Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_0a03e
2013-07-27 19:01
Kolego gosc_519ff obecnie za krotki pas na pełne B772 z krk za wielką wode' ale do czasu aż marian się zdecyduje na takie loty w krk będzie nowy dluzszy pas. Pożyjmy zobaczymy.
gosc_3d880
2013-07-27 12:58
b737800max: Mysle ze Ryanair ma takie zasoby finansowe, że nie musi sprzedawać EI żeby zapłacić pierwszą ratę. Spójrz jaki ma zysk za ubiegły rok i jaką kwotę uzyska ze sprzedaży EI.
usuniety
2013-07-27 11:32
Nie dziwne, że sprzedają udziały w EI (Aer Lingus). W końcu za coś muszą zapłacić zaliczkę/pierwszą ratę/ dać zadatek ( nieprawidłowe skreślić) za zamówione 175 B737-800.
gosc_d973f
2013-07-27 10:39
Ryanair mowi o lotach do USA juz od co najmniej 7 lat. Jak do tej pory nie zamowil odpowiedniej floty ani do takiego zamowienia sie nawet nie przymierzyl (brak negocjacji). Najprawdopodobniej FR mowi o tym tylko po to, zeby o nim mowiono. Ceny na rejsy transatlantyckie sa stosunkowo niskie (w porownaniu z innymi kontynentami - linie zarabiaja raczej na klasie biznes), konkurencja jest bardzo duza, naprawde trudno byloby FR zdobyc wielu klientow na takie trasy i znacznie obnizyc ceny wobec tych, ktore sa juz oferowane u innych przewoznikow. Tradycyjne linie maja przewage na lotach transatlantyckich nad FR, bo maja biznes/pierwsza klase, ktorej pasazerowie doplacaja do tanszych biletow w klasie ekonomicznej. Doliczajac koszty bagazu, ktory zabiora ze soba praktycznie wszyscy pasazerowie na tak dlugi lot, koniecznosc wykupienia posilkow na pokladzie, oferta FR nie bylaby atrakcyjna.
fr-ops: Już 2-godzinny lot B737 w konfiguracji by Ryanair jest męczące, nie wyobrażam sobie, żeby poważny (mimo wszystko) przewoźnik zdecydował się na coś takiego...
matiuuuk
2013-07-27 09:51
Ryanair mówił że jeśli koszty etc. na to pozwolą w przyszłym roku może uruchomi rejsy za ocean.
Dublin-Boston jest do zrobienia w niecałe 5 h; żeby latać za ocean wcale nie trzeba większych maszyn, wątpię jednak żeby Ryanowi aż tak zależało na Transatlantykach.
matiuuuk
2013-07-27 09:00
Ja byłbym za fuzją. Ryanair wejdzie w posiadanie nowych samolotów i trasy z Polski mogą być już za Atlantyk. Wtedy Ryanair robiłby konkurencję dla Lot'u i wygrałby prędzej czy później...
gosc_2954b
2013-07-26 13:58
Zgoda z Przedmówcą.
gosc_519ff
tak tak...i co jeszcze ?
gosc_519ff
2013-07-25 23:01
MOL 303 samolotami B737 obsługuje Europę i okolice, a teraz potrzebuje niezawodnych maszyn na długie dystanse i prawdopodobnie będą to B777 ... możemy mu kibicować, bo wtedy nie będzie problemów z destynacjami transatlantyckimi z GDN, KRK, KTW czy RZE.
gosc_60df9
2013-07-25 17:24
Niesamowite, ale bardzo pozytywne. I rzeczywiście zaskakujące, no bo kto by się spodziewał takiego "ludzkiego" zagrania po nich? Chociaż właściwie gotów jestem wierzyć, że oni to robią, bo kombinują coś grubszego. Nie znoszę tej firmy.
gosc_190df
a po co ultra low cost ma się pchac na Heatrow?
LOT nie wezma bo itak wygrwaja z nim, ciekaw kiedy odpala rejsy do USA lub azji z europy, to ciekaw bybyło :)
gosc_190df
2013-07-25 14:07
Ryanair nie potrzebuje Aer Lingusa, by zaoferować niskokosztowe połączenia za ocean. Bardziej im chodziło o przejęcie slotów na Heathrow i obsługę trasy LHR-DUB oraz zaoferowanie paru innych połączeń z LHR pod marką Ryanaira.
gosc_9f0f4
2013-07-25 13:46
mietek: a może Ryanair odpuszcza Aer Lingus aby skupić się nad organizacją lotów długodystansowych, ponieważ np Norwegian ich wyprzedzi ?
Czyli odpuszczają na razie niskokosztowe połączenia za ocean?
gosc_4cfc3
2013-07-25 13:07
No i super!