Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303
2013-10-04 15:11
Powinno być - Obecne zamówienie UA to: 20 B787-8 (plus 50 opcji).
greg0303
2013-10-04 15:09
United Airlines chcą utworzyć baze Boeingów 787 w Los Angeles (LAX), przede wszystkim do obsługi ich rejsów do Azji oraz Australii/Oceanii. Obecne zamówienie UA to: 20 B878-8 (plus 50 opcji), 25 787-9 oraz 20 787-10. Obecnie lotnisko Los Angeles LAX jest bazą dla nastepujących maszyn United: Airbus A319, A320, Boeing B747, B757 i B777. Od kwietnia 2014 roku Boeingi B777 zastąpią Boeingi B747-400 na rejsach do Australii.
gosc_ad204
2013-09-16 16:26
gosc_7cafb: a tak to jest: bilet bezpośredni jest przeważnie droższy od biletu z przesiadką, nie tylko w przypadku LOT.
gosc_7cafb
2013-09-16 15:03
to jak to jest że z międzylądowaniem w AMS (KLM DELTA) bilet na trasie WAW-JFK jest tańszy niż w PLL LOT?
pcharasz
2013-09-16 12:49
No nie wiem czy to taki biznes dla amerykańskich linii będzie, ciężko będzie im konkurować z LOtowską klasą C w 787. A przy LO na trasach do ORD czy JFK nie puszczą jakichś większych maszyn typu 777/A330 żeby obniżyć koszt jednostkowy bo to się nie opłaci, LO już jest dobrze upozycjonowany w tych portach, ma regularne cargo na tych trasach, stałych paxów itp. itd. Jedyne co mogliby zaoferować to albo nowa destynacja (np., IAD? ) albo zaoferować lepsze możliwości przesiadek (ATL lub ERW). To takie gdybanie, bo jednak fajnie by było zobaczyć na tych trasach konkurencję.
gosc_26f18
2013-09-16 11:05
Połączenie WAW-ATL nie miałoby sensu ze względu na czas połączenia. Priorytetem na połączenia między Polską a USA powinny być lotniska JFK,LGA,ORD. Miejmy nadzieję że któraś z amerykańskich linii odważy się na połączenie z WAW i pokaże LOTowi gdzie raki zimują.
Na samo połączenie Delta do Atlanty pewnie aż takiego popytu by nie było ale z Atlanty dalej można się przesiadać na całe stany; największe lotnisko na świecie:)
krzysiekl
2013-09-14 10:59
ale można będzie liczyć na tanie bilety poza USA, z przesiadka w USA juz z WAW a nie z róznych miast w Europie.
To byłoby ciekawe posunięcie, o ile taki amerykański przewoźnik latałbydo Nowego Jorku lub Chicago, ewentualnie Waszyngton i Boston. Jesli Delta, to pewnie Atlanta, ale nie wiem jakie jest zapotrzebowanie na takie polaczenie... Jesli zas chodzi o Budapeszt, to fakt - latala tu i Delta, i American Airlines, ale po upadku Malevu linei te wycofaly sie. Zyczmy szczescia Okeciu - ja chetnie widzialbym jednak AA :)
Chociąz ich ceny są czasem przerażąjące... ;)
greg0303
2013-09-14 09:56
Ja też słyszałem nieoficjalnie o możliwym powrocie Delta Air Lines do Warszawy. Jak tylko będę miał więcej konkretnych infomacji to podzielę się nimi.
dpietrzak17
2013-09-14 09:50
gosc_c1f5c skąd to info, moze dasz linka?
gosc_c1f5c
2013-09-14 00:15
Delta rozważa powrót to Warszawy (JFK-WAW) w sezonie letnim 2014. Mam nadzieję, że nie wybiorą stolicy Węgier zamiast stolicy Polski.
gosc_8307f
2013-09-13 22:44
Jeśli nie ma konkurencji dla Lotu na trasach z WAW do USA to ceny w klasach biznes i pierwszej są wzięte z kosmosu. Tak samo jest z klasą ekonomiczną gdzie lepiej jest polecieć przez Amsterdam, Dublin lub Frankfurt n/Menem. Amerykańska konkurencja dużo by zmieniła w WAW i o zapełnienie samolotów nie powinni się martwić bo podpisanie code share z Eurolotem (po rozwodzie z PLL Lot) powinno nagonić amerykańskiej lini klientów.
greg0303
2013-09-13 22:08
Continental Airlines specjalizowały się w kierowaniu B757 na trasy transatlantyckie (szczególnie z Newarku), a teraz United Airlines przejęły wiele z tych połączeń. Wiem, że CO (przed połączeniem z UA) analizowały uruchomienie trasy EWR-WAW. Kiedy leciałem B787 LO 006 na trasie JFK-WAW, 3 września klasa premium miała 6 wolnych miejsc (dwie osoby zamieniły klasę economy na premium).
W takim 757 na 170 miejsc, aż 70 to miejsca w klasach o podwyższonym standardzie. Uważacie, że w Polsce jest zapotrzebowanie na biznes i premium economy ? Nie wydaje mi się. LOT z ledwością zapełnia 18 miejsc w biznesie i te 21 w premium economy. Więc dopóki to się nie zmieni, dopóty nie ma co oczekiwac na wejście linii z USA.
gosc_0af76
2013-09-13 19:08
Właśnie, tyle razy już była mowa o jakichś amerykańskich liniach w Polsce. Zresztą United jest w SA jak LOT, a poza tym jest bardzo duże zapotrzebowanie z Polski do USA.
dpietrzak17
2013-09-13 15:05
dla nich max zasieg to Odra
krzysiekl
2013-09-13 15:03
WAW-LAX :P
gosc_97e38
2013-09-13 14:50
A kiedy WAW-JFK lub WAW-ORD?