Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_c1aec
2013-08-21 18:48
arahja niesondze czy nie sądzę , jak myślisz?
to, że firma która inwestuje w linie lotnicze jest zarejestrowana w omanie i ZEA absolutnie nic nie znaczy. może to być sprytniejszy inwestor niż amber gold który pierze pieniądze przez zagraniczne spółki albo jakiś fundusz inwestycyjny. nigdzie nie jest napisane że są to inwestorzy branżowi więc średnia jest ich wiarygodność i dziwne rozpoznanie rynku.
Spokojnie. ;) Może i początek mają niemrawy, ale jeżeli w ten biznes wchodzą araby to widocznie jest coś na rzeczy.A wy polscy eksperci zajmijcie się naszym ukochanym LOT-em. ;)
gosc_d8cf4: doprawdy zabawny komentarz, uważasz że nazwa jest chwytliwa marketingowo i ktoś np. z Anglii będzie leciał na Węgry czym czego nawet nazwy nie będzie w stanie wymówić?
Oni chcą w czasach cięcia kosztów i szukania oszczędności zawojować rynek takim nieekonomicznym i starym samolotem jak B737-500? Słabo to widzę.
gosc_0b95e
2013-08-21 12:21
Arabscy inwestorzy = dużo petrodolarów, więc będą pieniądze na raty leasingowe, przynajmniej na jakiś czas.
50 samolotow? Śmiech. Chca w cztery lata dojsc do poziomu wizza startujac z malego rynku jakim sa wegry? Niesondze
@gosc_6e346 Może chcesz mi powiedzieć, że to malowanie nie ma Arabskich akcentów? Zwłaszcza styl i kolor czcionki na kadłubie, tu nie chodzi o flagę bo malowanie w takim samym stylu można zrobić z flagą jakiegokolwiek państwa. Zresztą linia typowo sezonowa OLT v2 sam pomysł na mix 737 classic z A320 dla takiej wielkości przewoźnika mówi wszystko za siebie a dobija już model legacy ;)
gosc_85316
2013-08-20 23:23
Kto wie, może jak uruchomią long-haule, to nie będzie problemu z Wizzairem (Wizz po Europie, Sólyom do hubu i gdzieś dalej). Oczywiście życzę im, żeby się udało, tylko bez przesady z tymi 50 samolotami.
gosc_6e346
2013-08-20 22:48
Rafox: może najpierw zorientuj się jak wygląda węgierska flaga, a później dopiero wypisuj takie bzdury?...
gosc_d8cf4
2013-08-20 22:46
Doprawdy zabawne są te komentarze dotyczące nazwy. Jak widzę na forum nawet ekspertów od węgierskiego nie brakuje, aż dziwne, że jeszcze tutaj piszą, a nie zajmują się profesjonalnym doradztwem, najlepiej na Węgrzech, albo jeszcze lepiej, w krajach arabskich, na tamtych nazwach pewnie jeszcze lepiej będą się znać i ocenią, która nazwa jest bez sensu. Panowie, trochę mniej megalomanii...
Od razu po malowaniu widać, że inwestorzy z bliskiego wschodu przynajmniej jak upadną to nie będą musieli malowania zmieniać. Typowa sezonówka daje im rok.
Zgadzam się z poprzednimi opiniami - ani nazwa, ani samoloty, a od siebie dodam, że i malowanie także nie wróży sukcesu.
prezesik
2013-08-20 22:27
Poza tym - z tekstu wynika, że ten samolot rozpocznie operowanie od października, więc będzie stać 1,5 miesiąca bezczynnie - ciekawe kto sfinansuje ratę leasingową jak samolot nie zarabia. Ponadto do lotów charterowych konfiguracja dwuklasowa - to się też kupy nie trzyma. Grubymi nićmi szyty jest ten nowy biznes.
prezesik
2013-08-20 22:19
Biorąc pod uwagę fakt, że Wizz ma z Budapesztu bardzo rozbudowaną siatkę, praktycznie nowe samoloty w porównaniu z tymi zabytkowymi B735 i dużo lepsze ceny jako LCC to mogliby sobie z miejsca podarować ten biznes, chyba, że tak jak Malev planują upaść z bardzo wysoka.
gosc_18d51
2013-08-20 22:19
Jakoś na chwilę obecną nie wróżę im takich sukcesów jak flota z 50 maszyn. Mają potężną konkurencję w postaci Wizza, nie mają renomy, nie są linią niskokosztową i zanosi się na to, że ich flota nie będzie najmłodsza (może to się zmieni). Potęgą to oni raczej nie będą.
gosc_52f96
2013-08-20 21:42
z takimi zabytkami daleko nie polecą ...
Piękna nazwa, jak LOT zbańczy to proponuję utworzyć u nas Chrząszcz Polish Airlines, obcokrajowcy będą zachwyceni :-)