greg0303
2013-10-05 20:25
Lufthansa nie zdecydowała się zamienić trzech opcji zakupu Airbusa A380 na oficjalne zamówienia, tak więc obecnie jest to 14 zamówień Super Jumbo (10 samolotów zostało już dostarczonych).
greg0303
2013-10-03 02:29
Grupa Lufthansa musi jeszcze wybrać nowe maszyny w segmencie 250-300 pasażerów (i tą selekcją bardzo są zainteresowane Austrian Airlines):
zobacz link
greg0303
2013-09-20 15:58
Lufthansa zamówiła B747-8I, gdyż chcieli mieć samoloty, które bedą pomiedzy A340-600 i A380-800. Podczas spotkania IATA w Kaszptadzie, Christoph Franz powiedział, że proces zamiany B747-8I na B777-9X może rozpocząć sie już na początku przyszłej dekady, czyli od roku 2020. Wszystko oczywiście bedzie też zależało od tego, czy Boeing rozpocznie dostawy nowego typu na czas (2019-2020).
zenek767
2013-09-20 09:19
Opcja to uzgodniona cena samolotu z umówioną pozycją produkcyjną. Do 1-2 lat przed planowanycm wejsciem do sluzby linia musi zadecydować biorę/rezygnuję. Prawo zakupy jest to uzgodniona cena samolotu bez slotu na produkcji. W momencie zdecydowania sie na prawo do zakupu najczesciej wskskuje na ostatni egzemplarz z linii produkcyjnej
I chyba teraz tego trochę żałują...
p747: myślę że dlatego że w swoim czasie wpakowali się w A340-600 których kupili całą masę
A jeśli mogę zapytać: dlaczego dopiero teraz LH ma siekiery?
gosc_a50dd
2013-09-20 01:39
gosc_057d4: korekta, na trasie DUS-WRO lata CRJ-900, najwiekszy Canadair (90 miejsc na pokladzie). LH nie lata CRJ-200 w ogole.
gosc_057d4
2013-09-19 23:18
Mało mnie obchodzą dalekodystansowe loty, z IATA: DUS do IATA: WRO latam maleńkim Bombardier CRJ-200.
Jaka jest różnica pomiędzy opcją a prawem zakupu?
gosc_43646
2013-09-19 17:32
dobrze że przynajmniej nie chcą narazie wycofywać 747-8 :D
piotrek737
2013-09-19 16:24
greg0303: Niby tak, ale to jest daleka przyszłość bo Franz tez powiedział, że każdy typ mniej więcej 25 lat jest/będzie użytkowany we flocie. Tak więc to dopiero może nastąpić w okolicach 2032-2035 roku ;)
greg0303
2013-09-19 15:44
Christoph Franz, obecny szef Lufthansy, wspomniał, że B777-9X w przyszłości zastąpią B747-8I. Taka sama ilość pasażerow z mniejszymi kosztami eksploatacji.
gosc_df38f
2013-09-19 15:34
Przecież 747-8 już od kilku miesięcy w lufie latają :) Komentarz moderatora: A gdzie w artykule jest informacja, że nie ma ich we flocie? Konkretniej, to latają od maja 2012 ;)
gosc_51aee
2013-09-19 13:37
Imponujaca flota, a co z 747-8? W sumie wersja pasazerska nowego jumbo powoli i cicho odchodzi. Lufa w przeszlosci dosyc czesto byla launch customer wielu nowych produktow Boeinga w Europie.
usuniety
2013-09-19 13:08
Czyli mam rozumieć,że Lufthansa jest launch customer programu B777-9X?
gosc_c48be
2013-09-19 12:39
Strategia dywersyfikacji.