Ryanair sprzeda udziały w Aer Lingusie

Ryanair sprzeda udziały w Aer Lingusie Ryanair poinformował, że chce sprzedać 29 proc. udziałów jakie posiada w Aer Lingusie innej linii z Unii Europejskiej, która pierwsza złoży korzystną ofertę. Obecnie Ryanair oczekuje na akceptację tej decyzji poprzez akcjonariuszy Aer Lingusa.Ruch irlandzkiego niskokosztowca to duże zaskoczenie kończące sześcioletnią batalię o przejęcie Aer Lingusa, która obejmowała trzy...
25/07/2013 12:42   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_0a03e 2013-07-27 19:01   
gosc_0a03e - Profil gosc_0a03e
Kolego gosc_519ff obecnie za krotki pas na pełne B772 z krk za wielką wode' ale do czasu aż marian się zdecyduje na takie loty w krk będzie nowy dluzszy pas. Pożyjmy zobaczymy.
gosc_3d880 2013-07-27 12:58   
gosc_3d880 - Profil gosc_3d880
b737800max: Mysle ze Ryanair ma takie zasoby finansowe, że nie musi sprzedawać EI żeby zapłacić pierwszą ratę. Spójrz jaki ma zysk za ubiegły rok i jaką kwotę uzyska ze sprzedaży EI.
usuniety 2013-07-27 11:32   
usuniety - Profil usuniety
Nie dziwne, że sprzedają udziały w EI (Aer Lingus). W końcu za coś muszą zapłacić zaliczkę/pierwszą ratę/ dać zadatek ( nieprawidłowe skreślić) za zamówione 175 B737-800.
gosc_d973f 2013-07-27 10:39   
gosc_d973f - Profil gosc_d973f
Ryanair mowi o lotach do USA juz od co najmniej 7 lat. Jak do tej pory nie zamowil odpowiedniej floty ani do takiego zamowienia sie nawet nie przymierzyl (brak negocjacji). Najprawdopodobniej FR mowi o tym tylko po to, zeby o nim mowiono. Ceny na rejsy transatlantyckie sa stosunkowo niskie (w porownaniu z innymi kontynentami - linie zarabiaja raczej na klasie biznes), konkurencja jest bardzo duza, naprawde trudno byloby FR zdobyc wielu klientow na takie trasy i znacznie obnizyc ceny wobec tych, ktore sa juz oferowane u innych przewoznikow. Tradycyjne linie maja przewage na lotach transatlantyckich nad FR, bo maja biznes/pierwsza klase, ktorej pasazerowie doplacaja do tanszych biletow w klasie ekonomicznej. Doliczajac koszty bagazu, ktory zabiora ze soba praktycznie wszyscy pasazerowie na tak dlugi lot, koniecznosc wykupienia posilkow na pokladzie, oferta FR nie bylaby atrakcyjna.
dareck 2013-07-27 10:09   
dareck - Profil dareck
fr-ops: Już 2-godzinny lot B737 w konfiguracji by Ryanair jest męczące, nie wyobrażam sobie, żeby poważny (mimo wszystko) przewoźnik zdecydował się na coś takiego...
matiuuuk 2013-07-27 09:51   
matiuuuk - Profil matiuuuk
Ryanair mówił że jeśli koszty etc. na to pozwolą w przyszłym roku może uruchomi rejsy za ocean.
fr-ops 2013-07-27 09:13   
fr-ops - Profil fr-ops
Dublin-Boston jest do zrobienia w niecałe 5 h; żeby latać za ocean wcale nie trzeba większych maszyn, wątpię jednak żeby Ryanowi aż tak zależało na Transatlantykach.
matiuuuk 2013-07-27 09:00   
matiuuuk - Profil matiuuuk
Ja byłbym za fuzją. Ryanair wejdzie w posiadanie nowych samolotów i trasy z Polski mogą być już za Atlantyk. Wtedy Ryanair robiłby konkurencję dla Lot'u i wygrałby prędzej czy później...
gosc_2954b 2013-07-26 13:58   
gosc_2954b - Profil gosc_2954b
Zgoda z Przedmówcą.
arafat 2013-07-26 00:03   
arafat - Profil arafat
gosc_519ff

tak tak...i co jeszcze ?
gosc_519ff 2013-07-25 23:01   
gosc_519ff - Profil gosc_519ff
MOL 303 samolotami B737 obsługuje Europę i okolice, a teraz potrzebuje niezawodnych maszyn na długie dystanse i prawdopodobnie będą to B777 ... możemy mu kibicować, bo wtedy nie będzie problemów z destynacjami transatlantyckimi z GDN, KRK, KTW czy RZE.
gosc_60df9 2013-07-25 17:24   
gosc_60df9 - Profil gosc_60df9
Niesamowite, ale bardzo pozytywne. I rzeczywiście zaskakujące, no bo kto by się spodziewał takiego "ludzkiego" zagrania po nich? Chociaż właściwie gotów jestem wierzyć, że oni to robią, bo kombinują coś grubszego. Nie znoszę tej firmy.
arafat 2013-07-25 17:07   
arafat - Profil arafat
gosc_190df
a po co ultra low cost ma się pchac na Heatrow?
shorty 2013-07-25 14:35   
shorty - Profil shorty
LOT nie wezma bo itak wygrwaja z nim, ciekaw kiedy odpala rejsy do USA lub azji z europy, to ciekaw bybyło :)
gosc_190df 2013-07-25 14:07   
gosc_190df - Profil gosc_190df
Ryanair nie potrzebuje Aer Lingusa, by zaoferować niskokosztowe połączenia za ocean. Bardziej im chodziło o przejęcie slotów na Heathrow i obsługę trasy LHR-DUB oraz zaoferowanie paru innych połączeń z LHR pod marką Ryanaira.
spooks 2013-07-25 13:47   
spooks - Profil spooks
Może FR przejmie LOT? ;)
gosc_9f0f4 2013-07-25 13:46   
gosc_9f0f4 - Profil gosc_9f0f4
mietek: a może Ryanair odpuszcza Aer Lingus aby skupić się nad organizacją lotów długodystansowych, ponieważ np Norwegian ich wyprzedzi ?
mietek 2013-07-25 13:32   
mietek - Profil mietek
Czyli odpuszczają na razie niskokosztowe połączenia za ocean?
arafat 2013-07-25 13:24   
arafat - Profil arafat
dobra wiadomość...
gosc_4cfc3 2013-07-25 13:07   
gosc_4cfc3 - Profil gosc_4cfc3
No i super!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy