Franek, z ta wewnetrzna konkurencja w trojmiescie to spokojnie. Na razie to na tym lotnisku nawet cessna nie wyladuje bo nie ma odpowiedniej plyty postojowej. Do kodu c to jest bardzo daleka droga zwazywszy ze na finanse i na zaintetesowanie z ue. A nawet jakby byl kod c to linie sie ot tak nie przesiada tylko dlatego ze ktos cos wybudowal. Zwlaszcza ze budowany terminal by sie zapchal nawet jakby sam ryan sie przesiadl.
gosc_6717a
2013-10-04 13:14
W Katowicach wreszcie wzroslo! Moje gratulacje!!!
Nie mamy się co rzucać! Do ktw i krk są połaczenia do fra i muc i jak wypadamy? Ważne jest, aby rozwój był u nas i w krk. Będziemy mieli większe możliwości latania. Gdn sobie robi wewnętrzną konkurencje w Gdyni i może się okazać, że nagle trzeba dopłać i tu i tu. Jemu też dobrze życzę , ale nie rozumiem ślepej ambicji władz Gdyni
franek
gosc_7e9f2
2013-10-03 09:03
do "COBY" to normalne bo KTW to charterów ma najwięcej po WAW więc skad mieli licieć, logiczne, że najbliżej maja KTW. Dla linii lotniczych liczy sie KRK dlatego, że tak sie przyjęło, że to miasto turystyczne, więc mentalność jest taka, że ludzie tam chcą latać - oczywiście! Tu najmniej ma do powiedzenia pasażer. Niedawno ogłoszono na forum, że KTW to najtańszy port lotniczy w Europie, jeżeli chodzi o opłaty - i co jakoś to linii lotniczych nie przekonało, że tanio tam moga latać. Więc o co tu chodzi???Wszystko i tak pokrywa pasażer więc im wisi, za ile i gdzie latają !
A ja chyba zaspany jestem, bo piszę nie po polsku. :(
Koledzy znowu próbujecie wzbudzać animozje pomiędzy Katowicami i Krakowem. Po co? Kraków był, jest i będzie miał więcej pasażerów. Choćby dlatego, że w Katowicach nie ma Easyjet'a i Ryanair'a.
gosc_aff68
2013-10-03 05:48
Przy tak olbrzymiej aglomeracji jak 3,5mln silesia to dziwne ze ktw ma tak malo pax wiec to oczywiste ze sporo ludzi korzysta z krk. Śląsk ma wysoką średnią jeśli chodzi o pensję w PL więc Ślązacy w sporej mierze zasilają Krk. Wszystko dlatego ze Krk ma fr.
gosc_418ba 60% osób korzystających z KRK to Ślązacy ciekawe skąd masz te dane. To czemu tego jakoś linie lotnicze nie widzą tylko likwidują połączenia. Oba porty się wzajemnie uzupełniają i to samo można powiedzieć o KTW że jest duży udział ludzi z Małopolski w tym porcie dużo osób co znam leciało z KTW w większości korzystali z charterów
gosc_1c371
2013-10-02 20:56
Przypominam, że jak w 2005 KTW miały nowy, funkcjonalny TB to pozostałe porty regionalne to było jedno wielkie pastwisko.
gosc_418ba
2013-10-02 18:28
Jak czytam te mądre wypowiedzi forujące KRK to juz sobie wyobrazam tą inteligencję co woli latać drożej byle tylko z KRK ? Ludzie zejdzcie na ziemię ponad 60 % osób korzytających z kurnika w KRK to ślązacy nie z powodu tego, że jest tam lepiej i drożej tylko z powodowane to jest większym wyborem destynacji gdzie ślązacy latają. Jeżeli połączenia te bedą z KTW to wszystko poleci na łeb i szyję w KRK wtedy spadną na ziemię Ci co wypisują poniższe bzdury.
coby - ładny rzecz względna, ale nie wiem co jest dla Ciebie niefunkcjonalne?
Kraków lepszy?
gosc_b7e86
2013-10-02 13:10
"Ultra nowoczesny, najlepszy w Polsce...." Taaa mogło by się rzec klasa sama w sobie. Szkoda że w innych portach np. w WAW, KRK, GDN, WRO nie ma tak najznamienitszych portów jak tu w KTW. Aż ręce składają się do oklasków na samą myśl o tym porcie.
Dobrze, że do KTW wróciły wzrosty, bo już się martwiłem lekko. Ale na powrót na pudło raczej nie mają chyba co liczyć. Co gorsza, dla KTW, w następnym roku samo przegonienie GDN może im już nie wystarczyć, bo WMI może pogodzić te dwa porty zajmując 3 miejsce w Polsce:)
W sumie niezły wynik jak na taką konkurencję ale już 700 tys. straty do KRK to sporo. Czy w KTW mają zamiar zrobić coś z terminalem bo za ładny i funkcjonalny on nie jest
gosc_5ab18
2013-10-02 11:25
Dobrze jest nabyć wiedzy o cargo lotniczym i jego możliwościach w Polsce , aby wypowiadać się o zasadności budowy nowego pasa w KTW. Skoro wszyscy zakładają że to jest budowa przyszłościowa dla Portu , to dobrze by było aby Port przedstawił realne prognozy na najbliższe 10 lat rozwoju ruchu lotniczego w poszczególnych segmentach.
spider_85
2013-10-02 11:20
gość: Jak dla mnie 1,7 mln pasażerów odprawionych w ruchu regularnym przy około 2,5 mln ruchu całkowitego to większość. No, ale może się nie znam. I ciekawych masz znajomych, bo ludzie których ja znam, gdy mają do wyboru lot do tego samego miasta za niższą cenę i z bliżej położonego lotniska, to wybierają to tańsze i bliższe. No, ale jak wiadomo każdy ,,myśli" inaczej ;)
gosc_96d56
2013-10-02 10:31
do gosc b4746
no to maja pecha ze nie chca ladowac w KTW, co to wogole za teksty, kogo to obchodzi, ja mam znajomych ktorzy nie laduja w KRK i nie chwale sie tym wszem i wobec, kzady lata tam skad mu wygodniej i w czym problem a teksty ze w KTW trzeba zaplacic 5 zl za parking sa smieszne chcecie latac samolaotami a biadolicie na koszt 5 zl smieszne
gosc_b4746
2013-10-02 10:20
Znam ludzi /znajomych ktorzy za żadne skarby nie chcą ładować w KTW wola droższy Krakow....Taka smutna prawda....KTW ratują czartery....i cargo.Szczerze dłuższy pas właśnie banie dla cargo jest budowany/modernizowany...bo one maja duży tonaż....a turyści indywidualni nadal do KRK latać bedą ....musimy sie z tym pogodzic i tyle...