US Airways rezygnuje ze Star Alliance

US Airways rezygnuje ze Star Alliance Linie US Airways poinformowały dziś (2.08), że w pierwszym kwartale 2014 roku wstąpią do sojuszu oneworld. Obecnie przewoźnik jest członkiem Star Alliance.Zmiana sojuszu związana jest planami łączenia się American Airlines oraz US Airways i utworzenia jednego przewoźnika. Linie planują zamknąć proces łączenia w ostatnim kwartale tego roku.- Rozważaliśmy wszystkie możliwości...
02/08/2013 14:22   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_ac5cd 2013-08-10 12:59   
gosc_ac5cd - Profil gosc_ac5cd
Przecież LOT ma najwyższe ceny i zdziera kase z polonusów.
gosc_3bb5b 2013-08-09 17:16   
gosc_3bb5b - Profil gosc_3bb5b
Latanie do WAW pewnie sie nie oplaca. Wiekszosc paxow to Polonia szukajaca jak najtanszych biletow, gdyby bylo inaczej to juz dawno oprocz LOT bylby jeszcze na tych trasach inny przewoznik.
gosc_9cec8 2013-08-09 16:05   
gosc_9cec8 - Profil gosc_9cec8
Większe szanse są na przylot do WAW lini DELTA niż AMERICAN
krzysiekl 2013-08-08 09:48   
krzysiekl - Profil krzysiekl
żeby poprawić swoją ofertę;)
gosc_a23ee 2013-08-08 09:31   
gosc_a23ee - Profil gosc_a23ee
Tak...... Lotowi brakuje konkurenta....... A po co mu ten konkurent?
greg0303 2013-08-07 15:49   
greg0303 - Profil greg0303
@kasjanek: Masz racje, sa rozne warianty zasiegu B757. Delta w sezonie zimowym latala B757-200 z JFK do Moskwy.
Przed polaczeniem z United Airlines, Continental rozwazal rejsy z EWR do WAW bardzo powaznie.
Osobiscie najwiecej szans daje DL JFK-WAW.
usuniety 2013-08-07 06:56   
usuniety - Profil usuniety
@greg0303, United lata na 757 do Berlina i watpie by do Warszawy mieli puscic cos wiekszego, a 757 do Warszawy ma juz chyba za daleko, do Berlina jest juz na granicy swego zasiegu, a moze sie myle? Sa w koncu rozne warianty modeli.
greg0303 2013-08-07 01:17   
greg0303 - Profil greg0303
Po przejeciu floty Northwest i rozbudowie Terminalu 4 na lotnisku Kennedy'ego Delta zwiekszyla swoja sile na nowe kierunki miedzynarodowe. Mozemy wiec zobaczyc przewoznika ponownie w Europie Wschodniej i WAW.
Chicago O'Hare i Newark to raczej terytoria United Airlines, a oni z kolei przejeli flote Continental Airlines. Moze wiec ORD-WAW i EWR-WAW samolotami UA.
gosc_8c65c 2013-08-06 22:06   
gosc_8c65c - Profil gosc_8c65c
W 2014 Delta może otworzyć WAW-JFK i WAW-ORD
gosc_830b7 2013-08-06 10:54   
gosc_830b7 - Profil gosc_830b7
Brakuje LOTowi bezpośredniego konkurenta na trasatlantykach. Przydałaby się konkurencja w postaci Delty lub AA do USA.
gosc_95540 2013-08-05 21:42   
gosc_95540 - Profil gosc_95540
Szybciej DELTA wróci z lotami do WAW niż AMERICAN otworzy nowe połączenie do Polski.
hariko 2013-08-05 16:40   
hariko - Profil hariko
szykuja sie duze zmiany w sojuszach...
gosc_36399 2013-08-05 11:17   
gosc_36399 - Profil gosc_36399
Coś się wkrótce szykuje na Polskim niebie. Czyżby AA chciał rozpocząć loty na trasie JFK-WAW?
gosc_ef546 2013-08-03 15:27   
gosc_ef546 - Profil gosc_ef546
Super. To teraz będa rywalizować z LOTem i może będą latać do WAW.
shorty 2013-08-03 10:55   
shorty - Profil shorty
szkoda
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy