grzesiek_lublin
2013-09-17 12:30
- W sierpniu: 21 tys. 482 pasażerów, od początku roku 133 tys. 134, rejsów w sierpniu mieliśmy 274, w tym 132 w ruchu GA. - informacja podana podczas czatu z prezesem
zobacz link
przemolot
2013-09-13 10:46
MSW jak na razie skutecznie utrudnia rozwój LUZ i negocjacje z liniami lotniczymi. Szczegóły w artykule Kuriera Lubelskiego:
zobacz link
Eurolot znowu czyni radosną twórczość:) Zobaczymy na jak długo.
przemolot
2013-09-11 10:57
Odnośnie Mediolanu - kierunek bardziej pracowniczy, i nie o AW chodzi ;)
Fajnie, że pojawiają się nowe destynacje, ale prawdę mówiąc przydałby się jakiś hub...
A jeśli chodzi o inne połączenia, "Nieoficjalnie mówi się o Wrocławiu i Brukseli."
zobacz link
gosc_653dd
2013-09-10 19:07
Myślę, że jeśli chodzi o Agustę, to będą to ludzie, którzy często wracają do domu, np. na weekendy (odpowiednio: we Włoszech lub w Polsce), a potem wracają do pracy, ewentualnie ci, którzy pracują przemiennie - w Świdniku bądź w siedzibie Agusty. Raczej nie chodzi o biznes, który leci na jeden dzień podpisać kontrakt i wraca.
gosc_f2a73
2013-09-10 18:54
Dobrze by bylo polaczenia lublina z krakowem i wroclawiem jedenlot z tym ze krakow by byl przystankiem podrodze do wroclawia oraz lublin szczecin az sie prosi juz blisko do niemiec
gosc_5acc3
2013-09-10 17:21
jaki biznes przy 2 połaczeniach tygodniowo szalenstwo niech lepiej ten EUROLOT podpisze jakos umowe z air berlin i dowozi im 2-3 razy dziennie do berlina z polskich regionów
gosc_46c0d
2013-09-10 16:28
gosc_e46fe: które IT i BPO będą generować duże potoki pasażerów biznesowych do Mediolanu? Jakie będą dni i godziny lotów?
gosc_e8a10
2013-09-10 16:11
Żeby uzupełnić Włochy przydałby się też Rzym.
gosc_c533f
2013-09-10 15:56
dobra tylko nie porównuj MXP z CDG ... bo to bez sensu... Lublin i jego wieli potencjał biznesowy... się okaże..
gosc_b185c
2013-09-10 15:48
po jakiej analizie przeciez dostali kase od samorzadu nawet jeden q400 jest oklejony reklama
gosc_96f59
2013-09-10 15:13
brawo eurolot tak trzymac z lublinem otwierac nowe linie izarabiac a l o t ----nielot niech placze i uczy sie od eurolotu
gosc_e46fe
2013-09-10 15:01
@mietek : K2 wybrało lotniska po dokładnej analizie rynku. W przypadku LUZ wybrano MXP, bo połączenie bedzie generowac duze potoki paxow biznesowych ( Agusta,IT,BPO). Loty z Jasionki do Beauvais, beda sie odbywac , bo Podkarpacie nie wygeneruje wystrczajacych potokow biznesowych, aby walczyc o sloty na CDG czy ORY. Zdecydowal czysty biznes. Pieniadze, zero sentymentow.
Te fantazy związane z ELO chyba dlatego, bo ciekawe lotniska pojawiają się w komentarzach BVG, ROM ;) Jak już, to BVA, FCO czy Mediolan(MXP) uprzedzając "lotnisko w MAL" xD
gosc_5d044
2013-09-10 13:03
i z Turynu blizej na Malpense niz Bergamo :) kurcze alez mi pasuje to polaczenie, jeszcze lepiej niz dawny KTW-TRN
Mysle, ze sprawa jest prosta: duzo trudniej o sloty na ORY niz MXP. Ponadto, skoro polaczenie ma obslugiwac ruch businessowy (Agusta, IT), to BGY zdecydowanie nie pasuje.
No to dobre lotnisko. Swoją drogą ciekawe czemu K2 zdecydował się w Paryżu na to lotnisko BVG, czy jak ono tam, a nie na ORY na przykład?