Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_4d8e7
2013-08-04 14:36
Rzeczywiście do Lotniska w Modlinie jest bardzo kiepski dojazd. Jest Modlinbus, który potrafił nie przyjechać na konkretną godzinę.Jeśli ktoś nie posiada samochodu , to pozostawała mu taksówka , koszt 100zł.Jestem zadowolona z tego , że Wizz Air będzie latał z Lotniska Chopina. W przypadku przylotu w późnych godzinach nocnych jest możliwość powrotu do domu i koszt taksówki jest niższy,jeśli ktoś mieszka w W-wie.Przylot w nocy na lotnisko w Modlinie , to koszmar , sama to przeżyłam w grudniu 2012 roku.
gosc_08ed5
2013-07-24 00:03
Tak naprawdę to szkoda przede wszystkim ludzi, którzy są zatrudnieni w porcie lub otworzyli wokół niego własny biznes. Według mnie powinno się od razu zmienić dyrekcję portu. Tu tkwi cała tragedia... Od kiedy tematy konkretnych umów biznesowych porusza się przez media. To już zaszło za daleko. Nie dziwię się zatem FR i W6. Mam nadzieję, że zarządzający portem zrozumie swój zasadniczy błąd.
grzesiek_lublin
2013-07-21 09:45
gosc_f3613 tak szybko zniknie jak ty z tego forum pozdrawiam nierozgarniętych
gosc_f3613: masz świetny powód do radości! A tak wogóle po co się rozwijać? Po co cywilizacja idzie do przodu? Ty też: po co mieszkasz w domu? Mógłbyś mieszkać w jaskini albo szałasie....
gosc_f3613
2013-07-21 08:43
No to koniec Modlina. Ciesze sie bo tak przewidywalem. Na szczescie nie mialem przyjemnosci tam ladowac. Lublin tez wkrotce zniknie z mapy.
gosc_658a5
2013-07-19 21:34
a dziś w Modlinie ląduje charter travela...
usuniety
2013-07-19 10:31
@arahja Do oblotu ILS cat. I Papuga wcale nie musi lądować. Oczywiście, że wygodniej jest jak może zatankować na lotnisku, ale nie jest to konieczne. LUZ ostro walczyło o ILS i z opóźnieniem go dostało, WMI kupiło samodzielnie, ale nie dopilnowało papierkowych spraw i stąd opóźnienie w oblotach. Z obsługi lotniska to jest potrzebny kontroler na wieży i oprócz tego technicy przy ILS. Gdyby PAŻP wcześniej się zdecydowała na ILS w LUZ, a władze WMI nie przespały sprawy, to w LUZ ILS powinien działać operacyjnie od marca 2013, a w WMI od końca 2012 roku. No ale to tylko moje gdybanie. Niestety beton w urzędach idiotyczne przepisy. Na szczęście na obydwu lotniskach już niedługo będzie działał(WMI - wrzesień, LUZ-październik/początek listopada w bardziej pesymistycznym wariancie).
Jesli sie myle poprawcie mnie ale na moj rozum trudno uruchomic ils przed startem lotniska. Aby wyladowala papuga musi byc na lotnisku straz pozarna, mozliwosc zatankowania, wyczyszczony pas,pelna gotowosc wieży, pelne oswietlenie pasa i ogolnie pelna gotowosc operacyjna lotniska. A jesli juz to wszystko jest to dlaczego jednoczesnie nie otworzyc lotniska. Zbyt drogie byloby trzymanie personelu tylko dla kilkudziesieciu lotow kalibracyjnych przez kilka miesiecy. Moze wojsko moze sobie pozwolic ale lotnisko komercyjne poprostu woli zarabiac w tym czasie a linie lotnicze podejmują ryzyko. Ale to tylko logika laika. Jak sie rozpisuje prrzetarg na lotnisko takie jam modlin albo lublin to wszyscy wykonawcy, pasa, terminala, airside maja jedna date oddania inwestycji. pozniej kilka dni zeby zaloga sie ogarnela co i jak i zzaczynasie zarabiac pieniadze a nie kalibrowac ils przez miesiac
Mietek, porownujesz CDG i ORY do WAW? Podejrzewam, ze roznica w oplatach miedzy tymi portami a BVG jest wieksza niz miedzy WAW i WMI. Poza tym problemem moga byc sloty, szczegolnie na CDG.
gosc_48a6c @ gosciu, przyznam, ze i ja tego nie rozumiem i chyba podobnie mysli wiekszosc z nas, to jakby panstwo w panstwie, ktore rzadzi sie swoimi prawami....
gosc_48a6c
2013-07-18 17:05
Nie rozumiem dlaczego PAŻP nie wyposaża w ILSa każde nowe lotnisko przed jego uruchomieniem ? od zawsze zamglenia są kłopotem lotniska i samolotów - teraz WMI powinien ściągnąć więcej przewoźników, a nie kłócić się z W6, że ten chce latać z WAW.
Przecież wiadomo, że W6 gada bzdury i chce tylko kase wyciągnąć. Od kiedy to oni tak dbają o klientow i ich dojazd? Ciekawe czy pytali pasażerow czy nie woleli by latać z Orly lub CDG zamiast tego BVG czy jakoś tak? Odpowiedź chyba byłaby oczywista...
prawda jest taka że Modlin sam jest sobie winien - za fuszerkę w swojej działalności praktycznie na każdej płaszczyźnie... a zarząd problemu nie widzi, tak samo jak nie widzi swojej odpowiedzialności. I nawet jeśli "papierowa" umowa tego nie przewidywała, korzystniej dla nich byłoby zapłacić te 8 milionów niż tracić dużego klienta. No ale cóż... ja tam z tego powodu płakać nie będę;)
Skoro w umowie nie było zapisu o ILS (a rzeczywistość nie odpowiadała ustnym zapewnieniom) to skąd to zaskoczenie, że Wizzair nie wierzy dłużej Modlinowi na słowo?
I po co to żonglowanie numerami i przytaczanie faktu, że co 4 pasażer spędził na dojeździe zaledwie 45 minut? Kogo oni chcą przekonać?
Przytaczanie do tego odsetka pasażerów niezadowolonych z regulaminu pokładowego Wizzaira to jakieś kuriozum i rozpaczliwe próbowanie odwrócenia uwagi od faktu, że to Wizzair zrezygnował z Modlina, a nie odwrotnie...
gosc_1fd78
2013-07-17 23:22
hariko - sezon jesienny byl bardzo ciezki w ub. roku. Przekierowania byly, ale teza prezesa wizair stanowiła, ze to lotnisko jest polozone w bardzo niekorzystnym miejscu. Studia meteorologiczne i obiektywne wskazniki tego nie pokazuja o czym juz niejednokrotnie lotnisko probowalo pisac
Ok, skoro statystystyki pogodowe mowia o braku negatywnego wplywu pogody na funkcjonowanie lotniska/ pomijam kwestie zwiazane z nawierzchnia pasa/ , to co bylo powodem tylu przekierowan na Okecie? Czy moglby mi ktos to wyjasnic?