Ten plan dla epwa nie jest zły, fajnie, ze ktoś nad tym myśli. Tylko tak po prawdzie nie ma potrzeby przeniesienia s2. Zgodnie z konwencja chicagowska pasy równoległe do niezależnych operacji muszą mieć 1035 metrów miedzy osiami. Jednak na każde chyba 100 metrów wysuniecia, można zmniejszyć o 30 m. Tu chyba można spokojnie zmniejszyć o 200 metrów, co uczyni rozbudowę znacząco tańsza. Spojrzcie jak jest w MAN.
gosc_cf6cf
2013-08-27 20:14
zobaczcie drugie od góry, drugie od lewej- to jest analiza możliwości rozbudowy na potrzeby PPL. Całkiem niezły pomysł chyba (poza tym, że trzeba byłoby likwidować działki). Tak poza tym, to ciekawe, czemu w PRG zamknięto pas 04/22 ?
zobacz link
gosc_e2d2c
2013-08-27 17:58
Przy jednym pasie maksymalna teoretyczna przepustowość w WAW to 38ops/h
gosc_1e878
2013-08-27 17:57
WAW ma teoretyczna przepustowość 44 operacje na godzinę przy dwóch pasach.
@gosc_286cf wytłumacz proszę o co chodzi z bensenville. Praga ma strasznie popieprzony układ dróg i pasów
gosc_286cf
2013-08-27 14:34
W Polsce na WAW by sie sprzydal jeszcze jeden pas, a zeby to osagnonc to trzeba zrobic to samo co burmiszcz chicago zrobil z bensenville
gosc_cf821
2013-08-27 14:23
A jaką przepustowość godzinną ma WAW ? Bo sytuacja jest podobna ze skrzyżowaniem.
gosc_8a7a5
2013-08-27 12:55
Narazie spada u nich liczba paxów, więc po co trzeci pas ? chyba, że już na przyszłość myślą.