Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_e16cb
2013-11-04 17:30
No a kiedy i czy w ogóle wrócą loty L'pool- Szczecin? :( :(
gosc_c7818
2013-11-04 17:27
A niech to szlag, a my chcielismy poleciec w listopadzie zobaczyc rodziców!! Co za pomysl, ze na zimę jest mniejszy popyt!? Samolot jest zawsze full, nie rozumiem, zalamka :( A przez Berlin jest niekomfortowo, nie ufam EasyJet, podróz trwa wieki i jeszcze te cyrki z busami, jestem na liscie , nie ma mnie.. Ryanair oszalal!
gosc_6ca1c
2013-10-28 17:15
pisze ktos,ze blisko jest Berlin.No racja,ale po co leciec z Liverpoolu |easyjetem skoro mozna poleciec do Goleniowa i jestes szybciej i wygodniej no i przede wszystkim nie musisz do Berlina dymac, tylko jestes juz u siebie.
Jaki mam wybór, żeby bezpośrednio doleciec do Dublina, Liverpoolu, Manchesteru, Glasgow, East Midlands, Londynu z portów regionalnych ?
Jak można porównywac samochód/autobus z samolotem ? Nie chcę zaczynac znowu bezsensownej dyskusji, ale wyboru nie ma. Nie da sie doleciec bezpośrednio do UK, Irlandii, bez wyboru Ryanaira, w poszczególnych sytuacjach pozostaje jedynie W6.
gosc_dde78
2013-10-02 13:19
gosc_db535: a jaki wybór mają mieszkańcy Bydgoszczy, Łodzi czy Lublina? No chyba że komuś nie przeszkadza jechać do UK busem ale ja np. takiej opcji wogóel nie biorę pod uwagę
gosc_82bf7
2013-10-02 12:48
gosc_9026d: od kiedy to Boże Narodzenie trwa przez 5 miesięcy? Chyba, że jesteś na tyle naiwny, żeby wierzyć, że te kilka dni wzmożonego ruchu roboli lecących do ojców na wigilię zwróci koszty utrzymania ruchu przez cały rozkład zimowy....
gosc_6aef7
2013-10-02 12:46
mietek: jak znam życie nic ich nie kosztuje. Po prostu jak zwykle, szantażem zmuszą lotniska do trzymania im maszyn za friko, czyli de facto znów wyłudzą ukrytą pomoc publiczną, o której nikt nie napisze z takim zapałem z jakim za chwilę wszyscy będą się wydzierać, że Lot dostanie drugą transzę pomocy.
gosc_db535
2013-10-02 12:45
gm717: nie pisz bzdur, wybór jest zawsze. I w tym wypadku ludzie wybrali sobie FR - mozna dyskutować nad tym czy ten wybór jest rozsądny czy nie i komu odpowiada, ale nie zienia to faktu, że wybór jest/był - dla gastarbeiterów kolumny autobusów, które kiedyś wyjeżdżału każdego dnia z Polski, a obecnie jest ich znacznie mniej, a dla urlopowiczów czartery w biurach podróży, linie tradycyjne, autobusy, autostop itd.
easyryan - ludzie latają Ryanairem, bo nie mają innego wyboru - dlatego są potęgą. Bardzo dobrze się przyjęli, choc nie powiesz mi, że na kierunkach typowo turystycznych i typowo pracowniczych mają niskie ceny. Latają tam, gdzie widzą ruch/gdzie dostają dopłaty, Wizzair taki skory coś ostatnio nie jest do otwierania połączeń z Polski - dlatego FR powoli marginalizuje Landrynkę.
mietek - przecież to nie jest żadna nowośc, że FR uziemia masę samolotów na zimę. Będą uziemione w tych największych bazach - po kilkanaście sztuk. Stansted, Dublin, Bergamo itd. itd.
Mnie ciekawi ta sytuacja z uziemieniem tych 80 samolotów? Czy FR tak po prostu odstawi 80 maszyn na kilka miesięcy? Gdzie one będą stały? Lecą na jakąś pustynię czy będą na różnych lotniskach? Wiadomo, że jak maszyna nie lata to dalej generuje koszty; ciekawe ile ich to kosztuje.
easyryan
2013-10-01 22:51
Ryanair jest potęgą w naszym kraju, gdyby nie on to znacznie mniej ludzi by latalo samolotami bo by woleli autobusy, ale z jedej strony szkoda, ze kasuja to połaczenie. Ryanair już tak ma, ze na zime kasuje połączenia a na sezon letni je wznawia. A ta trasa jest fajna i nawet szybka bo sam sie przekonałem.
gosc_234ef
2013-10-01 13:06
Czego się spodziewać? 150 km dalej jest Berlin, lotnisko w Szczecinie z racji położenia nie ma potencjału
gosc_9026d
2013-10-01 11:14
A tak nawiasem mówiąc: jaki "zmniejszony popyt" na loty w okresie zimowym? Czy wy nie wiecie co się dzieje w samolotach w okresie BN??? Dobrze jest jak człowiekowi się uda kupić bilet w tym okresie.
gosc_609db
2013-10-01 11:09
Zniknęły też zimowe połączenia Glasgow-Rzeszów. Ta linia tylko sobie grabi. Od tej pory kupuję bilety w easyJet'ie.
gosc_af189
2013-10-01 09:13
Widać już wyraźnie,że port lotniczy Szczecin coraz mocniej pogrąża się.Do tego stopnia,że bieżącym roku już nawet Bydgoszcz go wyprzedziła w ilości pasażerów.Jest to wprawdzie tylko 9 tysięcy pasażerów na korzyść Bydgoszczy,ale nie wiadomo czy Szczecin zdoła to nadrobić.Niewiele można jeszcze wywnioskować co będzie w Lublinie,czy będzie się rozwijać,czy cofać?