UNITED: Latem z Edynburga do Chicago

UNITED: Latem z Edynburga do Chicago Linie lotnicze UNITED ogłosiły uruchomienie w sezonie letnim w 2014 roku połączenia między Edynburgiem a Chicago. Pierwszy rejs ze Szkocji do Stanów Zjednoczonych został zaplanowany na 22 maja 2014 roku. Początkowo rejsy między Edynburgiem a Chicago będą realizowane pięć razy w tygodniu, od 12 czerwca loty będą się odbywały codziennie. W okresie od 2 września do 5...
13/09/2013 13:01   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303 2013-10-04 15:11   
greg0303 - Profil greg0303
Powinno być - Obecne zamówienie UA to: 20 B787-8 (plus 50 opcji).
greg0303 2013-10-04 15:09   
greg0303 - Profil greg0303
United Airlines chcą utworzyć baze Boeingów 787 w Los Angeles (LAX), przede wszystkim do obsługi ich rejsów do Azji oraz Australii/Oceanii. Obecne zamówienie UA to: 20 B878-8 (plus 50 opcji), 25 787-9 oraz 20 787-10. Obecnie lotnisko Los Angeles LAX jest bazą dla nastepujących maszyn United: Airbus A319, A320, Boeing B747, B757 i B777. Od kwietnia 2014 roku Boeingi B777 zastąpią Boeingi B747-400 na rejsach do Australii.
gosc_ad204 2013-09-16 16:26   
gosc_ad204 - Profil gosc_ad204
gosc_7cafb: a tak to jest: bilet bezpośredni jest przeważnie droższy od biletu z przesiadką, nie tylko w przypadku LOT.
gosc_7cafb 2013-09-16 15:03   
gosc_7cafb - Profil gosc_7cafb
to jak to jest że z międzylądowaniem w AMS (KLM DELTA) bilet na trasie WAW-JFK jest tańszy niż w PLL LOT?
pcharasz 2013-09-16 12:49   
pcharasz - Profil pcharasz
No nie wiem czy to taki biznes dla amerykańskich linii będzie, ciężko będzie im konkurować z LOtowską klasą C w 787. A przy LO na trasach do ORD czy JFK nie puszczą jakichś większych maszyn typu 777/A330 żeby obniżyć koszt jednostkowy bo to się nie opłaci, LO już jest dobrze upozycjonowany w tych portach, ma regularne cargo na tych trasach, stałych paxów itp. itd. Jedyne co mogliby zaoferować to albo nowa destynacja (np., IAD? ) albo zaoferować lepsze możliwości przesiadek (ATL lub ERW). To takie gdybanie, bo jednak fajnie by było zobaczyć na tych trasach konkurencję.
gosc_26f18 2013-09-16 11:05   
gosc_26f18 - Profil gosc_26f18
Połączenie WAW-ATL nie miałoby sensu ze względu na czas połączenia. Priorytetem na połączenia między Polską a USA powinny być lotniska JFK,LGA,ORD. Miejmy nadzieję że któraś z amerykańskich linii odważy się na połączenie z WAW i pokaże LOTowi gdzie raki zimują.
mietek 2013-09-16 10:18   
mietek - Profil mietek
Na samo połączenie Delta do Atlanty pewnie aż takiego popytu by nie było ale z Atlanty dalej można się przesiadać na całe stany; największe lotnisko na świecie:)
krzysiekl 2013-09-14 10:59   
krzysiekl - Profil krzysiekl
ale można będzie liczyć na tanie bilety poza USA, z przesiadka w USA juz z WAW a nie z róznych miast w Europie.
as77 2013-09-14 10:32   
as77 - Profil as77
To byłoby ciekawe posunięcie, o ile taki amerykański przewoźnik latałbydo Nowego Jorku lub Chicago, ewentualnie Waszyngton i Boston. Jesli Delta, to pewnie Atlanta, ale nie wiem jakie jest zapotrzebowanie na takie polaczenie... Jesli zas chodzi o Budapeszt, to fakt - latala tu i Delta, i American Airlines, ale po upadku Malevu linei te wycofaly sie. Zyczmy szczescia Okeciu - ja chetnie widzialbym jednak AA :)
as77 2013-09-14 10:32   
as77 - Profil as77
Chociąz ich ceny są czasem przerażąjące... ;)
greg0303 2013-09-14 09:56   
greg0303 - Profil greg0303
Ja też słyszałem nieoficjalnie o możliwym powrocie Delta Air Lines do Warszawy. Jak tylko będę miał więcej konkretnych infomacji to podzielę się nimi.
dpietrzak17 2013-09-14 09:50   
dpietrzak17 - Profil dpietrzak17
gosc_c1f5c skąd to info, moze dasz linka?
gosc_c1f5c 2013-09-14 00:15   
gosc_c1f5c - Profil gosc_c1f5c
Delta rozważa powrót to Warszawy (JFK-WAW) w sezonie letnim 2014. Mam nadzieję, że nie wybiorą stolicy Węgier zamiast stolicy Polski.
gosc_8307f 2013-09-13 22:44   
gosc_8307f - Profil gosc_8307f
Jeśli nie ma konkurencji dla Lotu na trasach z WAW do USA to ceny w klasach biznes i pierwszej są wzięte z kosmosu. Tak samo jest z klasą ekonomiczną gdzie lepiej jest polecieć przez Amsterdam, Dublin lub Frankfurt n/Menem. Amerykańska konkurencja dużo by zmieniła w WAW i o zapełnienie samolotów nie powinni się martwić bo podpisanie code share z Eurolotem (po rozwodzie z PLL Lot) powinno nagonić amerykańskiej lini klientów.
greg0303 2013-09-13 22:08   
greg0303 - Profil greg0303
Continental Airlines specjalizowały się w kierowaniu B757 na trasy transatlantyckie (szczególnie z Newarku), a teraz United Airlines przejęły wiele z tych połączeń. Wiem, że CO (przed połączeniem z UA) analizowały uruchomienie trasy EWR-WAW. Kiedy leciałem B787 LO 006 na trasie JFK-WAW, 3 września klasa premium miała 6 wolnych miejsc (dwie osoby zamieniły klasę economy na premium).
gm717 2013-09-13 21:07   
gm717 - Profil gm717
W takim 757 na 170 miejsc, aż 70 to miejsca w klasach o podwyższonym standardzie. Uważacie, że w Polsce jest zapotrzebowanie na biznes i premium economy ? Nie wydaje mi się. LOT z ledwością zapełnia 18 miejsc w biznesie i te 21 w premium economy. Więc dopóki to się nie zmieni, dopóty nie ma co oczekiwac na wejście linii z USA.
gosc_0af76 2013-09-13 19:08   
gosc_0af76 - Profil gosc_0af76
Właśnie, tyle razy już była mowa o jakichś amerykańskich liniach w Polsce. Zresztą United jest w SA jak LOT, a poza tym jest bardzo duże zapotrzebowanie z Polski do USA.
dpietrzak17 2013-09-13 15:05   
dpietrzak17 - Profil dpietrzak17
dla nich max zasieg to Odra
krzysiekl 2013-09-13 15:03   
krzysiekl - Profil krzysiekl
WAW-LAX :P
gosc_97e38 2013-09-13 14:50   
gosc_97e38 - Profil gosc_97e38
A kiedy WAW-JFK lub WAW-ORD?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy