gosc_9739c
2013-08-10 22:10
i to ma byc jakas rewelacja? no moze wkoncu beda latac punktualnie
gosc_30481
2013-08-08 01:56
Rafox: nie wypisuj bzdur, bo oczy bolą od czytania takich glupot
gosc_92500
2013-08-07 23:35
moze kiedys ENTER tez zamowi nowe 737 kibicuje im
gosc_64c99
2013-08-07 23:25
gosc_65061: TVS istnieje nieco dłużej niż ENT, poza tym mają (bynajmniej całkiem) dobrego inwestora. Mimo to jeszcze niedawno też latali na starych -800, a nawet -400. Enter podobno już od tego roku zaczyna odmładzać flotę, tak więc cierpliwości... ;)
gosc_eace0
2013-08-07 23:18
Itaka i Rainbow Tours (a pośrednio też TUI oraz Neckermann) będą wozić paxów Dreamlinerem LOT-u. Czyli nie cena a jakość jest tu dla nich ważniejsza. Dlatego nie wybrali czarterowych zdezelowanych samolotów TVS czy ENT jak w latach ubiegłych...
gosc_05b1c
2013-08-07 22:55
Travel zamówił 787 prawdopodobnie tylko po to, żeby odsprzedać kolejkę innemu przewoźnikowi.
Co do nowych samolotów we flocie jest teoretycznie tak jak napisał rafox, ale nie do końca. To, że przewoźnik wymienia flotę i utrzymuje młody wiek samolotów nie wynika z dobrej woli. Chodzi o bezawaryjność samolotów i o wiele niższe koszty obsługi. Ryanair, gdyby było to tańsze, latałby starymi 737-200 zapewne, natomiast cały czas kupuje nowe maszyny.
Akurat klientów czyli touroperatorów najmniej interesuje wiek i typ samolotów jakim będą lecieć paxy. Ma być tanio i jak najwięcej miejsca do upakowania paxów, takie zasady ma każdy bez różnicy czy to TUI, Itaka albo "Kowalski Travel". Zakup nowego samolotu to dobra wola linii a dla biura najważniejsze jest cena.
piotrek737
2013-08-07 21:08
adriano0101 : Mają zamówionego jednego 787, ale czy go odbiorą to dopiero się okaże w 2014r. ;)
piotrek737
2013-08-07 21:07
mietek: Żadna linia nie płaci cen katalogowych ;) MAX 8 kosztuje około 108 mln $. Ale 250 mln to maks co zapłaci TVS za te samoloty ;)
gosc_65061
2013-08-07 20:16
Ciekawe co na to ENT, kolejne wiekowe 400 i 800? wkoncu ENT i TVS to podobne pod wzgledem biznesu firmy. 787, kolejne nowe 738 i teraz jeszcze najnowsze 737 MAX podnosza poprzeczke dla pozostalych.
adriano0101
2013-08-07 17:42
TVS zakupuje również 787 :)
gosc_7e310
2013-08-07 16:06
Bliżej 80mln, kwestia również co da się ,,wyciągnąć" od leasingodawcy.
gosc_c287f
2013-08-07 15:57
Drogi mietku już Ci wyjaśniam, otóż: 250 mln $ : 3 = 83,3333(3) mln $. Podsumowując wychodzi nam około 83,3 mln $ za sztukę. Mam nadzieję, że pomogłem!
To po ile chodzą te B737-8 MAX skoro za 3 sztuki "tylko" 250 mln USD? Myślałem, że one kosztują około 100 mln USD za jeden?