Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jsg: podoba mi się Twój tekst: nie od razu KRK zbudowano. No nie od razu... inne regiony ostatnio rozbudowały już swoje lotniska, KRK dopiero niedawno zaczął :o)
Jak widać 'prawdziwi patrioci' (którzy wstydzą się nawet podpisywać nickiem) na każdą wzmiankę o Locie, której nawet nie rozumieją, zmieniają temat dyskusji. Większa częstotliwość i godziny na początku lub na koniec to oczywisty atut. Rodzaj maszyny nie ma znaczenia. Jak ktoś chce lecieć dalej z BEG (lub do WAW przez BEG) to jest oczywiste, że te godziny są korzystniejsze. Jeśli będą mieli tańsze bilety niż OS, co nie jest trudne, coś tam mogę przechwycić.
gosc_a3a32
2013-09-02 12:16
Jsg: nawet nie tylko czartery ale rejsy regularne. W artykule jest błąd ponieważ JAT co najmniej od 1981 roku operował do Warszawy regularnie na Boeingach 727 i na DC-9.
Zgadzam się, ale jak prezesi się znemiali jak w kalejdoskopie nic dziwneo, że kuleje. Chociaż zmianami w LOT nie jestem zachwycony, tym razę myślę, że się uda. I jest to ostatnia szansa..
krzysiekl
2013-09-02 10:51
szansę miał, to nie jest nowa linia, istnieje od wielu wielu lat.
Apropos JU, to czy JU nie latała wcześniej przed 1983 z YU do PL na czarterach?
Dajmy szansę LOT na wypracowanie zysków. Nie od razu KRK zbudowano.
krzysiekl
2013-09-02 10:21
gdybyśmy choć dopłacali do LOTu bo ma tanie bilety, ale nie , niektórzy lecą SAS bo kupili bilety znacznie taniej...
krzysiekl
2013-09-02 10:20
póki dopłacamy do LOT będziemy się czepiać. Niech zacznie zarabiać i wpłacać kasę z zysków do budżetu.
gosc_e5145
2013-09-02 10:05
AIR SERBIA na A319 będzie konkurencyjna nawet dla LCC, a z Belgradu wszędzie blisko na Bałkany. LOT może obsłużyć Zagrzeb i będzie ok !
gosc_b4ec0
2013-09-02 09:57
Nie wiem co ma być niby dogodnego w tych proponowanych godzinach. Chyba tylko chorobliwa chęć czepiania się Lotu przy każdej okazji przez zakompleksionych polaczków, jak aguirre.
No cóż gościu, trzeba czytać ze zrozumieniem. Trasa nie jest żyłą złota, ale widocznie JU wiąże z nią większe nadzieje niż LO, skoro oferuje loty codzienne i o lepszych godzinach wylotu i powrotu, co ma wię
gosc_a3c91
2013-09-02 08:27
Dokładnie, o ile taka trasa np na dashach jeszcze by była do przeżycia to na ATRach naszego rynku nie podbiją.
gosc_dd704
2013-09-02 02:44
widzę, że niektórym sprawia wręcz perwersyjną przyjemność krytyka LOT-u, chociażby najmniej sensowna, ale jednak...; jasne, że niektóre działania i plany PLL LOT nie powinny obejść się bez krytyki, ale nieustanne i w sumie już nudne "czepianie się" LOT-u praktycznie w każdym artykule, nawet takim, które nie ma pośredniego związku z tą linią zaczyna być groteskowe...; poza tym, kolego aguirre, myślisz że rejsy z Warszawy do Belgradu oferowane przez Air Serbia na ATR-ach zawojują pasażerów latających na tej trasie?
No to Lot pewnie nie wznowi tego połączenia od wiosny. W końcu przegrywa z każdym na każdej trasie, więc i tu pewnie tez tak by było. Mam nadzieje, że JU zaoferuje też rejsy łączone, jak dotąd (ale lepiej skomunikowane).