Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
spotter10
2013-07-31 22:17
Pisząc sukces SAS'u, miałem na myśli to, że połączenie się im rozwija i wszystko wskazuje na to, że całkiem nieźle na nim zarabiają. A jeżeli linia ma sukces, to i lotnisko! Bo sukcesem każdego przedsiębiorstwa jest utrzymywanie się na rynku, zarabianie i rozwijanie!
gosc_ca9db
2013-07-31 22:11
No super !Od tego roku latam do Mediolanu tylko SK z GDN.Zawsze o czasie i o wiele przyjemniejsze lotnisko niz MUC czy FRA...Do tego Skandynawowie maja styl i jest zawsze uczucie,ze maja wszystko w perfekcyjnym porzadku!Naprawde sie ciesze,ze SAS sie rozwija,bo ja na nich z checia wydam kazda zlotowke...Fajnie tez,bo samoloty tez nowe A320 na trasie z CPH
gosc_71888
2013-07-31 18:31
ja lecialem ostatnio SASem na trasie LHR-CPH-GDN i powrot. Zwykle robilem to LH ale SAS mial nizsza cene weic wyprobowalem. Bylo fajnie i o czasie - jedynie nie ma cateringu na tych trasach (procz kawy, herbaty, wody)
gosc_ceccf
2013-07-31 14:47
gosc_10257: chodzilo tylko o to, ze GDN jest dla SK lotniskiem o najwiekszym ruchu. Nikt tu nie pisal o jakis sukcesach.
gosc_5d376
2013-07-31 14:03
"Kilka lotów" to będzie 17 rejsów/tydzień z podmianą z samolotu 88-miejscowego na 141 miejscowy. To oznacza 1802 foteli w jedną stronę więcej tygodniowo, a więc 3604 oferowania więcej to jest 194616 oferowania rocznie. Licząc średni LF SAS w GDN to będzie 150 tys. paxów ekstra w Gdańsku licząc 12 miechów. Jeśli chodzi o przewoźnika sieciowego to będzie to chyba największe zwiększenie oferowania w PL w 2014 roku. Więc szczerze mówiąc ta jeden ekstra rejs LH do RZE wygląda przy tym mizernie, choć zrozumiałe, że dla RZE do rewolucja.
gosc_99b9f
2013-07-31 13:54
gosc_e2a45: Dobre! Gdyby wywalić ze strony zbędny tekst, reklamy i banery oraz inne zapychacze miejsca, byłoby bidnie. Ja wolę krótko i na temat! Przy okazji, gratulacje dla Gdańska!
gosc_10257
2013-07-31 13:15
spotter10; już daj sobie spokój z tymi sukcesami GDN w twoim wykonaniu. LH zwiększa oferowanie w RZE, AB, EZY,DY w KRK, EK w WAW i nikt się nie podnieca tym a tu SAS podstawi na kilka lotów w tyg. trochę większy samolot a ty piszesz już o nie wiadomo jakim sukcesie GDN.
gosc_85608
2013-07-31 12:48
Na GDN-OSL za to zwiększenie częstotliwości - od listopada 6x tydzień.
gosc_23c30
2013-07-31 12:41
Dla tych dla których cena jest drugorzędna, a liczy się np. jednodniowa wizyta w którymś z europejskich miast (wylot rano powrót wieczorem) SAS jest bezkonkurencyjny. Nawet za pomocą LH trudno jest zbudować takie połączenie żeby było dużo czasu na miejscu. Nie zapominajmy, że GDN-CPH jest wspierany przez GDN-OSL, gdzie też jest sporo connecting traffic.
SAS czasami kalkuluje bardzo dobre ceny w jedną stronę via CPH, czego inne linie lotnicze zazwyczaj nie robią. Cieszę się z ich rozwoju.
a ja się zastanawiam - będąc mieszkańcem GDN - kto lata SASem. Nigdy nie znalazłem tam dla siebie konkurencyjnych cen z przesiadką w CPH. Czyżby tylko skandynawski biznes ?
gosc_e2a45
2013-07-31 11:40
a nie mozna bylo podac tego rozkladu w formacie: 123456. SK 1758 GDNCPH 319 itd. Byloby prosciej i czytelniej.
spotter10
2013-07-31 11:32
Zawsze mówiłem, że dla SAS lotnisko w Gdańsku jest najważniejszym portem w Polsce. Bardzo się cieszę z tego ruchu. Pamiętam, jak SAS kiedyś latał tylko 2x dziennie na F50. Teraz już A319 oraz CR9 - robi wrażenie. Trzymam kciuki i jak zwykle życzę powodzenia- sukces SAS'u to sukces GDN.
gosc_2bbb9
2013-07-31 11:19
No no. Sas podjął wyzwanie rzucone przez LH w GDN. To są ogromne ilości dodatkowych foteli w Gdańsku, ciekawe jak SAS chce to wypełnić.
gosc_09ec8
2013-07-31 10:55
Z Poznania również będzie A319 na nocowanie z niedzieli na poniedziałki :)
dpietrzak17
2013-07-31 10:44
w koncu cos wiekszego co widac na radarze