Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
henry93: wiesz coś czego nie wiemy my? Nie słyszałem, żeby planowali zakup innych samolotów niż A320. A sharklety chociaż zmniejszają zużycie paliwa nie sprawią, żeby loty te były opłacalne. Zbyt daleko, w tym czasie samolot mógłby wykonać kilka rotacji zarabiając na tym więcej. Przewiduje, że Dubaju z Polski Wizzairem prędko (o ile w ogóle) nie zobaczymy.
gosc_48dc1: Wizz nie lata na trasie KTW-DWC, bo na razie nie mają odpowiedniej maszyny, aby wykonać te loty. Poczekajmy do wiosny ;)
gosc_29be7
2013-08-21 22:33
Hallelujah WRESZCIE WRESZCIE CZEKALAM NA TEN MOMENT 12 LAT!!!!!
NO TERAZ NIECH SIE EL-AL I LOT POKUJA BO IDA Z TORBAMI!!
@gosc_3d6b2 - No nie, zmiany klasyfikacji gate Schengen/Non-Schengen co godzina i wróbli w terminalu to nawet w T2 w Balicach nie ma ;) Mi się TXL raczej z polskim dworcem kolejowym kojarzy. Co zaś do pasażerów... z moich kilku przelotów Air Berlin (ale do/z KRK) raczej nasuwa się określenie "wszyscy" - zarówno biznesmeni w interesach, turyści czy pasażerowie feedowani w TXL z różnych zakątków świata. Takiego
wesołego autobusu jak w FR do Skavsty to jednak w AB nie było.
usuniety
2013-08-21 21:27
Panowie nasyciliscie sie swoim proznym poczuciem humoru? LOT przegra kazda konkurencja i to niewazne czy u tej konkurencji lataja snoby czy kasjankich w podartych trampkach od ktorych wali woda.
gosc_a1fb8
2013-08-21 21:13
Cóż, Egipcjanie strzelili sobie samobója.
PS. do gosc_3d6b2: kasjanki latają lufą
gosc_48dc1
2013-08-21 19:36
Więc ULC w końcu dał zgodę na tę trasę... Wychodzi na to, że ULC nie odmawia Wizz zgód na nowe trasy, tylko potrzebuje czasu na rozpatrzenie wniosków. Szkoda, że za wschodnią granicą tak się mnoży przeszkody, no ale tam jest całkiem inna rzeczywistość. Ciekawe, czemu Wizz nie chce otworzyć Ktw-DWC, skoro ma zgodę z ULC, bardzo enigmatyczne...
gosc_3d6b2
2013-08-21 18:38
smok1: niekoniecznie, wszystko zależy od tego jak wygląda obłożenie samolotów lotu teraz. Na rejsach do Berlina Lot nigdy nie miał nadmiaru frekwencji, a od czasu gdy jazda pociągiem stała się w miarę konkurencyjna owa jeszcze spadła. AB wozi sporo ludzi, ale wystarczy raz się przelecieć, by zobaczyć, że lata zupełnie inny klient. Pełno niemieckich prolli i trochę różnych kasjanków w trampkach z podartymi plecakami. I co z tego, że AB serwuje napoje i jakieś badziewne herabtniczki lub chipsy, skoro od współpasażerów niejednokrotnie wali wódą i zwykłym brudem, a terminal AB na TXL nie różni się jakoś specjalnie od krajowego KRK.
copilot: pasażerowie "mogą" ale nigdzie w przepisach nie jest napisane że przewoźnik "musi"
mietel: przy cenach LO i ElAl zamiotą ich pod dywan
@kasjanek: jak pojdzie LO? Jak uczy doświadczenie WAW-TXL: pójdzie źle.
pasażerowie W6 z biletem do Egiptu mogą wymagać zmiany na lot innego przewoźnika w danym dniu itd?
usuniety
2013-08-21 15:59
mietek, moze raczej jak pojdzie LO konkurencja z Wizzair :P Bo co za roznica leciec czarterowym 737 bez darmowego cateringu, czy Wizzairem :P
Czyli jednak TLV. Ciekawe jak im pójdzie konkurencja na tej trasie z LO oraz El Al.