Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_416f4
2013-08-02 17:58
Dobre obłożenie z GDN, do OSLO, jest spowodowane w dużej mierze brakiem połączenia z BZG do Oslo.
gosc_aad79
2013-08-02 09:11
A tymczasem POZ traci od listopada CIA - brak połączenia w systemie :( I na dodatek loty z BCN przeniesiono na GRO...
Zwiększenie lotów do/z RYG (nie tylko na tym kierunku), to efekt przebazowania (bodajże) dwóch kolejnych samolotów do RYG.
gosc_794df
2013-08-01 21:00
A to wszystko po to aby Skandynawowie mogli robić kilkudniowe wypady do Trójmiasta, które dla nich jest tanie jak barszcz. Niestety dla przeciętnego Polaka ceny noclegów Trójmieście są kosmiczne (szczególnie w Sopocie) :/
solokhumbu
2013-08-01 16:49
Dla informacji: również Zdrapkolot zwiększa 2 ->3 oferowanie na POZ-RYG od listopada. Niewiarygodne, jak Skandynawia się sprzedaje!
dpietrzak17
2013-08-01 12:59
wow super
usuniety
2013-08-01 11:34
Wojna o OSLO na calego... Ciekawe kto pierwszy skona. Ale moze potencjal jest az tak wielki i wszyscy sie utrzymaja? Byloby swietnie.
gosc_122a0
2013-08-01 10:58
no to będzie po dochodowości tego połączenia dla wszystkich linii
spotter10
2013-08-01 10:14
Właśnie, SAS niechętnie podpisuje umowy CS z innymi liniami. Widać aż tak bardzo im się to nie opłaca. A prawda jest taka, że gdyby LO miał CS z SAS na rejsy z GDN do CPH i OSL, to GDN mógłby się stać portem przesiadkowym. Ale tak jak napisałem -gdyby to miał być dobry biznes, to umowa już dawno by była.
gosc_b2252
2013-08-01 09:55
Gosc gosc_efdf0: LOT kiedys latal do OSL dwa razy dziennie z Warszawy. Byla to jednak wtedy druga najmniej oplacalna trasa w ich siatce po Dublinie. Po wycofaniu sie LOTu na trase wszedl SAS, ale polatal tylko jeden sezon lub krocej. Teraz trase przejal Norwegian. To, ze LOT nie ma (juz) code-share na tych trasach jest (o ile wiem) wynikiem dzialan SASu, ktory ogranicza code-share, takze z Lufthansa.
Kiedyś Wizz Air latał również z Gdańska do Tampere, ale połączenie się nie utrzymało. Dawno temu Ryanair także latał do Sztokholmu Skavsta.
gosc_e5c58
2013-08-01 09:47
gosc_ba453 - gdzie ty widzisz Ryana do Szwecji z GDN? Lata Wizzair i też bardzo ładnie - Skavsta chyba codziennie chodzi, do tego Malme i Goeteborg. Turku w Finlandii to też rodzynek, bo z PL to jedyne połączenie LCC do Finlandii.
dajcie spokój juz z tym OSLO. Nie nadążam :)
gosc_efdf0
2013-08-01 09:29
Hmmm, a LO do OSL nawet z WAW nie lata... A wystarczyłby CS z SAS na GDN-OSL i można by poprawić swoje wyniki biorąc bez ryzyka część tortu. Mógłby to z resztą zrobić K2 w CS z SAS z LO. I dowozy z LUZ, KRK, WRO, WAW... No ale przecież nie można, bo to konkurencja dla interkontynentalnego hubu w WAW... Nie ważne, że LO w ogóle nie lata z tamtąd do Skandynawii...
gosc_ba453
2013-08-01 09:21
Gdańsk północą stoi ;) Ciekawe jest to że kierunki do Norwegii oraz Danii rozwijają się bardzo dynamicznie a tuż obok Szwecja to tylko FR, oraz Finlania tylko Wizz w Turku. Finnair ale i LOT kilka razy próbował i za każdym razem porażka.