Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_b4f68
2013-08-02 10:21
I dobrze że nie latają do Bydgoszczy Lotem skoro nawet przy 5 mln dopłacie nie opłaca się z tamtąd latać po co więc dalej w to brnąć
gosc_45d0b
2013-07-29 11:12
Od Bydgoszczy zdecydowanie większy potencjał ma Lublin.
Za rok góra dwa Lublin będzie się zbliżał w ilości pax do Rzeszowa.
gosc_d5b17
2013-07-28 12:55
Niech przeznaczą tą wielką kasę-parę milionów pln-na np.easyjet-Paryż,Edynburg,Milan... lub inną(nie ryanair) linię aby nie miał monopolu i wywindował ceny np.Gdańsk-Cork-35e Bydgoszcz-Dublin 55e gdzie lot i opłaty są niższe!!!!
gosc_8194d
2013-07-27 22:11
A biznes chciałby latać nie tylko z Bydgoszczy,ale i do Bydgoszczy. A do tego potrzeba sensownego rozkładu lotów...
gosc_2b4d6
2013-07-26 19:20
arafat: tak jest niestety na większości polskich lotnisk...
to, ze władze lotniska sa do kitu to chyba każdy wie..czego się można spodziewać po kolesiu, bez znajomości angielskiego, bez doswiadczenai w lotnictwie,ktory dzięki koledze marszalkowi zostal prezesem portu lotniczego?
gosc_56f47
2013-07-26 17:30
Kiedy ten komunolot upadnie. Najgorsza linia lotnicza
goluz, biznes latał z BZG ( i nie tylko biznes bo " zwykli mieszkańcy" regionu również), gorzej było z tym biznesem w druga stronę.
LO "wygrał" przetarg bo musiał wygrać, zrobił wszystko aby to połaczenie "spadło" po wygaśnięciu umowy. Gdy startowała ta trasa obsługiwał ją K2 a loty były w kratkę ( z winy K2-brak samolotów) rotacje były owszem rano i wieczorem tylko nigdy nie byłeś pewny czy polecisz. Po przejęciu trasy przez SprintAir wszystko wyglądało dobrze do czasu zmiany godzin rotacji, które jak pisałem wcześniej były totalnie bezsensowne jak chodzi o loty z WAW. Nie bez winy jest również zarząd lotniska czy jego właściciel ale to już inna kwestia.
arafat nie zmienia to faktu,że z Rzeszowa biznes ma czym latać, a z Bydgoszczy nie. Wniosek taki,że na biznesie lotniczym znają się w Rzeszowie lepiej. Skoro Bydgoszcz ma taki potencjał (wg. Ciebie większy od Rzeszowa), to dlaczego LOT zawiesza z niej dotowane połączenia, a LH nie chce latać? Jedyna odpowiedź, to,że władze lotniska są do kitu.
przemolot
2013-07-26 16:27
Cóż, jeśli chodzi o "zawieszenie" BZG-WAW, wcale mnie to nie dziwi. Nie dlatego, że nie widzę sensu połączeń między tymi miastami, sens połączeń jak najbardziej jest. Nie dziwi mnie dlatego, że taką decyzję przejął LOT. A decyzje lotu są nieprzewidywalne
należy zadać pytanie, czy godziny rotacji były biznesowe? Wg.mnie, nie nie były szczególnie dla tych co chcieli wylecieć z WAW. Godziny rotacji ogólnie rzecz ujmując od samego początku gdy trase przejął Sprint Air były tragiczne.
goluz: no bez jaj...myślisz,z ebiznes w Szczcinie, Poznaniu,Rzeszowie musi latac a akurat ten w Bydgoszczy nie? a co on jakiś inny?
po prostu jak nie ma oferty to lata on z Poznaina czy GDANSKA..tak samo jak biznes lubelski lata z Warszawy...bo inaczej nie moze...
gosc_817cd
2013-07-26 13:31
Ale musicie dostrzec jedną rzecz. To, że z Rzeszowa jest tyle kierunków to fajnie. Niech się bawią za haracz dla FR. Ale czy te samoloty są dobrze wypełnione w dobry sposób? Bo nie sztuką jest mieć 20 kierunków po 50% a 10 po 100!
Tak się sprzeczacie o ten Rzeszów, a ja mam pytanie: Jaki jest LF do EPWA?
arafat może w jednym mieście biznes musi latać, a w drugim nie ma aż takiej potrzeby, mimo,że ilościowo jest go więcej.
gosc_0c880 możesz jeszcze raz napisać o co Ci chodziło, zwłaszcza z tą częścią dotyczącą Świdnika, Doliny Lotniczej i udziałów? Nie wiem za bardzo co miałeś na myśli i ciężko mi znaleźć sens w Twoim poście.
Sorry to było pytanie do gościa gosc_ca30e.
gosc_5a3e1
2013-07-26 12:42
@gosc_ca30e możesz jeszcze raz napisać o co Ci chodziło, zwłaszcza z tą częścią dotyczącą Świdnika, Doliny Lotniczej i udziałów? Nie wiem za bardzo co miałeś na myśli i ciężko mi znaleźć sens w Twoim poście.
gosc_0c880
głupoty piszesz...zoabcz ile polaczen Ryanaira ma Rzeszow a ile Bydgoszcz...
nie przecze, ze paxow do USA z Rzeszowa jest dużo więcej ale to nie tłumaczy wcale dlaczego z dwa razy większego maista, z większym biznesem jest oferowanei kilkanscie razy mniejsze...ja nie oczekuje w Bydgoszcyz 10 lotow dziennie na samolotach po 80 miejsc, ale nie popadajmy w druga skrajjnosc i dajemy 2 loty na 33 miejscowuym samolociku...
gosc_7f333
2013-07-26 11:00
Różnica między RZE a BZG jest też taka, że do RZE mogę polecieć biznesowo na 1 dzień (rano-wieczór) w przystępnej cenie, a do BZG nie ma takiej opcji... Więc do Rzeszowa sobie latam, a do Bydgoszczy muszę jeździć samochodem jak chcę obrócić w jeden dzień.