Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_f1d41
2013-08-13 12:32
Loty na trasie WAW-RZE są obłożone przez polityków i samorządowców którzy latają za nasze podatki. Zabrać nierobom darmowe bilety wtedy zobaczymy czy Lotowi będzie się opłącać to połączenie.
gosc_6ff39
2013-08-13 12:00
Lece we wrzesniu LH0782 I WRACAM LH0773.. ,.,wie ktos moze czy rejs odbywa sie nowym 744 czy moze tymi juz wiekowymi?
gosc_0b7f0
2013-08-13 11:19
Z Rzeszowa prawie nikt już nie lata do Europy Zachodniej albo do Ameryki Płn via Warszawa. Sam Lufthansą leciałem 2 razy via FRA na JFK i co najważniejsze było taniej niż LOTem.
gosc_f12f5
2013-08-11 19:13
Super. Poleće do Mexico City z Lufą z Rzeszowa
greg0303
2013-08-10 15:56
@shorty: A co myslisz o A340-500 i B787-900 ? Oba maja fantastyczne proporcje.
najladiejszy samolot na swiecie
greg0303
2013-08-10 15:38
Flughafen Frankfurt. Fajny film, kasjanek. Musialem wlaczyc CC, aby troche zrozumiec o czym mowa. Boeing planowal poczatkowo, ze wersja 747-8 Cargo bedzie dluzsza o ponad 6 metrow, a wersja Intercontinental tylko ponad 3 metry w stosunku do 744. Lufthansa stwierdziala, ze obie wersje powinny byc jednakowej dlugosci, aby miec samolot pomiedzy A340-600 i A380-800, co bylo glownym czynnikiem zamowienia.
usuniety
2013-08-10 07:58
@piotrek737, traktowalem te informacje w kategoriach ciekawostek, a nie sensacji. Mysle tez, ze faktycznie maszyna warta setki milionow dolarow powinna byc dopracowana do perfekcji w kwestii wykonczenia, tj. nie powinny miec miejsca niedorobki w stylu niedopolerowane listwy, felerne fotele czy cos. Bo wiadomo, ze w kwestiach wyzszej techniki, typu silniki, instalacje wszelkiego typu i elektronika, ma taka maszyna prawo miewac jeszcze z poczatku problemy, o ile nie zagrazaja one bezpieczenstwu.
gosc_d4fbf
2013-08-10 06:49
kazdy nowy model ma "choroby wieku dzieciecego" Te usterki w 747-8 Lufy to byly naprawde drobiazgi. Nie mozna tego porownac do wtopy i kompromitacji jaka miala miejsce z 787.
piotrek737
2013-08-10 00:40
kasjanek: No wiesz niemieckie stacje jak i polskie szukają sensacji ;) Większość samolotów ma jakieś niedoróbki. Skoro LH była pierwsza musiała się z tym liczyć... Po prostu kiedyś nie było twitterów, facebooków i świat żył spokojniej bez specjalnego podniecania się byle czym. Czy ktoś przypuszczał, że np. 777 miał gorsze wejście do służby niż 787? Raczej nie, a jednak to prawda i numerki mówią swoje.
usuniety
2013-08-09 20:58
Ciekawy reportaz (w linku), jez. niem., mozna na przyklad zobaczyc jakie niedorobki byly w najnowszych 747-8I i trzeba bylo je poprawiac, zanim LH wyslala samolot na pierwsze destynacje.
zobacz link
greg0303
2013-08-09 20:08
To prawda, sporo 744 ma juz nowoczesne fotele, ale niektore ciagle czekaja na upgrade. Dowiedzialem sie, ze Lufthansa od przyszlego roku bedzie dodawac w niektorych swoich szerokokadlubowcach klase Premium Economy. Widocznie widza zapotrzebowanie na taka oferte.
usuniety
2013-08-09 19:27
greg0303, sporo 744 ma zmienione fotele, IFE i naprawdę nie są tak złe.
greg0303
2013-08-09 15:03
W sezonie letnim ruch turystyczny do NYC moze dominowac, ale poza nim zdecydowanie Big Apple przyciaga business travelers.
Musze zgodzic sie z krzysiekl, starsze B744 Lufthansy nie maja rewelacyjnego komfortu (z wyjatkiem klasy C), a one czesto wykonuja rotacje FRA - JFK/EWR ze wzgledu na krotki czas przelotu.
LH przestala latac A380 na JFK w tym sezonie letnim, ale wrocil Super Jumbo SQ na rotacji SIN-FRA-JFK.
pcharasz
2013-08-09 14:50
Do NYC jest pewnie po prostu olbrzymi ruch VFR i przez to proporcje ruchu biznesowego do turystycznego są mniejsze. W liczbach absolutnych prawdopodobnie jednak sprzedaje się dużo miejsc w C, możliwe że więcej niż do ORD i IAD.
mietek: rzeczywiście trochę tego jest ...z siedem połaczeń dziennie samej lufy cs z United, poza tym jest jeszcze AB, AF, Delta, SIN, United z lotami bezpośrednimi
Oferowanie na kierunku Niemcy NYC jest masakrujące
Swoją drogą to ciekawe, że klasa biznes lepiej sprzedaje się do ORD i IAD niż do NYC. Może chodzi też o to, że LH oferuje do NYC więcej lotów dziennie ze swoich hubów niż do ORD i IAD razem?
krzysiekl
2013-08-09 13:45
@arahja
ale do czego piszesz?
ja tylko zapytałem o frekwencję na tych lotach w kabinach premium a potem w drodze dyskusji dodałem, że jeśli tam lata stara klasa biznes to pewnie to tez nie zachęca podróżnych.
Jestem też pewien że na tym forum można znaleźć ooby które poradziłyby sobie w roli obecnych specjalistów LH równie dobrze jak Ci obecni. Nie ja, bo nie mam takiego doświadczenia.
piotrek737
2013-08-09 13:23
Być może, ale jak puszczali A380 to też szału nie było, więc ciężko stwierdzić. Trasa do NYC to szczególnie ruch turystyczny ;)
Hmm... Kto moze miec racje w tym sporze, krzysiekl czy specjalisci lufy... Nie moge sie zdecydowac.