gosc_7a4dc
2013-08-01 15:40
Mogliby przedluzyc jeden z lotow do Krakowa.
no ale sas przylatuje koło północy...jak się coś posypie w Europie w Starze to ostania szansa na powrót :)
tak na inny temat: czy ktoś wie jak tam obłożenia z Zielonej Góry ?
spotter10
2013-08-01 08:39
marcowy - racja, źle spojrzałem. Poza tym mam w pamięci, gdy LH jeszcze nie miała nocowania w GDN. Za dużo ostatnio na głowie mam :)
spotter: LH do MUC leci o 6.40 a ostatni wraca coś koło 23.
spotter10
2013-08-01 08:31
Chciałbym zwrócić uwagę na fakt, że gdy SAS uruchomiał to połączenie, to latał na 737-600. A teraz będzie latać regularnie na 737-800. To również jest znaczące zwiększeni oferowania na tej trasie. GDN dla SAS'u jest ważnym portem z kilku powodów. Zaczęło się od polskich marynarzy i stoczniowców, których bądź co bądź na pomorzu gdańskim jest najwięcej w Polsce. To właśnie oni kiedyś najwięcej korzystali z połączeń SAS przez CPH. Od tamtego czasu na pomorzu pojawiło się coraz więcej firm skandynawskich, których pracownicy często podróżują służbowo do central w Norwegii, Danii lub Szwecji. Moja kuzynka pracuje w DNV i mówi, że nie ma dnia, by przynajmniej 10 pracowników nie leciało do Skandynawii lub z niej wracało. Rotacja jest ogromna - i to tylko jedna firma. A tych jest znacznie więcej. Kolejnym powodem rozwoju SAS w GDN jest rozwój siatki SAS do USA. Przy odpowiednich cenach, które to SAS czasami ma naprawdę fajne, połączenia te są najbardziej interesujące. Lecąc przez CPH leci się w kierunku USA, a co za tym idzie skraca łączny czas podróży. I tutaj głównie przegrywa LOT, który ofertę ma mniej ciekawą niż SAS i na dodatek, trzeba się cofać do WAW. No i kolejny powód sukcesu, to bardzo dobra siatka. Business z Gdańska może rano wylecieć i wieczorem wrócić. Godziny są znacznie lepsze niż LOT i LH przez FRA czy MUC. Pierwszy rejs do CPH jest już o 0605 a powrót o 2350. Zaś pierwszy rejs do FRA jest coś po 0800 a ostatni powrót z Niemiec jakoś ok. 2000.
gosc_a0186
2013-08-01 03:43
Niewygodne dla Redakcji komentarze znikają ;-)
gosc_23ca2
2013-07-31 18:32
To nie tak ze SAS lubi Gdansk, ale jest odpowiedni potok pasazerow. Z lubienia jeszcze nie wiele wynika ;) Gdańsk na pewno jest atrakcyjnym kierunkiem do Skandynawii w obu kierunkach. Byc moze kiedys Szczecin oczywiscie na mniejsza sklale wykorzysta swoje polazenie i zwiazki z ta czescia europy.
gosc_cb083
2013-07-31 18:23
z czego wynika taka mocna pozycja SAS w GDN? To chyba ich najwazniejszy port w Polsce. Nic tylko sie cieszyc. Pamietam, ze myslalem, ze ich poloczenie GDN - OSL sie dlugo nie utrzyma, a tu taka mila niespodzianka.
dpietrzak17
2013-07-31 16:14
a moze skuszą sie reaktywowac połączenie do ARN
przemolot
2013-07-31 15:44
Chyba SAS polubił GDN. Najpierw informacja o większym samolocie na kilku lotach do Kopenhagi, teraz zwiększenie częstotliwości lotów do Oslo. Brawo GDN!
gosc_a8edc
2013-07-31 15:30
No ładnie GDN! Sieciówka z takim wzrostem foteli!!! Swoją drogą dobre jaja - Ryan,Wizz, Norweg i jeszcze SAS na jednej relacji i do tego ten ostatni jeszcze zwiększa loty! Obecnie Oslo z GDN jest częściej niż Londyny razem wzięte...
Heh SAS trochę zapełni w Gdańsku buisness lounge:)