gosc_e1873
2013-07-22 10:39
Singapore pozazdrościł arabom z Emiratów i Qataru trasy do WAW i planują połączenie SIN-WAW. Ciekawe czy wypali im to w tym roku.
nie przepadam za nim wole A380 a już najbardziej 747-8
gosc_cb7b7
2013-07-21 09:18
dla mnie to 777 i wlasnie a-330 to moje ulubione maszyny. Trzymam tez kciuki za A-350 bo zapowiada sie bardzo ciekawie.
Ale z tego co mi wiadomo A330 lata raczej na długich trasach !
usuniety
2013-07-20 18:53
Samolot ten jest najbardziej ekonomiczny w swojej klasie, gdy ma się na uwadze krótkie loty. Szczególnie Dragonair ma w swojej siatce dużo short-hauli, które obsługuje A330. Inne szerokokadłubowe samoloty na krótkich trasach, poniżej 1,5 godziny nie są w stanie konkurować z A330.
Chwalą się.. bo póki co zamieszanie z B787... poczekajmy na premierę A350, co zostanie z A330. Prawda taka ,że liderem teraz jest B777 i nawet największa konstrukcja B787 nie spowoduje ,że B777 skończy podobnie jak A340.
gosc_cc83d
2013-07-19 14:43
Gdyby ten samolot był taki dobry jak chwali się producent, to już dawno nasz największy przewoźnik eksploatowałby te maszyny.
Skoro A330 jest super i ja także pytam: po co więc A350 ?
gosc_ad34b
2013-07-19 14:19
trzeba przyznać, że A330 to jedna z niewielu konstrukcji Airbusa, która im się udała :)
czyli A330 jest lepszy i ekonomiczniejszy od A350 to po co produkowanie A350 :D?
usuniety
2013-07-19 13:43
"A330 oferuje najniższe koszty eksploatacji w swojej kategorii i nie ma sobie równych, nawet wśród najnowszych konkurujących samolotów - powiedział John Leahy, wiceprezes Airbusa ds. sprzedaży." Znowu tradycyjne chwalenie się Sz.P. Prezesa Leahy-ego bez pokazania faktycznych danych...Żenada.