gosc_718f2
2013-09-10 22:12
gosc_317dc: jestem pewien, że trasa poranna WAW-ZRH i wieczorna ZRH-WAW pozostanie, ale przejmie ją ktoś inny. To typowo biznesowe i wysokopłatne połączenie, więc przejmie je albo eurolot albo Swiss. Myślę, że LOT się wycofał, bo miał problem z rejsami w odwrotną stronę, tj. powrót poranny ZRH-WAW oraz wylot wieczorny WAW-ZRH - oba się pokrywały albo miały gorsze godziny niż Swiss, a były słabe w feedowaniu LOT-owskiej siatki. Analogiczna sytuacja z DUS - ruch wysokopłatny, ale tylko w jedną stronę WAW-DUS rano i DUS-WAW wieczorem.
gosc_30284
2013-09-10 21:56
tez mysle ze cos dorzuca na nocleg LO420 zawsze jest dobrze obłozony
tyle to placilem do pekinu , bez promocji w marcu, jakies 1,5 tyg przed wylotem. samoloty moze nie najnowsze ale cyny fajne.
Nie muszą dorzucać nocowania w WAW, te trzy rejsy dziennie doskonale wpisują się w strategię przesiadkową w ZRH.
gosc_317dc
2013-09-06 20:25
Ciekawe czy dorzuca nocowanie w WAW po wycofaniu sie LO z trasy WAW-ZHR