gosc_29418
2013-07-21 00:55
shorty: I to jest dobry argument :D Niech się WAW rozwija, bo tak mało dalekich połączeń, to nieciekawa sprawa ;/
Do SIN pewni by się uzbierało trochę Polaków, może nie 7 razy w tygodniu ale zawsze. Może tez zplapali by trochę z innych krajów, zawsze to lepiejlecied w np. z czech do waw niż FRA
gruszkatt
2013-07-17 21:38
Ethiopian jak zawsze z miedzylądowaniem! :)
gosc_47243
2013-07-17 19:57
gosc_a153b: w godzinach późno wieczornych dla azjatyckich przewoźników to właśnie chyba najlepsza opcja. Tak jak z Europy zawsze startują po południu, wieczorem, czy późnym wieczorem; natomiast lądowanie w Azji rano, przed, w lub po południu.
gosc_a153b
2013-07-17 18:38
Singapore i Air China najwcześniej jak otworzą T1, bo teraz jest za mała ilość check - inów. Chyba, żeby Singapore latał w godzinach późno wieczornych.
gosc_78b3e Qatar do wielu miast lata a320 lub a321 np do berlina , budapesztu nie ma chyba takij potrzeby do WAW . A inne linie jak ogłoszą latanie to WAW to wtedy będzie to pewna informacja :) oby one się sprawdziły
gosc_9af95
2013-07-17 18:14
gosc_78b3e: Oby to było coś o wiele więcej, niż plotki... ;]
gosc_78b3e
2013-07-17 17:42
Dziwię się że Qatar nie daje większego samolotu do WAW.Ciekawe czy to plotki że AIR CHINA i SINGAPORE chcą latać do Polski?