Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_e9ed8
2013-08-12 17:48
w łodzi przerost widac najbardziej budowa nowego terminalu chyba dla urzedników i ich rodzin zeby obsadzic
właśnie , właśnie - wszyscy zapominają o współzależnościach między położeniem , byciem stolicą , dopłatami , ukrytymi dopłatami , lokalnym potencjałem , byciem pod własnością kliki PPL i LOT , ilością mieszkańców - to jest tak w Polsce wymieszane i niewymierne , że dopiero za kilka lat się wyrówna , gdy sprywatyzowane zostaną pokomunistyczne pozostałości - wstyd dla Polski i polityków wszystkich opcji - bo mądrują się jeden przez drugiego , ale odpowiedzialność mają zbiorową - po prostu dyscyplina partyjna - wszystkie partie niech siedzą nad rynkiem lotniczym cicho , bo przez swoje nieróbstwo kultywują stan sprzed 24 lat , a może więcej
gosc_43660
2013-08-09 15:29
do malin: przepraszam za bredzenie, ale gdy jest to jedyna tradycyjna linia z LCJ, która robi sobie przerwy wakacyjno- świąteczne i na dodatek nie da się nią posłużyć w lotach europejskich jako linii przesiadkowej (długi czas podróży i wysokie koszty). Aby CPH potraktować jako hub dla Łodzi trzeba skonfigurować sobie kilka połączeń z i do Łodzi i zobaczymy czym jest SAS (oczywiście bez wakacji, okolic świąt, sobót niedziel itd)
gosc_b4ff6: bardzo miły post, dziękuję za miłe zwrócenie mi uwagi, że w wakacje jest przerwa w SAS.
Nie wiedzałem, że Kopenhaga to lokalny hub tylko dla Skandywanii, sąsiedzi latają do Poznania z USA przez Kopenhagę (chyba że też bredzą).
gosc_d4c0b
2013-08-09 01:30
Ale SAS wznawia loty od najbliższego poniedziałku
gosc_b4ff6
2013-08-08 23:13
malin co ty bredzisz połączenia do Kopenhagi aktualnie nie ma SAS zrobił sobie urlop. Wygląda to tak jak przerwa obiadowa na stołówce. A SAS szuka w Łodzi naiwnych co nie potrafią liczyć pieniędzy i czasu. A CPH może być lokalnym hubem, ale tylko dla Skandynawii i nic poza tym
gosc_88574
2013-08-08 20:41
tak tylko jaka w waw jest konkurencja 3x dziennie SAS i 2x LOT to i ceny sa lepsze.Najpierw sie buduje lotniska z terminalami ze niby nie trzeba sie bedzie tłuc do Waw pózniej wchodzi przewoznik sieciowy i niema klientów(SAS w łodzi).Pikol zobacz jakie sa ceny biletó z RZE do FRA czesto powyzej 1000 a samoloty pełne
do gosc_19fbe - skoro lot do Kopenhagi z Łodzi kosztuje 600 zł , a z Warszawy 240 zł LOT-em dotowanym z państwowych pieniędzy ok. 1,5 mln zł dziennie , to co my mówimy o równych szansach i LF na trasach z Łodzi w porównaniu z Warszawą.
W Warszawie jest więcej dziennie, niż w Łodzi miesięcznie ... WAW w lipcu prawie 1,2 mln.
gosc_3b74c
2013-08-08 10:30
kurde to Łódź ma w sumie tyle pasażerów co KRK w najgorszym i najkrótszym miesiącu lutym :) porażka
gosc_d0e51
2013-08-08 10:24
ŁÓDŹ KREUJE a lotnisko ciągle dołuje ... szkoda, że nowoczesny port lotniczy tak się marnuje ...
Dlaczego w ruchu regularnym w tym i ubiegłym roku jest ząbek w dół w czerwcu? Dziwnie to wygląda.
gosc_4ba8f : przecież masz połączenie z europejskim hubem i możliwość przesiadki, SAS Kopenhaga
gosc_60af1
2013-08-07 22:58
LCJ obsługując dużą aglomerację skutecznie rywalizuje tylko z SZZ i BZG oraz LUZ i IEG ...
gosc_d8345
2013-08-07 22:45
Tam cargo nie będzie Łódź ma jesen plus leży prawie w środku Polski i w dodatku w pobliżu krzyżują się 2 głównw trasy pół-pol A1 oraz wsch-zach A2 dla logistyki to duży plus który daje Łodzi przewagę tylko trzeba to wykożystać.
dpietrzak17
2013-08-07 22:38
a juz wkrótce dojdzie kolejny konkurent dla łódzkiego portu - Radom-Sadków...
gosc_27476
2013-08-07 21:44
Może i pasażerów nie dużo, ale ważny przestawicie portu lotniczego Łódź, z dużą pewnością zadeklarował, że dzięki szybki rozwijającymi się cargo, port zamknie rok z niewielką stratą bliską zera, w już przyszły z zyskiem.
Jak widać można obsłużyć rocznie ~ 400 tysięcy pasażerów, ale dzięki cargo wyjść na plus co jest ważne dla samorządów, bo nie musi dopłacać do lotniska.
Szach-mat.
gosc_4ba8f
2013-08-07 18:59
Niestety Zarząd lotniska od roku nic nie robi aby odwrócić kolosalny, największy w kraju spadek ilości pasażerów. Ubywa połączeń, ubywa pasażerów. Brak pomysłu biznesowego jak z tego wybrnąć. Wystarczyłoby stałe regularne połączenie do europejskiego hubu z przewoźnikiem który umożliwi przesiadkowy bilet
gosc_48cc6
2013-08-07 18:57
HAHA łodz -gdansk w tamtym roku OLT juz probował sprzedawał bilety po 49 i 99 i było 20-30 osób srednio na tych rejsach.
gosc_19fbe
2013-08-07 18:54
pikol wiekszych głupot to niedało sie chyba napisac kto miałby latac na tracie łódz-bruksela ??? jak SAS z łodzi wozi do swojego hubu po 20-25 osób